Ολυμπιακός: Λεριώτης και Φασούλας στο Final Four
O Γιώργος Λεριώτης, ο Παναγιώτης Φασούλας η Εύη Δημητράτου θα εκπροσωπήσουν τον Ολυμπιακό στον Final Four της EuroLeague Γυναικών (12-14/4) και θα έχουν επαφές με τους ανθρώπους της FIBA.
Η καρδιά του γυναικείου μπάσκετ το τριήμερο 12-14 Απριλίου θα κτυπά στο Σοπρόν της Ουγγαρίας, όπου θα διοργανωθεί το Final Four της EuroLeague, στο οποίο θα βρεθεί αντιπροσωπεία του Ολυμπιακού.
Ο χορηγός της γυναικείας ομάδας του Ολυμπιακού, Γιώργος Λεριώτης, ο γενικός διευθυντής, Παναγιώτης Φασούλας και η τιμ μάνατζερ, Εύη Δημητράτου θα βρεθούν στην Ουγγαρία, όπου θα έχουν κι επαφές με στελέχη της FIBA.
Θυμίζουμε πως η γυναικεία ομάδα του Ολυμπιακού την τρέχουσα σε σεζόν έκανε το παρθενικό ταξίδι στην EuroLeague, προκρίθηκε στη φάση των Ομίλων και οι αγώνες της έκαναν θραύση στο Youtube.
Η USK Πράγας, η Ντιναμό Κουρσκ, η Εκατερίνμπουργκ και η οικοδέσποινα Σοπρόν είναι οι τέσσερις ομάδες που θα επιδιώξουν να κατακτήσουν το τρόπαιο.
Το δελτίο Τύπου του ερασιτεχνικού Ολυμπιακού αναφέρει:
"Το Final 4 της Ευρωλίγκας γυναικών διεξάγεται, από τις 12 μέχρι τις 14 Απριλίου, στο Σοπρόν της Ουγγαρίας και ο Ολυμπιακός δεν θα μπορούσε να μην εκπροσωπηθεί, στη μεγάλη αυτή γιορτή του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Το μεσημέρι της Παρασκευής (12/4) θα αναχωρήσει με τελικό προορισμό το Σοπρόν ο χορηγός της ομάδας μπάσκετ γυναικών, Γιώργος Λεριώτης, ο Γενικός Διευθυντής, Παναγιώτης Φασούλας και η τιμ μάνατζερ, Εύη Δημητράτου. Θα παρακολουθήσουν από κοντά τα παιχνίδια του Final 4 και θα έχουν επαφές με τους αξιωματούχους της FIBA.
Ο Ολυμπιακός άλλωστε ήταν μία από τις ομάδες που έβαλαν την υπογραφή τους στην φετινή EuroLeague, στην πρώτη συμμετοχή των ερυθρολεύκων στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση. Η προσπάθεια του Βαγγέλη Μαρινάκη, του προέδρου του Ολυμπιακού Σ.Φ.Π., Μιχάλη Κουντούρη και του χορηγού Γιώργου Λεριώτη αποτέλεσε σημείο αναφοράς για όλο το χώρο του γυναικείου μπάσκετ, καθώς το όνομα του συλλόγου έδωσε αίγλη στη διοργάνωση.
Η ομάδα του Πειραιά είχε αξιοπρεπή παρουσία σε όλους τους αγώνες, πέτυχε δύο νίκες κόντρα σε όλα τα προγνωστικά και δικαίωσε όλους όσους προσπαθούν να πετύχουν κάτι καλό στο γυναικείο μπάσκετ.
Συν τοις άλλοις, το γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκε ως έδρα το θρυλικό Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, χωρητικότητας 12.000 θέσεων, αποτέλεσε σημείο αναφοράς, το πλέον αξιοσημείωτο είχε να κάνει με την εμπορικότητα των αγώνων του Ολυμπιακού.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα παιχνίδια του Ολυμπιακού βρέθηκαν στην τρίτη θέση σε σύνολο 16 ομάδων σε προβολές (views) στο επίσημο κανάλι της FIBA στο YouΤube, γεγονός αν μη τι άλλο που ξεπερνά κάθε προσδοκία, αφού η ομάδα δεν είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στη διοργάνωση. Παρ' όλα αυτά, τα δικά της παιχνίδια αποδείχθηκε πως συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον".
Photo credits: Eurokinissi
Πηγή άρθρου – sport24.gr