Γιατί Ερμή, ο Θεός δεν μοίρασε σε όλους τους ανθρώπους το νου ;
– Θέλησε παιδί μου, να τον εγκαταστήσει σαν βραβείο ανάμεσα στις ψυχές .
– Γέμισε με αυτόν ένα κρατήρα και δίνοντάς τον σε κήρυκα τον έστειλε κάτω κι έδωσε διαταγή στον κήρυκα, να διακηρύξει τα εξής στις καρδιές των ανθρώπων : Εσύ καρδιά, που έχεις την δυνατότητα, βαπτίσου μέσα σ’αυτόν τον κρατήρα. Εσύ, που πιστεύεις ότι θα ανυψωθείς προς Αυτόν που έστειλε κάτω τον κρατήρα. Εσύ που γνωρίζεις τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκες.
( σ.σ : Βλέπουμε, ότι το 25.000 π.Χ. που έζησε ο Ερμής, υπήρχε η γνώση για τον πανάρχαιο σκοπό της δημιουργίας των ανθρώπων στον πραγματικό κόσμο του Χριστού! Τον σκοπό αυτό, ο μόνος που τον έκανε γνωστό στην εποχή μας, είναι ο Δημοσθένης Λιακόπουλος, μέσα από την σειρά Γιατί και Πως Ζουν Ανάμεσά μας.
Παρατηρούμε επίσης πως ήταν γνωστές οι έννοιες του » κάτω » (βασίλειο της ύλης) και του » πάνω » ( ουρανός, πραγματικός κόσμος ), καθώς και της ανύψωσης, πράγμα που μας δείχνει ότι ήταν γνωστό το ότι οι άνθρωποι δεν ανήκουμε εδώ, αλλά στον αγαθό κόσμο του Φωτός, και για να επιστρέψουμε εκεί οφείλουμε να ακολουθήσουμε τον δρόμο της αρετής! )
Κι όσοι αντιλήφθηκαν το κήρυγμα και βαπτίστηκαν στο νου, αυτοί πήραν μέρος στη γνώση κι έγιναν άνθρωποι τέλειοι, καθώς είχαν δεχτεί το νου. Όσοι όμως δεν αντιλήφθηκαν το κήρυγμα, αυτοί μεν οι λογικοί δεν πήραν επιπλέον και το νου, κι έτσι αγνοούν το σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν και από ποιους δημιουργήθηκαν.
( σ.σ : Όσοι δεν έχουν την γνώση, απλώς αγνοούν τον σκοπό της δημιουργίας τους και την Αλήθεια. Πουθενά δεν αναφέρει ούτε ο ίδιος ο Χριστός πως όποιος δεν Τον ακολουθεί , θα υποστεί τιμωρίες σε φωτιές, καζάνια και όλα όσα πέρασε η σκοταδιστική θρησκεία του Εβραιοχριστιανισμού έστω και υποσυνείδητα στα μυαλά των ανθρώπων, σπέρνοντας τον φόβο προς τον Θεό στις καρδιές τους.
Ο Πατέρας Δημιουργός μας είναι μόνο ΦΩΣ, ΑΓΑΠΗ, ΖΩΗ και ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, δεν είναι τιμωρός!
Ο ίδιος ο Χριστός είπε, : “ Δεν ήρθα να κρίνω τον κόσμο,αλλά να σώσω τον κόσμο και εγώ δεν κρίνω κανέναν. ” ( Κτ,Ιωάννην : 8-12, Ιωάννην 12:47).
