Η «τρύπα αερισμού» βρίσκεται στη μέση του παραθύρου, μεταξύ του εξωτερικού υαλοπίνακα και του εσωτερικού τμήματος του παραθύρου και στην ουσία ρυθμίζει πόση πίεση ασκείται πάνω στα παράθυρα. Σε γενικές γραμμές όταν ένα αεροπλάνο είναι στον αέρα η πίεση του αέρα μέσα στην καμπίνα – χάρη στο σύστημα συμπίεσης του αεροσκάφους – είναι πολύ μεγαλύτερη από την πίεση του αέρα έξω, επιτρέποντάς σας να αναπνεύσετε με ασφάλεια. Τέλος, υπάρχει επίσης ένας αισθητικός λόγος για τον οποίο αυτή η τρύπα υπάρχει. Απελευθερώνει την υγρασία από το διάκενο μεταξύ του εσωτερικού και του εξωτερικού των υαλοπινάκων, επιτρέποντας στο παράθυρο να παραμείνει καθαρά – και όχι να θυμίζει τον καθρέφτη του μπάνιου σας μετά το ντουζ!