Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους οι πωλήσεις της γαλακτοβιομηχανίας στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ κατέγραψαν αύξηση 25,9% σε αξία και 24,5% σε όγκο. Ακόμη πιο “δυνατό” ήταν το δεύτερο τρίμηνο για την ΦΑΓΕ, οι πωλήσεις της οποίας αυξήθηκαν στις ΗΠΑ κατά 28,5% σε αξία και 23,8% σε όγκο.
Στόχος αυτής της νέας επένδυσης είναι σύμφωνα με στέλεχος της ΦΑΓΕ να εξυπηρετήσει τη συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της σε όλη την Αμερική.
Να σημειωθεί ότι η άνοδος του ελληνικού γιαουρτιού στο εξωτερικό είναι εντυπωσιακή. Ειδικότερα η ΦΑΓΕ κατάφερε να αυξήσει κατά 83,3% τις πωλήσεις της σε αξία στην Ιταλία, 37,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο και 23,2% στις ΗΠΑ, ενώ στην Ελλάδα η αξία των πωλήσεών της κατέγραψε πτώση 6,5%.
Αντίστοιχη εικόνα και σε επίπεδο όγκου πωλήσεων, όπου στην Ιταλία σημειώνεται άνοδος 75,1%, στο Ηνωμένο Βασίλειο 31,9%, ενώ στην Ελλάδα καταγράφεται κάμψη έστω και οριακή 1%.
Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικές ημέρες το Ανώτατο Δικαστήριο του Ηνωμένου Βασιλείου δικαίωσε τη ΦΑΓΕ έναντι της τουρκικής Chopani. Η απόφαση είναι ότι, προκειμένου να πωληθεί γιαούρτι ως Greek Yoghurt στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα πρέπει σωρευτικά: να παρασκευάζεται σύμφωνα με μια διαδικασία στράγγισης που αφαιρεί τον υδαρή ορό γάλακτος, να μην περιέχει πρόσθετα ή συντηρητικά, και να παρασκευάζεται στην Ελλάδα.
athensmagazine.gr