ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΕΠΙ ΑΙΩΝΩΝ ΡΩΣΙΚΑ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ

-ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ Φ. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οι ρωσοι εκτος απο τον διαμελισμο της Ελλαδος και την διεκδικηση της Μακεδονιας, διεκδικουν εδω και αιωνες το Ελληνικο οικουμενικο πατριαρχειο.
Αυτα τα δυο υψιστης σημασιας θεματα για την επιβιωση της Ελλαδος εχουν παρα πολυ μεγαλη σχεση μεταξυ τους.

Σε αντίθεση με την καθολική εκκλησια, η οποια ειναι ενωμενη κατω απο την εξουσια του εκαστοτε πάπα, η Ορθοδοξία δεν ειναι ενωμενη αυτην την πολυ δυσκολη εποχη.
Εδω και πολλους αιωνες το Ελληνικο ορθοδοξο πατριαρχειο της πολεως εχει τα πρωτεια σε ολο τον κοσμο για αυτο και ονμαζεται οικουμενικο.
Επι Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας, παντοτε ο εκαστοτε πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ήταν ο μοναδικος υπευθυνος για την στέψη του Ελληνα-ρωμαιου αυτοκρατορα και για την χειροτονια ολων των επισκοπων στην ρωσια, αλλα και σε αλλες εκχριστιανισμενες βαρβαρικες χωρες.
Η Ρωσικη Εκκλησία ήταν παντοτε διοικητικά εξαρτημένη απο την Κωνσταντινουπολη μεχρι και την πτωση της Ελληνικgς-ρωμαικης αυτκρατοριας στους γερμανους και εν συνεχεια την πτωση της πολεως το 1453 μ.χ στους Ισμαηλίτες.
Ο μητροπολίτης Κιέβου και πάσων των Ρωσίων ήταν παντοτε Έλληνας και διοριζόταν από την Κωνσταντινούπολη και το οικουμενικο πατριαρχειο.
Μόνον κατά την ύστερη περίοδο τον 13ο και 14ο αιώνα, υπήρχε εναλλαγή Ελλήνων και Ρώσων στην κεφαλή της Εκκλησίας.

Οι Ρωσοι υποψηφιοι ομως επρεπε να ταξιδεψουν μέχρι την Κωνσταντινουπολη για να ενθρονιστουν μητροπολιτες .

Η Ελληνικη Εκκλησία είχε μεγαλη αιγλη-επιρροή, ολους κεινους τους αιωνες διοτι αντιπροσώπευε την εξωτερικη πολιτικη της αυτοκρατοριας. Η εξωτερικη πολιτικη-ιδεολογία της ρωμαικης αυτοκρατοριας ηταν βασισμενη επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων. Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana.
Η παγκοσμια ρωμαική Αυτοκρατορία η οποια ένωσε ολη την οικουμένη και εφερε την υποταγή των Βαρβάρων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών .
Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας εδραιωνεται σταθερα μεσα απο την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.

Ο σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι η ενοποιηση του πληθυσμου της μεσω της χριστιανικης πιστεως, βασικο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων.


Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης – ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.
Η βασική αρχή της πολιτικης Ρωμαικης θωριας ηταν η Pax Romana, η παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορία ενωσε ολη την οικουμενη.


Αυτο εφερε την υποταγη των λαων, κατάργησε τα σύνορα των εθνών και σχημάτισε την πατριδα που γεννήθηκε ο Χριστος.

Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ Η αλλαγη του Χριστιανισμου από τον εβραικο στον Ελληνικο πολιτισμο εφερε την οικουμενικοτητα του Ευαγγελικού κηρυγματος. Συνεβαλε ο χριστιανισμος στην εκ θεμελιων μεταμορφωση του Ελληνικου πολιτισμού, που υπηρξε η κορύφωση της ανθρωπινης προόδου και ο οποιος καταστραφηκε από το εωσφορικο δωδεκαθεο.
Ο Χριστιανισμός μαζι με τον σωτηρα Ιησου Χριστο διαμορφωσαν ηθικα και πνευματικα ολοκληρο το Ελληνικο εθνος, διοτι εξ αρχης ο Χριστιανισμος ταυτισθηκε με τον Ελληνισμο.

