Ο Michael Kropp, είναι ένας 55χρονος οδηγός νταλίκας που συμμετείχε στο κομβόι τριάντα αυτοκινήτων με κατεύθυνση το Ρότερνταμ. Η νταλίκα του έχει την δεύτερη σειρά στο κομβόι και ο 55χρονος μόνο τυπικά κάθεται στην θέση του οδηγού, αφού στην πραγματικότητα, αντί να οδηγεί, θαυμάζει το τοπίο γύρω του και ξεκουράζεται.
Ο Kropp συμμετέχει στο τεστ της Volvo για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού σε κομβόι με την ονομασία «Platooning», ένα σύστημα ημιαυτόματης οδήγησης, κατά το οποίο όλα τα οχήματα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους με αισθητήρες, κάμερες, Wi – Fi, GPS και ταξιδεύουν το ένα πίσω από το άλλο, ενώ το πρώτο όχημα κανονίζει τόσο την ταχύτητα, όσο και την κατεύθυνση όλων των υπολοίπων.
Ο 55χρονος οδηγός δήλωσε ότι ένιωσε λίγο παράξενα, «που οδηγούσε, χωρίς να οδηγεί», αλλά ήταν άνετα ειδικότερα σε σημεία του δρόμου που η κυκλοφορία ήταν μεγάλη.
Παρόλο που η στιγμή που στους δρόμους θα κυκλοφορούν οχήματα χωρίς οδηγό είναι ακόμα αρκετά μακριά, τα ημιαυτόνομα κομβόι θα μπορούσαν να βοηθήσουν τους κατασκευαστές οχημάτων στην βελτίωση της τεχνολογίας, οι εκπομπές των ρύπων θα μειωθούν, η κυκλοφοριακή συμφόρηση θα περιοριστεί και αυτά επειδή οι αποστάσεις στα συγκεκριμένα κομβόι ελαττώνονται στα 15 μέτρα περίπου.
Ο εκπρόσωπος της Daimler, Andreas Renschler, δήλωσε ότι με το σύστημα platooning, το οποίο αναμένεται να είναι έτοιμο το 2020, οι δρόμοι θα γίνουν «πολύ πιο ήσυχοι», αλλά με βάση την σχετική νομοθεσία οι οδηγοί θα είναι ακόμα απαραίτητοι να κάθονται πίσω από το τιμόνι.
Στις 14 Απριλίου οι υπουργοί Μεταφορών της ΕΕ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εκπρόσωποι αυτοκινητοβιομηχανιών συμφώνησαν να συνεργαστούν στενά στο θέμα της αυτόματης οδήγησης με επίκεντρο την σχετική νομοθεσία, ώστε να διευκολύνουν τις δοκιμές, όπως το platooning. Ο Harrie Schippers, επικεφαλής της DAF Trucks στην Ευρώπη τόνισε ότι: «Η στενή συνεργασία είναι απαραίτητη αν θέλουμε το platooning να έχει ευρεία διάδοση και εφαρμογή».