Το διαφημιστικό που προβλήθηκε κατά της διάρκεια της 75ης τελετής Χρυσών Σφαιρών ήταν, στην καλύτερη περίπτωση, άστοχο και στη…
χειρότερη προσβλητικό για τη Γουινόνα. Οχι, L’ Oreal. «Δεν της αξίζει» κάτι τέτοιο.
Οποιαδήποτε στιγμή κι αν παιζόταν μία τέτοια διαφήμιση θα το προσέχαμε. Χθες όμως, κατά τη διάρκεια μίας πολιτικοποιημένης, ιστορικής τελετής, η παραφωνία του μηνύματος μιας τέτοιας διαφήμισης έγινε τσιρίδα: ειδικά όταν το βίντεο γύριζε με viral ρυθμούς τα social media.
Παράλληλα, συνέβαινε αυτό: Χρυσές Σφαίρες 2018: Oprah for President!
To στόρι του διαφημιστικού θέλει μία (ειρωνικά μαυροντυμένη, σαν τις #TIMESUP συναδέλφους της) να βρίσκεται στα καμαρίνια. Να περιμένει με αγωνία την στιγμή της στην μεγάλη σκηνή. Ολο το στήσιμο εξηγεί ότι πρόκειται για το μεγάλο της comeback.
Βλέπουμε ότι πρόκειται για τη Γουινόνα Ράιντερ. Το πάλαι ποτέ #ItGirl της Γενιάς Χ και την έκπτωτη πανκ πριγκίπισσα του σινεμά που μεγαλώσαμε. Πράγματι, οι δαίμονές της για λίγα χρόνια είχαν νικήσει, αλλά η Γουινόνα επέστρεψε, δυναμικά, με το «Stranger Things». Και τώρα αυτό το πρόμο τι θέλει να μας πει;
«Ολοι αξίζουμε ένα comeback…. το ίδιο και τα κατεστραμμένα μαλλιά».
Ουρλιαχτά. Μάλιστα.
Θα αφήσουμε στην άκρη το πώς η αγωνία της ηθοποιού πριν το σανίδι αποτυπώνεται με το «παίζω με την μπούκλα» μου. Οχι, δεν είναι το πλασάρισμα του προϊόντος – εξορισμού ένα διαφημιστικό αρχικά αυτό υπηρετεί: να σε πείσει να αγοράσεις μία σειρά πρωτεϊνούχων σαμπουάν και κρέμας μαλλιών. Ξεκάθαρο.
Ούτε η Ράιντερ έπεσε θύμα. Πληρώθηκε.
Ομως, αδυνατούμε να πιστέψουμε ότι πολυκατάλαβε τι μήνυμα έστειλε ξανά για την εικόνα της, το ταλέντο της, την ίδια.
Είναι ο τρόπος. Είναι οι λέξεις. Είναι η σκηνοθεσία. Είναι το slogan. Είναι το πονηρό κρυφό κίνητρο.
Γιατί καθόλου τυχαία, αντιθέτως εντελώς στρατευμένα, έχεις επιλέξει τη Γουινόνα Ράιντερ για να μιλήσεις για comeback. Και το λες στην επόμενή σου πρόταση ξεκάθαρα γιατί: comeback κάποιου «broken». Και με ένα λογοπαίγνιο λοιπόν εξισώνεις την 20 ετών καριέρα μιας γυναίκας και την πολυτάραχη δεκαετή απουσία της, λόγω ενός δημόσιου breakdown, με… τις καμμένες άκρες των μαλλιών και την ψαλλίδα. Οπως άξιζε μια δεύτερη ευκαιρία ένας άνθρωπος που κάποια στιγμή τα έχασε όλα, την αξίζουν και τα μαλλιά σου.
Οχι, L’ Oreal (ατζέντηδες, μάνατζερς, συμβουλάτορες). Αυτό η Winona Forever «δεν το αξίζει».
Δείτε τι έγινε στο twitter
Use Facebook to Comment on this Post