αεροσκάφους κρατάει αρκετά λεπτά παραπάνω από ότι ίσως θα έπρεπε. Ο χρόνος από τη στιγμή που το αεροπλάνο προσγειωθεί μέχρι την οριστική έξοδο των επιβατών από αυτό, προκαλεί πολλές φορές εκνευρισμό ειδικά σε εκείνους τους ταξιδιώτες που έχουν να επιβιβαστούν για την ανταπόκριση νέας πτήσης.
Μάθετε ότι πριν ανοίξει η πόρτα του αεροσκάφους, ακολουθείται μια συγκεκριμένη διαδικασία από μια αρμαθιά υπαλλήλων- εντός και εκτός αεροσκάφους.
Μόλις το αεροπλάνο εισέλθει μέχρι την πύλη του, ο κυβερνήτης κλείνει τους κινητήρες. Εν συνεχεία απενεργοποιεί τα φώτα αποφυγής σύγκρουσης, ένα κόκκινο φως που αναβοσβήνει έξω από το αεροσκάφος, το οποίο προειδοποιεί το πλήρωμα του εδάφους ότι είναι ασφαλές να προσεγγίσει.
Εντός της καμπίνας, οι επιβάτες είναι πιθανό να στέκονται ήδη όρθιοι, στην ουρά με τις αποσκευές στα χέρια ή να προσπαθούν να απομακρύνουν τις αποσκευές τους. Εν τω μεταξύ, στο έδαφος, το πλήρωμα του αεροδρομίου βγάζει την αερογέφυρα (το σταθερό μέρος της φυσούνας) και την ευθυγραμμίζει με την πόρτα του αεροσκάφους. Μόλις η γέφυρα είναι στη θέση της, το πλήρωμα εδάφους είτε θα ανοίξει την πόρτα, είτε θα ενημερώσει το πλήρωμα καμπίνας ότι είναι ασφαλές να ανοίξουν την πόρτα και να εκκενωθεί το αεροσκάφος.
Ωστόσο, υπάρχουν πολλά που μπορεί να συμβούν και η όλη διαδικασία να καθυστερήσει. Θα μπορούσε για παράδειγμα, να υπάρξουν προβλήματα με τους μηχανικούς, ή να υπάρξει πρόβλημα στη σωστή ευθυγράμμιση με την πόρτα του αεροσκάφους. Υπάρχει επίσης και η περίπτωση, πολλά αεροσκάφη να προσγειωθούν ταυτόχρονα και να αδυνατεί το προσωπικό να τα εξυπηρετήσει άμεσα.