Με αυτα τα δεδομενα οι προγονοι μας θα ασκησουν τεραστια επιρροη σε ολους τους λαους που κατοικουσαν εντος της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας αλλα και εκτος.
Ο παγκοσμιος χαρακτηρας της Ελληνορωμαικης
αυτοκρατοριας εδραιωνεται σταθερα μεσα απο την οικουμενικη χριστιανικη ιδέα.

Ο βασικος σκοπος των Ελληνων του ρωμαικου κρατους ειναι η ενοποιηση του πληθυσμου της αυτοκρατοριας αλλα και των υπολοιπων λαων μεσω της χριστιανικης πιστεως.

Ο Χριστιανισμος ηταν ισχυρο στοιχειο συνοχης της για να αντιμετωπισει τον μονιμο κινδυνο λογω των διαφορετικων λαων. Η πολιτικη ιδεολογία της Ελληνικης – ρωμαικης αυτοκρατοριας θεμελιωθηκε επάνω στο αξιωμα της χριστιανικης οικουμενικότητας και των ρωμαικων πολιτικων αξιωματων.

. Οι Ελληνες οι οποιοι ηταν οι κληρονομοι και οι συνεχιστες στην διοικηση της ρωμαικης αυτοκρατοριας από σεβασμο στον κληροδοτη και εθνικο ευεργετη τον αγιο Κωνσταντινο, χαράζουν την ιδια πολιτικη πορεία.
Αυτη ηταν με βάση την ίδια αρχή, το ρωμαικο δικαίο, την ρωμαικη κρατικη οργανωση, και την Ελληνικη χριστιανική ηθική-πίστη μαζι με την πνευματική παράδοση του ελληνισμού.
Η ρωμαικη αυτοκρατορία συνεχισε τον ελληνιστικο πολιτισμό παιδεια, γλώσσα, ήθη, έθιμα, μεσα σε ένα κρατος με τα πολιτικά αξιωματα των Αρχαιων αλλοδαπών ρωμαιων της ιταλιας.
Το ρωμαικο κράτος συνεχισε να υπαρχει εξαιτιας του Χριστου, του αγιου ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, και των τριων ιεραρχων μαζι με τον αγιο γρηγοριο τον επισκοπο Νυσσης. Η αυτοκρατορια ηταν η κοιτίδα και το παγκοσμιο κεντρο διάδοσεως της χριστιανικής θρησκείας, με στοχο την εξάπλωση-των χριστιανικων ευαγγελίων και της σωτηρίας του ανθρωπίνου γένους.
Οι Ελληνες είναι πλεον οι παγκόσμιοι ηγετες όλων των άλλων εθνων.
Αυτό σημαίνει πως όλοι οι λαοί όφειλαν σεβασμό στους παγκοσμιους Ελληνες και στον παγκοσμιο πολιτισμο τους (Pax romama-pax ellas).
Οι Ελληνες με το που αναλαμβανουν την διοικηση του Ρωμαικου κρατους , εχουν πληρη συνειδηση της πολιτισμικης και θρησκευτικης ανωτερότητας τους.
Γνωριζουν παρα πολυ καλα οι Ελληνες ότι εξαιτιας του Χριστου ,του Πλατωνα ,και των χρηστων ηθων απελευθερωθηκαν χωρις να πολεμησουν. Δεν εφτανε όμως αυτό αλλα εγιναν διοικητες στο κρατος στο οποιο προηγούμενος ηταν σκλαβοι.
Τωρα πλεον οι Ελληνες ειναι Ρωμαιοι αυτοκρατορες, ρωμαιοι υπηκοοι , διοικουν την παγκοσμια Ρωμαικη αυτοκρατορια.
Οι τιτλοι λοιπον Ρωμαιος , Ρωμαιοι αυτοκρατορες , Ρωμαιοι υπηκοοι ,σημαιναν ταυτοχρονος τους τιτλους εξουσιας, ελευθεριας, και πολιτιστικης ανωτεροτητας των Ελλήνων.
Μετα από ολη αυτην την πνευματικη-πολιτισμικη ανωτερωτητα των Ελληνων δεν ηταν και τοσο δυσκολο να ασπασθούν τον Χριστιανισμό, εαν ήθελαν να είχαν θέση στον Ελληνικο παγκοσμιο κοσμο, οι αλλοι λαοι.
Αυτος ηταν ο σκοπος των Ελλήνων διοικητών της Ρωμαικης αυτοκρατοριας.
Η νεα πρωτεύουσα, η Κωνσταντινούπολη, είναι η νεα Ρώμη, η Βασιλεύουσα.
Ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές, η Θεία Πρόνοια θα έσωζε την Πόλη και το κρατος εξαιτιας της μαχητικότητας και των χρηστων ηθων.
Το αξιωμα του Imperium Romanum μαζι με την διαδοση του χριστιανισμου ηταν τα στοιχεια τα οποια καθορισαν την εξωτερική πολιτική των Ελληνων αυτοκρατόρων.
Παραλληλα ολοκληρώθηκε ο εξελληνισμος του αυτοκρατορικου Ελληνικου ρωμαικου κρατους, ο οποιος συνοδεύτηκε από την γεννηση του Ελληνικου εθνικισμού.