Στο τέλος όπως πολλές φορές αναφέρεται και στα κείμενα του Νάγκ Χαμμάντι, αλλά και στα 4 κουτσουρεμένα εξεβραϊσμένα επίσημα ευαγγέλια που δημιουργήθηκαν τον 4ο αιώνα, όλοι κάποια στιγμή θα γυρίσουμε εκεί που ανήκουμε. Τώρα όμως είναι η μεγάλη ευκαιρία όπως μας λέει και ο Απ. Παύλος να φύγει ο καθένας, από το βασίλειο της ύλης και να μην περάσει τα χειρότερα στον επόμενο κόσμου του σκότους. )
Οι αισθήσεις αυτών, είναι παραπλήσιες με τις αισθήσεις των ζώων, που δεν διαθέτουν λογική και η κρίση τους έχει τα χαρακτηριστικά του θυμού και της οργής, και δεν θαυμάζουν τα αξιοθαύμαστα έργα, αλλά η προσοχή τους είναι στραμμένη στις ηδονές και στις επιθυμίες του σώματος, πιστεύοντας πως ο άνθρωπος έχει δημιουργηθεί γι αυτές.
( σ.σ : Η λέξη άνθρωπος, προέρχεται από το άνω-θρώσκω = κοιτάω προς τα πάνω. Προς τον πραγματικό κόσμο, προς το Φως, προς το Αγαθό, προς τον τέλειο Δημιουργό Πατέρα μας, την πηγή όλων. Πράγματι, αν ο άνθρωπος δεν φέρεται σαν άνθρωπος,ως πνευματικό αθάνατο όν που είναι, τότε με το ζωώδη σώμα που ελέγχει στον κόσμο αυτό του Γιαχβέ, δεν διαφέρει από τα υπόλοιπα άλογα ζώα, και πολλές φορές καταλήγει να είναι και πολύ χειρότερος απ αυτά.)
Αλλά όσοι πήραν μέρος στη δωρεά που εστάλη απ΄ το Θεό, αυτοί, Τάτ, συγκρίνοντας τα έργα τους με των προηγούμενων είναι αθάνατοι αντί θνητοί, έχοντας συμπεριλάβει τα πάντα μέσα στο νού τους- και τα επίγεια δηλαδή και τα επουράνια, εάν βέβαια υπάρχει κάτι πάνω από τον ουρανό. Ανυψώνοντας τόσο πολύ τον εαυτό τους, αντίκρισαν το απόλυτο Αγαθό και αντικρίζοντας το, θεώρησαν σαν συμφορά την εδώ διαμονή τους. Περιφρονώντας λοιπόν όλα τα σωματικά και τ΄ασώματα, σπεύδουν προς το Ένα και Μοναδικό !
( σ.σ : Μας θυμίζει εκείνο που οι μεγάλοι Έλληνες σοφοί και που ο ίδιος Χριστός μας λέει σε πολλά σημεία, το να αλλάξουμε, να μεταμορφωθούμε. Αυτή η αλλαγή νοοτροπίας και συμπεριφοράς, της πνευματικής αναγέννησης συμβαίνει μέσα μας, στο είναι μας, είναι νοητή, και εκείνος που επιλέγει να ακολουθήσει τον δρόμο του φωτός μέσα του, οδηγείται στην πηγή Του, στο Αγαθό, στον Αρχηγό του Φωτός, τον Χριστό, στους υπέρλαμπρους τόπους όπου ανήκει. )
Αυτή, Τάτ, είναι η επιστήμη της νόησης, η περίσσεια των θεϊκών αγαθών και η κατανόηση του Θεού, αφού ο κρατήρας είναι θεϊκός.
-Θέλω και εγώ, πατέρα, να βαπτιστώ.
-Εάν πρώτα δεν μισήσεις ( σ.σ : αποστραφείς ) το σώμα σου παιδί μου, δεν μπορείς αγαπήσεις τον εαυτό σου. Κι αφού τον αγαπήσεις, τότε θα αποκτήσεις τη νόηση και έχοντας τη νόηση θα πάρεις μέρος στην Επιστήμη.
