Οι μηχανικοί της McLaren χρησιμοποίησαν τις πλέον σύγχρονες μεθόδους υπολογισμού ροής CFD (Computational Fluid Dynamics) για να σχεδιάζουν το νέο κέλυφος από ανθρακονήματα μελετώντας προσεκτικά όλη τη ροή του αέρα επάνω, πλάι και κάτω από το αμάξωμα. Το νέο μοντέοο αποδίδει περί τους 500 ίππους όσους και η 12C GT3 –εξαιτίας των κανονισμών της FIA- αλλά ο κινητήρας των 3,8 λιτρων με ζεύγος στροβίλου V8 έχει βελτιωθεί όπως και το νέο κιβώτιο 6 σχέσεων. Οι δύο 650S GT3 θα διαγωνιστούν το 2015 στο Pirelli World Challenge.