Η περιοδος αυτη ξεκινησε στις αρχές του 7ου αιώνα με την ανοδο του Μεγα Ελληνα Ηρακλειου από την Καππαδοκια της Μικρας Ασιας. Είναι αδιαμφισβητητο γεγονος ότι εκτος από την παγκοσμια πολιτικη ρωμαικη θεωρια, η Ελληνικη πλεον αυτοκρατορια στηριχθηκε πολυ και στην εξαπλωση του οικουμενικου Χριστιανισμού.
Η νεα ανερχομενη θρησκεια καθορισε ολους τους υπολοιπους αιωνες την εξωτερικη πολιτικη του Ελληνικου-ρωμαικου κρατους.
Η πολιτικη θεωρια της παγκόσμιας αυτοκρατοριας είναι η ακριβης συνεχιση της ρωμαικής ιδεολογίας.

Σύμφωνα με αυτήν, το να είσαι Ρωμαιος σήμαινε πως είσαι προνομιούχος από την ιδια την ζωη, και ότι εχεις το ιερό καθήκον να προσφερεις στην ανθρωπότητα. Το Ελληνοχριστιανικο Imperium Romanum ειχε μονιμα το πολιτικο αξιωμα ότι η παγκοσμια ρωμαικη αυτοκρατορία αποτελούσε την αγια κληρονομια του Ελληνικου εθνους που ηταν δωσμενη από τον αγιο Κωνσταντινο.
Η συνεχεια του κρατους ηταν ευλογημενη και καθορισμενη απ τον Χριστιανισμο και τον ιησου Χριστο. Για αυτό η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια επρεπε να συνεχισει την ιδια ακριβως πολιτικη με τους κληροδοτες και να ξαναφέρει την αυτοκρατορίαστα παλαια της σύνορα. Η απαλλαγη του μεσαιωνικου κόσμου από τους βαρβάρους ήταν απαραίτητη προυπόθεση και ανάγκη για τη διατήρηση της ειρήνης.