( σ.σ : Επιστήμη = Γνώση, όπως λέει σε άλλο σημείο, και όπως το γράφει ο ίδιος ο Δημοσθένης σε υποσημείωσή του στο βιβλίο. Ξεκαθαρίζει εδώ ο Ερμής, ότι άλλο το υλικό σώμα, το όχημα μεταφοράς κάποιου στον κόσμο αυτό, και άλλο ο άνθρωπος ( η λεγόμενη ψυχή ) που αποτελεί πνευματικό αθάνατο όν του φωτός, και απλά ελέγχει προσωρινά το σώμα, για να μπορεί να αντιλαμβάνεται τον κόσμο αυτό και να αλληλεπιδρά μαζί του. )
– Τι εννοείς με αυτά πατέρα ;
-Διότι είναι αδύνατον, παιδί μου, να καταγίνεσαι και με τα δύο, δηλαδή και με τα θνητά και με τα θεϊκά. Καθώς δύο κατηγορίες όντων υπάρχουν, η σωματική κι η ασώματη, στις οποίες ενυπάρχουν το θνητό και το θεϊκό, η επιλογή του ενός απ τα δύο αφήνεται σε εκείνον που επιθυμεί να διαλέξει. Διότι δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής και των δύο, στα οποία αφήνεται το δικαίωμα επιλογής, εάν όμως το ένα ελαττωθεί, φανερώνει τότε την ενέργεια του άλλου.
( σ.σ : Το ίδιο ακριβώς λέει και σε ένα κείμενο από τα Νάγκ Χαμμάντι, το παραθέτω :
“ Ο θάνατος και η ζωή, έχουν τεθεί ενώπιον όλων και οι άνθρωποι επιλέγουν για τον εαυτό τους, ποιο από τα δύο θέλουν. ” . Είναι ξεκάθαρο όπως μας είπε ο Χριστός μας ή θα ζήσουμε ως περαστικοί εδώ, ζητώντας τον αληθινό κόσμο ή θα επιλέξουμε την ύλη και την αποστροφή μας από το Φως του Χριστού.
Ο Χριστός δεν μας ζητάει επ’ ουδενί λόγω να παραιτηθούμε από την ζωή αυτή και να περιμένουμε να πεθάνουμε. Αυτό που μας λέει είναι να ζούμε εδώ, αλλά ως περαστικοί, γνωρίζοντας και ζητώντας το αληθινό σπίτι μας! Βοηθώντας τους γύρω μας, όντας ξέγνοιαστοι κατά το δυνατόν, αφού ξέρουμε ότι όλα είναι ένα ψέμα. Σύντομα θα φύγουμε και θα επιστρέψουμε στο Φως! Ώσπου να φύγουμε όμως ΖΟΥΜΕ και αγωνιζόμαστε εδώ, Δυνατά και Ελληνικά με τα λόγια του Χριστού στο νου μας ! )
Και η επιλογή του ανώτερου, δεν συμβαίνει να είναι γι΄αυτόν που τη διάλεξε μόνον η καλύτερη ενέργεια, καθώς οδηγεί τον άνθρωπο στη θέωση, αλλά αποδεικνύει και την ευσέβεια προς το Θεό. Η επιλογή όμως του κατώτερου, τον μεν άνθρωπο οδηγεί στην απώλεια, δεν βλάπτει όμως καθόλου τον Θεό. Καθώς λοιπόν έτσι έχει η κατάσταση Τατ, όσα από΄ το Θεό μας δόθηκαν, υπήρχαν και θα υπάρχουν. Τα δικά μας όμως έργα ας τ΄ακολουθούν κι ας μή μένουν πίσω. Επειδή ο Θεός δεν έχει ευθύνη για αυτά, οι υπεύθυνοι για τα κακά είμαστε εμείς, αφού τα προτιμάμε απ΄τα αγαθά.
Βλέπεις παιδί μου, πόσες σωματικές σφαίρες, πρέπει να διασχίσουμε και πόσες ομάδες και διαδοχές δαιμόνων ( αγγέλων ) και τροχιές αστέρων, για να σπεύσουμε προς τον Ένα και Μοναδικό ; Διότι, το απόλυτο Αγαθό είναι απροσπέλαστο και απέραντο και ατελείωτο, συγχρόνως δε και Άναρχο, ενώ σ΄εμάς δίνει την εντύπωση πως γι΄αρχή του έχει την Γνώση.
Η Γνώση επομένως, δεν αποτελεί την αρχή Του, αλλά παρέχει σε εμάς την αρχή αυτού που πρόκειται να μάθουμε. Ας πιάσουμε λοιπόν την αρχή κι ας βιαστούμε για όλα, διότι είναι πολύ δύσκολο αυτός που έχει εγκαταλείψει τα συνηθισμένα και παρόντα να ξαναγυρίσει στα παλιά και αρχικά.
(σ.σ Εδώ μπορεί να κάνει κανείς πάρα πολλές σκέψεις. Ας προσέξουμε όμως την έννοια του Απόλυτου Αγαθού Δημιουργού Πατέρα, που είναι το » Όλον Φως » που αναφέρουν οι ανατολικές φιλοσοφίες, οι οποίες πήραν την γνώση αυτή, έτοιμη, από την Αρχαία Ελλάδα. Οι έννοιες του φωτός, της αυτογνωσίας, της ανύψωσης, της θέωσης, των πολλαπλών επιπέδων της δημιουργίας, των ουρανίων σφαιρών κτλ δεν δημιουργήθηκαν στην Ανατολή, αλλά αντίθετα αποτελούν πανάρχαια γνώση που μεταφέρθηκε εκεί από την Αρχαία Ελλάδα. )
Διότι τα μεν ορατά προκαλούν ευχαρίστηση, ενώ τα αόρατα προκαλούν δυσπιστία. Και περισσότερο ορατά είναι τα κακά, ενώ το απόλυτο Αγαθό,είναι αόρατο για τα ορατά, καθόσον δεν έχει ούτε μορφή, ούτε υπάρχει κάποιο πρότυπο γιαυτό. Για το λόγο αυτό είναι όμοιο με τον εαυτό του και ανόμοιο με όλα τα υπόλοιπα.
Διότι είναι αδύνατον το ασώματο να γίνει ορατό με σώμα. Η Μονάδα, που αποτελεί την αρχή και την ρίζα των πάντων, βρίσκεται σε όλα σαν να ήταν η ρίζα κι αρχή. Και χωρίς την αρχή τίποτα δεν υπάρχει, και η αρχή δεν προέρχεται από πουθενά αλλού, παρά μόνον απ΄τον εαυτό της, εφόσον βέβαια αποτελεί αρχή των άλλων. Η Μονάδα επομένως, αφού αποτελεί αρχή, περιέχει μέσα της όλους τους αριθμούς, χωρίς αυτή να περιέχεται σε κανέναν, και γεννά όλους τους αριθμούς, χωρίς αυτή να γεννιέται από κανέναν άλλο αριθμό. Καθετί που γεννιέται είναι ατελές και διαιρετό και μπορεί να αυξηθεί και να μειωθεί, ενώ στο τέλειο τίποτα απ αυτά δεν μπορεί να συμβεί.
Αυτή λοιπόν Τάτ, η εικόνα του Θεού, περιγράφηκε για σένα όσο ήταν δυνατόν. Αυτήν αν την εξετάσεις με ακρίβεια και την κατανοήσεις με τα μάτια της καρδιάς σου, πίστεψέ με, παιδί μου, θα βρεις τον δρόμο που οδηγεί προς τα πάνω. Μάλλον δε, η ίδια η εικόνα θα σε οδηγήσει, διότι το αντίκρισμα της έχει μια κάποια ιδιαιτερότητα : όσου πρόλαβαν να την αντικρίσουν, τους κρατά, και τους τραβά (έλκει) προς τα πάνω, όπως ακριβώς λένε ο μαγνήτης τραβά το σίδερο.
(σ.σ : Εδώ θυμάμαι αυτό που ο ίδιος ο Χριστός είπε χιλιάδες χρόνια αργότερα, όταν ήρθε και έζησε ανάμεσά μας ελέγχοντας κι Αυτός ένα σώμα. Μας το διάβασε πρόσφατα και ο Δημοσθένης :
Κατα Ιωάννην : 12,32 κἀγὼ ἐὰν ὑψωθῶ ἐκ τῆς γῆς, πάντας ἑλκύσω πρὸς ἐμαυτόν.
Λέει λοιπόν ο Χριστός πως : “ όταν υψωθώ από τη γή, όλους θα τους τραβήξω προς Εμένα.”
Αργά η γρήγορα λοιπόν, απ ότι ο ίδιος μας είπε, όλοι κοντά Του θα είμαστε και πάλι, με την ελεύθερη όμως επιλογή μας. Συνειδητοποιημένοι δηλαδή θα επιστρέψουμε στο Φως. Τώρα τα πράγματα είναι πολύ εύκολα για να φύγει κάποιος, ακολουθώντας τον Χριστό, σε σχέση με το επόμενο στάδιο της δοκιμασίας, που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν όσοι δεν θα είναι έτοιμοι να γυρίσουν στον κόσμο του Χριστού.
Απόσπασμα απο τον Λόγος Δ’ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΟΣ
Πηγή Τόμος 4 ΓκΠ, Ναγκ Χαμμάντι. (Δ.Λιακόπουλος)
___
Το κείμενο αυτό υπήρχε στην βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, όταν την κατέστρεψαν οι μεγάλοι …»άγιοι» αυτοκράτορες και πατριάρχες, μαζί με εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες κείμενα που περιείχαν τις γνώσεις που ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός είχε δώσει, και είχαν καταγραφεί.
Οι …»θεοσεβέστατοι» αυτοί αυτοκράτορες (Θεοδόσιος, Ιουστινιανός κτλ) και οι μεγάλοι «φωτισμένοι» πατριάρχες (Χρυσόστομος, Επιφάνιος κτλ) του Μαύρου Εβραιοχριστιανικού Βυζαντίου, μας…» προστάτεψαν «, από το να διαβάσουμε ένα τέτοιο αιρετικό κείμενο, και αντί αυτών, μας έδωσαν βιβλία με..μεγάλη σοφία, όπως η Εβραϊκή παλιά διαθήκη, με τις…άγιες γυναίκες, τους… «δίκαιους» άνδρες, τα μηνύματα υποταγής στην εξουσία, και φυσικά το άσμα ασμάτων, που ξεχειλίζει ιερότητα!.
Τα λόγια των Ελλήνων φιλοσόφων και τα λόγια του Χριστού τα κάψανε και έδωσαν στον κόσμο την θρησκεία που ονομάστηκε Ορθοδοξία, ή Εβραιοχριστιανισμός. Αυτό το σκοταδιστικό έκτρωμα, που δεν είχε καμία σχέση με την Αλήθεια του Χριστού, την οποία οι ίδιοι οι «άγιοι» ιδρυτές της Ορθοδοξίας πρώτα εξαφάνισαν από παντού καίγοντας τα πάντα, είναι η αιτία που πολλοί μίσησαν και μισούν τον Χριστό. Ακόμη και σήμερα που η Ορθοδοξία έγινε Ελληνορθοδοξία, την ΑΛΗΘΕΙΑ του Χριστού στον κόσμο ΔΕΝ την λέει, ακολουθώντας πιστά την αποστολή της δημιουργίας της, απο τις σκοταδιστικές αρχές των επικυρίαρχων του κόσμου αυτού, που δεν είναι άλλη από το να χαθεί η ΑΛΗΘΕΙΑ του Χριστού.
Ας μην χαίρονται όμως, μια μέρα στον πλανήτη αυτό τα πράγματα θα αλλάξουν, και θα αλλάξουν με τρόπο βίαιο, με τρόπο ελληνικό, όταν έρθει ο προφητευομένος Πολέμαρχος του Θεού, που θα έχει σαν αποστολή να δώσει φως στον κόσμο. Θα γίνει το θέλημα του Αρχηγού της Ζωής όπως στον Ουρανό (πραγματικό κόσμο) έτσι και στη Γη ( στον κόσμο της ύλης του Γιαχβέ).
Ιησούς Χριστός Νικά, πάντα, παντού και για πάντα,
άρα το παιχνίδι είναι κερδισμένο εξ αρχής !
EΛ HUNTER 888
prisonplanet.gr
μέσω katohika.gr
Use Facebook to Comment on this Post