Πιο αναλυτικά, η beta έκδοση του HERE for Android θα γίνει αποκλειστικά διαθέσιμη για τις συσκευές smartphone σειράς Galaxy της κορεατικής εταιρείας, ενώ η αντίστοιχη εφαρμογή για το λειτουργικό σύστημα Tizen θα είναι διαθέσιμη στις wearable συσκευές όπως στο Gear S.
Και οι δύο εκδόσεις του HERE Maps θα είναι διαθέσιμες δωρεάν για τις συσκευές της Samsung από τον ερχόμενο Οκτώβριο, όταν δηλαδή γίνει εμπορικά διαθέσιμο και το Gear S.
Μερικά από τα πλέον ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά της εφαρμογής HERE Maps της Nokia είναι η υποστήριξη offline πλοήγησης κάνοντας χρήση του ενσωματωμένου GPS της συσκευής στο οποίο η εφαρμογή είναι εγκατεστημένη.
Η εφαρμογή για Android θα λειτουργεί ακριβώς όπως οι αντίστοιχες για Windows Phone και iOS, με διαθεσιμότητα χαρτών από περίπου 200 χώρες και δυνατότητα έρευνας σημείων ενδιαφέροντος. Ιδιαίτερα το Gear S πρόκειται να υποστηρίζει πλοήγηση turn-by-turn για πεζούς και θα είναι εφικτός ο συγχρονισμός διαδρομών με άλλες συμβατές συσκευές.
Σύμφωνα με το Phone Arena η Nokia σχεδιάζει να εμπλουτίσει την εφαρμογή της με περισσότερα χαρακτηριστικά και δυνατότητες κατά τους επόμενους μήνες. Αντίστοιχα, το TechCrunch αναφέρει ότι η εφαρμογή θα γίνει διαθέσιμη και σε άλλες Android συσκευές χωρίς ωστόσο να διευκρινίζεται το πότε ακριβώς θα γίνει αυτό.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η συμφωνία Nokia-Samsung έρχεται σε μία περίοδο που η κορεατική εταιρεία επιχειρεί να ανεξαρτητοποιηθεί, όσο αυτό είναι εφικτό, από την Google και την πλατφόρμα Android που αυτή έχει δημιουργήσει. Χαρακτηριστικές κινήσεις είναι το λειτουργικό Tizen που ενσωματώνεται σε wearable συσκευές, αλλά προς το παρόν δεν έχει βρει το δρόμο προς τα smartphones.
Παράλληλα, η συμφωνία έρχεται στον απόηχο των πρόσφατων οικονομικών αποτελεσμάτων που έδειξαν κάμψη στις πωλήσεις της Samsung και ίσως η offline λειτουργία του HERE Maps είναι μια καλή ευκαιρία να αναζωογονηθεί το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού.
Από την πλευρά της η Nokia, μαζεύει τα «κομμάτια» που της έχουν απομείνει μετά την εξαγορά του τμήματος συσκευών από τη Microsoft και προσπαθεί και αυτή να ξαναμπεί στο παιχνίδι. Σε αυτό το πλαίσιο οι εφαρμογές χαρτών και πλοήγησης μπορεί να είναι το όχημα της επιτυχίας για τη φινλανδική εταιρεία.