Το Ελληνικο- ρωμαικο δικαίο και ο χριστιανισμος ηταν οι δρομοι για να έρθουν όλοι οι βάρβαροι λαοί στους κόλπους της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας. Η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια σαν μια σπλαχνικη μητερα όπως η παναγια τους αγκαλιάζει όλους και τους μαθαίνει τον Ελληνικό πολιτισμό μαζι με την χριστιανική πίστη.
Για να είναι σε θεση να συμβιωσουν ολοι οι λαοι ειρηνικα και δικαια μεταξυ θα επερεπε ολοι αυτοι οι βάρβαροι να εγκαταλειψουν τον εωσφορισμο.
Οι εωσφοριστες-νεοταξιτες γερμανοι με πρόσχημα τον καθολικισμο του βατικανου προσπαθουν να οδηγησουν τα υπολοιπα κρατη στον εωσφορισμο.
Καθολικοι ιεραποστολοι εφθασαν στα Βαλκανια και στην Ανατολική Ευρωπη.περιοχες που ως τοτε βρίσκονταν υπο Ελληνικη δικαιοδοσια και επιρροη, επιχειρωντας να "εκχριστιανίσουν" ολους τους ως τότε ημιβάρβαρους και βάρβαρους λαούς. Ο "εκχριστιανισμός" τους ισοδυναμούσε με πολιτιστική υποδούλωση , με το γερμανικο εθνος διοτι ολοι οι λαοι οι οποιοι προσχωρουσαν αποδεχοταν τα εωσφορικα ηθη και εθιμα των γερμανων.
Όπως ηταν λογικο η Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια δεν γινοταν να μείνει αμετοχη στις γερμανικες προκλησεις. Η Ορθοδοξια ξεπερασε τα σύνορα του κράτους και πηρε εναν νεο, οικουμενικο χαρακτηρα.
Η Ελληνικη ορθοδοξια ηταν το μοναδικο μεσον εξάπλωσεως του Ελληνικού πολιτισμού με δικαωμα και στην άσκηση και της Ελληνικης πολιτικης. Ως απαντηση στις γερμανικες ενεργειες, η αυτοκρατορια απεστειλε δικους της ιεραποστολους που μεταφερουν το ορθοδοξο μηνυμα.
Επειτα από πολυ μεγαλες αντιπαραθεσεις λίγο ελειψε να προκληθει πολεμικη συγκρουση και μετα από ένα συντομη πρώτη ρηξη τα έτη 863-7, οι δυο θρησκευτικοί-πολιτικοι αντιπαλοι μοιράστηκαν τις σφαιρες της θρησκευτικης τους εξουσιας.
Στην Ευρωπη, στην Μοραβία και στο κράτος των ουγγρων, επικρατησε ο Καθολικισμός.
Στην Σερβια, Βουλγαρια και Ρωσια, η Ορθοδοξια.
Σταδιακά δημιουργήθηκαν ορθόδοξες επισκοπες-αρχιεπισκοπες και κατά τοπους πατριαρχεια που ολα ηταν άμεσα εξαρτημένα από το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης.
Πρόκειται για μια περίοδο σπυδαιων θρησκευτικών επιτευγμάτων για την Ελληνικη αυτοκρατορία (Κύριλλος και Μεθοδιος, εκριστιανισμος των ρωσων από τον Βασιλειο τον β).
Συνεπώς, η οικουμενική αποστολή της αυτοκρατορίας επετυχε εν μερη ώστε να γινουν καποιοι εωσφοριστες χριστιανοι.
Εντούτοις δεν σταματησαν ποτε οι επιθεσεις εναντια στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοικρατορια.
Αυτό διοτι δεν εγιναν ποτε πραγματικοι χριστιανοι οι περισσοτεροι από τους βαρβαρους. Η πολιτικη θεωρια της Pax Romana αλλαξε πλεον μορφή οταν θα αναλαβουν την διοικηση της αυτοκρατοριας οι Ελληνες και μεσα σε όλα τα ρωμαικα πολιτικα ιδεώδη προστεθηκε και ειχε την πρωτοκαθεδρια η πνευματικοτητα του χριστιανισμου. Παράλληλα με τη θρησκευτική επεκταση, το ρωμαικο κρατος προώθησε και την αρχαια Ελληνικη παιδεια. καθώς εισήγαγε ενα νέο αλφάβητο στους εως τοτε αγραμματους λαούς της ανατολικής ευρωπης, φερνοντας τους για πρωτη φορά σε επαφή με τον γραπτο πολιτισμό. Ο εκχριστιανισμός και ο εκπολιτισμος των σλαβικων λαων μας δειχνει την πολιτιστική ανωτεροτητα της ρωμαικης αυτοκρατοριας και η οποια αποτέλεσε ως σήμερα την σπουδαιότερη και την μεγαλυτερη κληρονομιά που εδωσε ο μεσαιωνικος Ελληνικος πολιτισμος στις βαλκανικες χωρες και στην Ρωσια.
Αυτή η εξωτερικη πολιτικη ειχε ως συνεπεια την ενίσχυση του γοήτρου της αυτοκρατορίας, την ισχυροποιηση του κρατους σε ολους τους τομεις, και την εδαφικη επεκταση που για πρωτη φορα μετα τα χρονια του Ιουστινιανού του α, ελαβε μεγαλες διαστάσεις. Εως το τέλος του ενατου αιώνα, η ρωμαικη αυτοκρατορια ασκουσε πολιτικη επιρροη στην Βενετία στην Δαλματία, ενώ ταυτοχρονα ασκουσε πολιτική και πνευματική επιρροη στην Σερβια, στην Βουλγαρια και στην Ρωσια.
Όλα αυτά παντοτε ως ένα βαθμο διοτι αρκετες φορες ειδικα οι Βουλγαροι ανευ λογου επιτεθοταν στην Ελληνικη-ρωμαικη αυτοκρατορια.
Το μονον σιγουρο ειναι οτι περιορισαν στο μετρο του δυνατου την επιθετικοτητα των βαρβαρων.
