Ένα επαγγελματικό page στο Facebook, μέσα από κατάλληλες ενέργειες μπορεί να συγκεντρώσει χιλιάδες «fans», ένα πιστό κοινό δηλαδή που ακολουθεί τα νέα και τις προσφορές της επιχείρησης.
Και αν δεν έχετε πιστεί ακόμα για την δύναμη του Facebook, σε commercial επίπεδο, διαβάστε τα παρακάτω:
1. Facebook: Τόπος συγκέντρωσης αγοραστικού κοινού. Το Facebook αποτελεί σήμερα την πιο αναγνωρίσιμη και διαδεδομένη πλατφόρμα στο διαδίκτυο ανταλλαγής πληροφοριών και απόψεων. Αυτή την στιγμή το Facebook αριθμεί παγκοσμίως περισσότερους από 700 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες! Οι χρήστες αυτοί εμπιστεύονται το Facebook και επηρεάζονται από την πληροφόρηση που λαμβάνουν από αυτό.
Άμεση επικοινωνία! H αμεσότητα στην επικοινωνία με το κοινό – πελάτες αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση. Online chat, Inbox messages, Contact forms είναι λίγοι μόνο από τους τρόπους επικοινωνίας επιχείρησης – πελάτη μέσω του Facebook.
Διαφήμιση. Αναμφισβήτητα η τάση του Facebook είναι ισχυρή και ανοδική και μάλιστα εξελίσσεται σε μια ισχυρή διαφημιστική πλατφόρμα. Το πλεονέκτημα της διαφήμισης στο Facebook είναι ότι η στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό, όχι μόνο με βάση τη χώρα αλλά και με βάση το φύλο, τα ενδιαφέροντα, την ηλικία, τη γλώσσα, μόρφωση, χόμπυ και άλλα πολλά παρόμοια στοιχεία.
Στατιστικά στοιχεία. Τα στατιστικά στοιχεία που παρέχει το Facebook δίνουν αναλυτική ενημέρωση για τους fans που ακολουθούν μια επαγγελματική σελίδα. Πόσοι επισκέφτηκαν την σελίδα μου και τη διαδραστικότητα είχαν με τα νέα μου; Τα στατιστικά στοιχεία δίνουν απαντήσεις σε αυτά και άλλα πολλά ερωτήματα.