Για ποιον λόγο είναι τόσο δημοφιλείς οι μοτοσικλέτες αυτές, είναι δύσκολο να το κατανοήσουμε. Πάντως είναι προφανές το γεγονός πως τα μοντέλα αυτής της μάρκας δεν έχουν αλλάξει καθόλου από την δεκαετία του 1950, τουλάχιστον οπτικά, και ίσως αυτό προσελκύει τους πάντες.
Στη Ρωσία κοστίζουν πολύ λιγότερο απ’ ότι στις ΗΠΑ, παρά το γεγονός πως πολλά από τα εξαρτήματα των μοτοσικλετών αυτών είναι δυτικής προέλευσης. Μάλιστα, εξαρτήματα και υλικά από εταιρίες όπως η Marzochi, η Sanchs, η Denso, η Ducati, η Yuasa και η Brembo χρησιμοποιούνται ευρέως για την συναρμολόγηση των Ural, οι οποίες μόνο οπτικά θυμίζουν τους προκάτοχούς τους.
Η αλήθεια είναι πως μια Ural έχει κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Αρχικά, πρόκειται για μία μοτοσικλέτα η οποία αντέχει σε ακραίες συνθήκες. Ακόμα πρόκειται για τις μόνες μηχανές παραγωγής οι οποίες διατίθενται με πλαϊνό καλάθι. Μάλιστα σε αντίξοες συνθήκες, μπορεί να τεθεί σε κίνηση και o τροχός του καλαθιού.
Η Ural αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 110 χλμ./ώρα ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο μοτοσικλέτας είναι άνω των 50 χρονών. Ουσιαστικά πρόκειται για μία BMW του 1940 η οποία είναι απλώς αναβαθμισμένη μηχανικά.