Η πολιτικη-θρησκευτικη εξωτερικη πολιτικη των Ελλήνων του μεσαιωνα θα ηταν απολυτως επιτυχημενη, εάν δεν εμπλεκοταν οι εωσφοριστες γερμανοι. Η Ελληνικη εκκλησία συνυπηρχε επι αιωνες παρα πολυ αρμονικα με την πολιτικη και την στρατιωτικη εξουσία δηλαδη το Ελληνικο-ρωμαικο κρατος.
Αυτην την εποχη κατι παρομοιο γινεται στην ρωσια., η οποια εχει με βαση τις επισημες στατιστικες περίπου 100 εκατομμυρια σε ολο τον κοσμο.
Με πρωτυπο τους Ελληνες της ρωμαικης αυτοκρατοριας κινουνται σε καθε τομεα οι ρωσοι στην συγχρονη εποχη.
Η αριστα συνδυασμενη εξουσια του πατριαρχη Μοσχας Κυριλλου και του προεδρου πούτιν, στην Ρωσία τα τελευταια χρονια έπετυχαν να εδραιωσουν μια συμμαχια για την επιδίωξη ολων των γεωστρατηγικων στοχων της ρωσιας.
Η εξωτερικη πολιτικη-γεωστρατηγικη αναμεσα στην ρωσικη εκκλησια και τους κοσμικους αξιωματουχους στην ρωσια, ειναι τελεια εναρμονισμενες.
Ο βασικος αξονας γεωστρατηγικης του πουτιν στην ευρωπη και στα βαλακανια για να επεκτεινει την ρωσικη κυριαρχια και τα ρωσικα εδαφη ειναι η Ορθοδοξια.
Για αυτο ως βασικο αξονα γεωστρατηγικης εθεσε ο πουτιν την προστασια των ρωσικών αξιών οσο και του του ρωσικου-παγκοσμιου ορθόδοξου χριστιανισμου.
Την ορθοδοξια και της Χριστιανικες αξιες υποτιθεται οτι πρσταετευει η ρωσια απο την διεφθαρμενη κοσμική αμερικη και ευρωπη.
PAX ROMANA
Εδω και αιωνες οι ρωσοι ισχυριζονται οτι ειναι οι μοναδικοι και νομιμοι κληρονομοι της Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας. Στα πλασια αυτα αναβιωσαν το Ρωμαικο μεσαοωνικο και Ελληνινοχριστιανικο Pax Romana. Η ρωσια μεσα στους μεγαλεπιβουλους στοχους της, επιθυμει να διοικει ολους τους ορθοδοξους χριστιανους της οικουμενης.
Για αυτο παρουσιαζεται ως θεματοφυλακας του ορθοδόξου πολιτισμου και της ορθοδοξιας.
Συμφωνα με την ρωσικη πολιτεια-εκκλησια ειναι καθηκον του ρωσικου εθνους να προστατευει ολους τους ορθοδοξους χριστιανους, και ολους τους ναους ανα τον κοσμο.
Οι ρωσοι αυτην την εποχη προσθαθουν να παρουν με καθε τροπο την επι αιωνων παραδοσιακη θεση του Ελληνικου εθνους.
Παρουσιάζουν την γνησια ορθοδοξη πιστη ως την μοναδικη πνευματική δυναμη η οποια προστατευει απο τον παρακμιακο ατομικισμο τον καταναλωτισμο και την σεξουαλικη διαφθορα του δυτικου κοσμου.
Επι προεδριας του Βλαντιμιρ Πουτιν στα πλασια της ρωσικης εξωτερικης πολιτικης δινονται πολλα χρηματα δια την ανεγερση χριστιανικων ναων ειδικα στην δυτικη ευρωπη.
Ενδεικτικα σας αναφερω την δημιουργια ναων απο την ρωσια στην Ρώμη και στον πυργο του αιφελ στο Παρίσι. Εντουτοις μια απο τις πιο βασικες γεωστρατηγικες επιδιωξεις των ρωσων ειναι να μεταφερθει το οικουμενικο πατριαρχειο στην Μοσχα και να γινει ρωικο απο Ελληνικο.
Επι της ουσιας το Ελληνορθοδοξο οικουμενικο Πατριαρχείο της πολης-Κωνσταντινουπολης ειναι το μοναδικο εμποδιο για την ρωσικη κυριαρχία στον ορθόδοξο πληρωμα σε παγκοσμιο επιπεδο.
Μετα απο τοσους αιωνες τουρκικης κατοχης το Ελληνορθοδοξο πατριαρχειο εξακολουθει ως ενα βαθμο να διαδραματιζει τον παραδοσιακό του ρολο τον οποιον ειχε επι Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας.
ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓΓΕΛΛΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διαμελισμός της Ουκρανίας, μετά Κύπρος και μετά… Ελλάδα … Ανάφλεξη στα Βαλκάνια: "Μας διαμελίζουν"! Οι Σκοπιανοί κατηγορούν … Σε πλήρη εφαρμογή το σχέδιο διαμελισμού Ελλάδος & Τουρκίας … Ο διαμελισμός της Ελλάδας στα σχέδια της νέας τάξης πραγμάτων .. Σχέδιο "Φαιδώρα": To σχέδιο διαμελισμού της Ελλάδας ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ… ΙΔΟΥ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΦΑΝΙΣΜΟΥ … εθνικα θεματα-ελλαδα: αυτο ειναι το μυστικο σχεδιο διαμελισμου της … ιδου το σχεδιο διαμελισμου της ελλαδος και αφανισμου των ελληνων!!!
Τωρα με τα την προδοσια της Μακεδονιας και τον προαποφασισμενο διαμελισμο της Ελλαδος, οι Ρωσοι θα παρουν ανενοχλητοι το Οικουμενικο πατριαρχειο και την θεση της Ελλαδος στην ιεραρχια της Ορθοδοξιας.

