Σήμερα, οι κατασκευαστές μοτοσικλετών σχεδιάζουν με τη βοήθεια υπολογιστών και δοκιμάζουν την αντοχή των εξαρτημάτων σε ειδικά μηχανήματα. Στο τέλος όμως δεν μπορούν να αποφύγουν και τις δοκιμές των ίδιων των μοτοσικλετών, για τις οποίες έχουν ειδικά τμήματα οδηγών και μηχανικών που τεστάρουν σε διάφορα μέρη του κόσμου.
Η Ural ρίχνει το βάρος σε αυτές τις τελευταίες δοκιμές αντοχής των μοτοσικλετών της. Κι εννοούμε ότι τους βγάζει το λάδι, αφού οι αερόψυκτες flat-2 με το side-car και την κίνηση σε δύο τροχούς, έχουν τη φήμη ότι δεν σταματούν πουθενά.
Όπως θα δείτε στο video που ακολουθεί, οι Ural 3×2 δοκιμάζονται σε απίστευτους «δρόμους» όλο λάσπες και βράχια, και περνούν μέσα από ποτάμια τόσο βαθιά, που βυθίζονται και χάνονται πριν ξαναβγούν στην άλλη όχθη! Και δουλεύουν μέσα στο νερό χωρίς να φαίνεται να έχουν εισαγωγή με σνόρκελ!
Λέγεται επίσης ότι τις δοκιμές τις κάνουν υψηλόβαθμα στελέχη του εργοστασίου – κάτι το οποίο ο τύπος που ανάρτησε το video εκμεταλλεύεται για να κάνει και λίγο χιούμορ.
Να θυμίσουμε ότι η τεχνολογία των πρώτων Ural ήταν της BMW και την πήρε η Σοβιετική Ένωση από τη ναζιστικήΓερμανία το 1939 με το σύμφωνο μη επίθεσης Molotov-von Ribbentrop. Έκτοτε βέβαια οι μοτοσικλέτες εξελίχθηκαν πάμπολλες φορές, αλλά παραμένουν πιστές στον επίπεδο δικύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα και στο σωληνωτό πλαίσιο με το «καλάθι», το οποίο έχει και κίνηση στον τροχό του.
Η Ural βέβαια δεν είναι η γιγάντια κρατική εταιρεία της σοβιετικής περιόδου. Έχει ιδιωτικοποιηθεί και συρρικνωθεί πολύ, αλλά συνεχίζει με την ίδια βασική φιλοσοφία.
Δείτε τώρα το video για να νιώσετε και λίγο «φλώροι» αν καβαλάτε μοτοσικλέτα…