Μέχρι τώρα όταν γινόταν φραγή στο κινητό σου λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών, οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας σε χρέωναν κανονικά με το μηνιαίο πάγιο…
Δηλαδή, και πλήρωνες, και δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις το τηλέφωνο επειδή ήσουν «οφειλέτης»
Πλέον, oπως ανακοίνωσε γνωστή εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, από 2 Ιουλίου 2014 στις περιπτώσεις όπου κάποια σύνδεση συμβολαίου Κινητής, Σταθερής, Internet, βρίσκεται σε προσωρινή διακοπή λόγω ανεξόφλητων τιμολογίων και εφόσον η διάρκεια της διακοπής καλύπτει ολόκληρη την περίοδο τιμολόγησης, δεν θα πραγματοποιείται χρέωση μηνιαίων παγίων του οικονομικού προγράμματος της σύνδεσης, όταν σε αυτό περιλαμβάνονται προπληρωμένες υπηρεσίες (όπως π.χ. χρόνος ομιλίας, SMS, Data) τις οποίες ο συνδρομητής δεν μπόρεσε να κάνει χρήση λόγω της προσωρινής φραγής της γραμμής του.
Κατά την παραπάνω περίοδο, ο συνδρομητής θα επιβαρύνεται με το «τέλος διατήρησης σύνδεσης», ως ελάχιστο αντίτιμο για την διατήρηση της σύνδεσής του στο δίκτυο, το οποίο περιλαμβάνει τα τέλη χρήσης, τα τέλη δικτύου, τα τέλη αδειών κ.α. Το ύψος του «τέλους διατήρησης σύνδεσης» καθορίζεται από το οικονομικό πρόγραμμα Κινητής, Σταθερής, Internet στο οποίο βρίσκεται η σύνδεση και σύμφωνα με τους εκάστοτε δημοσιευμένους τιμοκαταλόγους οικονομικών προγραμμάτων.
Use Facebook to Comment on this Post