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

OXI AΛΛΑ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ Η ΠΟΛΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΟΥΝ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
O IΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ ΣΑΣ ΣΙΧΕΝΕΤΑΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ
O IΩΑΝΝΗΣ ΒΑΤΑΤΖΗΣ ΣΑΣ ΣΙΧΕΝΕΤΑΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ

ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ

Παντοτε σας αναφερω ότι ολοι οι λαοι, ολοι οι ανθρωποι, εχουν δικαιωμα να πιστευουν οπου θελουν . Όλα αυτά με την απαραιτητη προυποθεση να μην επιβαλλουν τα πιστευω τους σε τριτους ,ειτε δια της βιας, ειτε με πλαγιους τροπους. Τι γινεται όμως στην περιπτωση που η άλλη πλευρα δεν συναινει; Τι γινεται όταν η άλλη πλευρα ζητα παση θυσια τον αδικο αφανισμο αθωων Ελλήνων; Θα πρεπει να καθησουμε να αφανιστουμε ολοι οι Ελληνες χωρις να εχουμε πειραξει κανεναν απολυτως; ;
Όλα αυτά διοτι από τα αρχαια χρονια ο πολιτισμος μας, και η ιδεολογια μας , είναι εμποδιο στην δημιουργια παγκοσμιου εωσφορικου κρατους.
Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.
Labels Άρθρα Loading… Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση
Πηγή – ksipnistere.com

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *