xOrisOria News

Επίθεση στην Apple από τον Mark Zuckerberg

Υπερασπίζεται το βασισμένο στις διαφημίσεις επιχειρηματικό μοντέλο του Facebook.

Μπορεί ο Mark Zuckerberg το τελευταίο χρονικό διάστημα να είχε αποφασίσει να κρατήσει χαμηλούς τόνους μετά τις κριτικές που είχε δεχθεί το Facebook για τη χρήση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του για διαφήμιση, όμως αυτή τη φορά αποφάσισε να απαντήσει μέσω συνέντευξής του στο Time.

Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, λίγους μήνες νωρίτερα ο Tim Cook, εν μέσω του σκανδάλου διαρροής προσωπικών φωτογραφιών από celebrities, δήλωνε σε ανακοίνωσή του ότι οι δωρεάν online υπηρεσίες συμπεριφέρονται στους καταναλωτές σαν προϊόντα και πως η Apple σέβεται την ιδιωτικότητα των πελατών της. Παρόλο που δεν κατονομάστηκε το Facebook, το σχόλιο θεωρήθηκε πως αφορούσε το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.

O Mark Zuckerberg, ωστόσο, στη συνέντευξή του στο Time υπεραμύνθηκε του επιχειρηματικού μοντέλου που ακολουθεί το Facebook και βασίζεται στη διαφήμιση, τονίζοντας πως δεν πρόκειται να πετύχει τον στόχο ενός online πλανήτη, αν σταματήσει να απεικονίζει διαφημίσεις και αρχίσει να ζητάει από τους χρήστες του συνδρομή. Αναφερόμενος μάλιστα στην ίδια την Apple, είπε πως αν η εταιρεία νοιαζόταν πραγματικά για το καλό των πελατών της, θα πουλούσε τα προϊόντα της πολύ φθηνότερα… Ένα νέο μέτωπο μόλις άνοιξε;

Use Facebook to Comment on this Post