Στο ντοκιμαντέρ, το οποίο θα προβληθεί τον επόμενο μήνα στο National Geographic, μιλούν εμπειρογνώμονες αεροπορικών καταστροφών που έχουν μελετήσει όλα τα δεδομένα τηςμοιραίας πτήσης της Malaysian και καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το αεροπλάνο πετούσε με τη βοήθεια κάποιου που βρέθηκε στο πιλοτήριο, επί ώρες αφότου έχασε την επαφή με τα ραντάρ.
Η προσεκτική μελέτη των στοιχείων, υποστηρίζουν, τους οδηγεί στο να συμπεράνουν ότι το μοιραίο αεροσκάφος, μετά την τελευταία επαφή με τον Πύργο Ελέγχου, έκανε τρεις στροφές.
Καθώς πετούσε βορειοανατολικά της Κουάλα Λουμπούρ προς το Πεκίνο έκανε μια στροφή προς τα αριστερά και στη συνέχεια δύο ακόμη, μια προς τα δυτικά και αμέσως μετά προς τα νότια, με κατεύθυνση την Ανταρκτική.
Σύμφωνα με τον Μάλκολμ Μπρένερ, κορυφαίο εμπειρογνώμονα αεροπορικών δυστυχημάτων, οι εν λόγω στροφές οδηγούν στο συμπέρασμα ότι κάποιος -που δεν έπρεπε- βρέθηκε στο πιλοτήριο του αεροσκάφους της Malaysian και άλλαξε επίτηδες την πορεία της πτήσης ΜΗ370. «Το δυστύχημα αυτό έχει τράβηξε την προσοχή του κόσμου με τρόπο που δεν έχει ξαναδεί καθ΄ όλη τη διάρκεια της σαρανταετούς καριέρας μου», λέει.
Επίσης, στο ντοκιμαντέρ, εμπειρογνώμονες και ειδικοί εκφράζουν την εκτίμηση ότι το αεροσκάφος θα βρεθεί εντός των προσεχών μηνών.
Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής έχει ερευνηθεί μια έκταση 22.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων στον πυθμένα του Ινδικού Ωκεανού, όπου οι ειδικοί έχουν καταλήξει ότι λογικά συνετρίβη το αεροσκάφος της Malaysian. Μεταφρασμένο σε ποσοστά αυτό σημαίνει ότι έχει ερευνηθεί μόλις το 36% της κατά προτεραιότητας περιοχής αναζήτησης.
Η έρευνα εικάζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί ως το Μάιο, εξού και η βεβαιότητα των ειδικών ότι τους επόμενους μήνες θα λυθεί το μυστήριο. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι σήμερα δεν έχουν βρεθεί ούτε συντρίμμια, ούτε οτιδήποτε άλλο από το χαμένο Boeing.
iefimerida.gr