Η Apple ανακοίνωσε τις υπηρεσίες TV+, News+ και μία πιστωτική κάρτα
Η Apple όπως είχε προαναγγελθεί προχώρησε στην πραγματοποίηση ενός ειδικού event μέσα από το οποίο παρουσίασε μία σειρά από νέες υπηρεσίες, εφαρμογές και τον εμπλουτισμό άλλων. Η πρώτη μεγάλη ανακοίνωση αφορούσε την υπηρεσία News+ η οποία ουσιαστικά είναι μία ριζική ανανέωση της ήδη υπάρχουσας εφαρμογής News. Η εφαρμογή θα συνεχίσει να υφίσταται με τη σημερινή της μορφή αλλά πλέον θα υπάρχει δίπλα της και η νέα συνδρομητική υπηρεσία News+ που θα προσφέρει στους χρήστες την δυνατότητα να έχουν πρόσβαση σε περιεχόμενο περίπου 300 εντύπων, διαφόρων επιλεγμένων εκδοτών. Παράλληλα, θα υπάρχει και ένας τομέας στην υπηρεσία που θα προσφέρει στον συνδρομητή «προσωποποιημένες» προτάσεις ανάγνωσης, αν και η Apple ξεκαθάρισε ότι δεν θα επιτρέπεται σε καμία περίπτωση η παρακολούθηση των συνηθειών του χρήστη για διαφημιστικούς σκοπούς. Προφανώς η υπηρεσία News+ σχετίζεται άμεσα με την περυσινή εξαγορά της συνδρομητικής υπηρεσίας περιοδικών Texture. Η λίστα των περιοδικών που θα προσφέρονται μέσω του News+ περιλαμβάνουν τίτλους όπως τα The Atlantic, Esquire, Vogue, National Geographic και πολλά άλλα. Στον τομέα των εφημερίδων θα περιλαμβάνονται οι Wall Street Journal, Los Angeles Times και The Star. EURONEWS Έρχεται η Apple TV+ Η υπηρεσία News+ ήταν η μόνη από τις ανακοινώσεις της Apple που έγινε γνωστή και η τιμή της: το κόστος της μηνιαίας συνδρομής θα ανέρχεται στα 9,99 δολάρια. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης επισημάνθηκε χαρακτηριστικά ότι το κόστος των συνδρομών για τους προσφερόμενους τίτλους σε έντυπη μορφή θα ανερχόταν σε μερικές χιλιάδες δολάρια ετησίως. Η κάθε συνδρομή θα είναι εφικτό να την μοιράζονται έως και έξι μέλη μιας οικογένειας. Η υπηρεσία News+ θα είναι διαθέσιμη από την επόμενη εβδομάδα σε ΗΠΑ, Καναδά και σε Αυστραλία και Βρετανία από το φθινόπωρο. Η Apple ανακοίνωσε επίσης την Apple Card μία πιστωτική κάρτα που ουσιαστικά αναβαθμίζει περαιτέρω την υπηρεσία πληρωμών Apple Pay. Η Apple Card έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί εξ ολοκλήρου σε συνδυασμό με την εφαρμογή Apple Wallet αν και οι χρήστες θα μπορούν να προμηθευτούν και φυσική κάρτα κατασκευασμένη από τιτάνιο. Το Apple Arcade είναι μία συνδρομητική υπηρεσία παιχνιδιών, όπως άλλωστε φανερώνει και η ονομασία της. Στην υπηρεσία έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 100 αποκλειστικοί τίτλοι παιχνιδιών. Ορισμένοι αναλυτές από την πλευρά τους είδαν ομοιότητες ανάμεσα στην υπηρεσία Apple Arcade και στην υπηρεσία Stadia που ανακοίνωσε η Google την περασμένη εβδομάδα. Το κόστος συνδρομής δεν ανακοινώθηκε αλλά έγινε γνωστό ότι θα λανσαριστεί επίσημα το ερχόμενο φθινόπωρο. Τελευταία, και για πολλούς η σημαντικότερη, ανακοίνωση ήταν της υπηρεσίας Apple TV+. Στην ουσία πρόκειται για μία πλατφόρμα ευθέως ανταγωνιστική των Netflix και Amazon, χωρίς την παρουσία διαφημίσεων και με την παροχή αποκλειστικών τηλεοπτικών προγραμμάτων. Η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη από το ερχόμενο φθινόπωρο σε πάνω από 100 χώρες, χωρίς όμως να ανακοινωθεί το κόστος της συνδρομής. Τέλος ανακοινώθηκαν και μία σειρά αναβαθμίσεων της ήδη υπάρχουσας υπηρεσίας Apple TV που θα είναι πλέον διαθέσιμη και σε συσκευές άλλων κατασκευαστών (π.χ. Roku και Fire TV) ενώ θα υπάρξει συνεργασία και με πρόσθετους παραγωγούς περιεχομένου όπως τα Hulu και Amazon Prime. Πιο συγκεκριμένα, ο Σπίλμπεργκ θα είναι ο άνθρωπος που θα αναλάβει να αναβιώσει ένα brand ηλικίας 93 ετών, τις Amazing Stories. Οι ηθοποιοί Ρις Γουίδερσπουν, Τζένιφερ Άνιστον και ο Στιβ Κάρελ, συμμετείχαν στην εκδήλωση και συζήτησαν τη συμμετοχή τους σε ένα άλλο τηλεοπτικό πρόγραμμα, το The Morning Show. Η παρέλαση αστέρων συνεχίστηκε με τους συμμετέχοντες να κάνουν μία μικρή εισαγωγή στα επερχόμενα τηλεοπτικά σόου της Apple. Η Apple θα επενδύσει κατά τη διάρκεια του 2019 το ποσό των δύο δισεκατομμυρίων δολαρίων για την παραγωγή νέων προγραμμάτων, ελπίζοντας ότι θα καταφέρει να σταθεί επάξια απέναντι στις ανάλογες πλατφόρμες Netflix, Hulu, Amazon. Ωστόσο, ένα σημείο που επισημάνθηκε από τους αναλυτές είναι το γεγονός ότι δεν παρουσιάστηκαν τρέιλερ ή κλιπ των επερχόμενων προγραμμάτων, κάτι που σημαίνει ότι όλα όσα σχεδιάζει η Apple βρίσκονται στο στάδιο της παραγωγής. Στα τεχνικά θέματα της υπηρεσίας, ανακοινώθηκε ότι δεν θα υπάρχουν διαφημίσεις, ενώ το περιεχόμενο θα είναι διαθέσιμο τόσο online όσο και offline. Στόχος είναι το λανσάρισμα να γίνει το ερχόμενο φθινόπωρο σε περισσότερες από εκατό χώρες, ενώ η πλατφόρμα θα είναι διαθέσιμη μέσα από την ανανεωμένη εφαρμογή Apple TV για λειτουργικά iOS, Mac, Roku, Fire TV ή τηλεοράσεις διαφόρων κατασκευαστών. Σχετικά με την εφαρμογή Apple TV ανακοινώθηκε η προσθήκη των Apple TV Channels που θα επιτρέπει στους χρήστες, μέσω συνδρομής, να έχουν πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών on demand περιεχομένου όπως τα HBO, Showtime, Starz, CBS All Access κλπ. Τέλος, προαναγγέλθηκε ότι η εφαρμογή θα επανασχεδιαστεί τον ερχόμενο Μάιο. Naftemporiki.gr
Προτεινόμενα για εσάς
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑΠηγή άρθρου – naftemporiki.gr
Use Facebook to Comment on this Post