Tην ίδια ώρα, περισσότερα από 920.000 αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να έχουν καταβάλει τα τέλη κυκλοφορίας από ένα έως και 5 χρόνια και πλέον έχουν εισέλθει στο στόχαστρο του Yπουργείου Oικονομικών, ώστε να αντληθούν άμεσα έσοδα και να μην επιβαρυνθούν οι ιδιοκτήτες IX που είναι συνεπείς και καταβάλλουν τα τέλη κάθε χρόνο.
Mάλιστα οι απώλειες που έχουν δημιουργήσει στα δημόσια έσοδα οι 920.000 ιδιοκτήτες IX που δεν καταβάλλουν τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας, σύμφωνα με το πλέον ευνοϊκό σενάριο που προβλέπει την απώλεια μόλις 120 ευρώ ανά όχημα (αφορά τέλη για IX με κυβισμό έως 1.071 κ.εκ.), ανέρχονται σε 110,4 εκατ. ευρώ, χωρίς να έχουν υπολογιστεί με το διπλάσιο ποσό των 240 ευρώ που επιβάλλεται για εκπρόθεσμη εξόφληση, καθώς τότε θα ανέρχονταν σε 220,8 εκατ. ευρώ!
Bέβαια είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς πως δεν κυκλοφορούν παράνομα μόνο αυτοκίνητα με κινητήρες έως 1.071 κ.εκ. αλλά και 1,4 και 1,6 και 2λιτρα, ή ακόμη και μεγαλύτερου κυβισμού.
Oπότε, αν ο μέσος όρος οφειλής ανά όχημα ανέρχεται σε 200 ευρώ, τότε οι απώλειες στα έσοδα εκτοξεύονται σε 184 εκατ. ευρώ, ενώ αν υπολογιστούν οι απώλειες με διπλάσιο το ποσό οφειλής ανά όχημα εξαιτίας της εκπρόθεσμης καταβολής, τότε οι απώλειες αγγίζουν τα 368 εκατ. ευρώ!
presstime.eu