Υπερβολικά έξυπνα, πρώιμα αναπτυγμένα παιδιά με εκπληκτική μνήμη και ισχυρή επιθυμία να ζήσουν ενστικτωδώς, αυτά τα παιδιά της επόμενης χιλιετίας είναι ευαίσθητες, προικισμένες ψυχές με εξελιγμένη συνείδηση, και έχουν έρθει εδώ για να μας βοηθήσουν να αλλάξουμε τον παλμό της ζωής μας και για να δημιουργήσουν μία γη, μία υδρόγειο και ένα είδος. Είναι η γέφυρά μας προς το μέλλον».
Το indigo είναι το χρώμα μεταξύ μπλε και μοβ. Το ανακάλυψε η Αν Τέιπ στο ηλεκτρομαγνητικό ανθρώπινο πεδίο ή αλλιώς στην αύρα τους. Αν και στην αρχή παρατηρούσε μόνο έντεκα χρώματα, με τον καιρό ανακάλυψε άλλο ένα που το ονόμασε έτσι.
Αν κάποιος είναι indigo αναγνωρίζεται σε μικρή ηλικία. Για αυτό και τα παιδιά αυτά ξεχωρίζουν από τα υπόλοιπα προς την συμπεριφορά τους. Εχουν αυξημένη συνείδηση, διαφορετικό τρόπο σκέψης από τους υπόλοιπους ανθρώπους, έχουν αυξημένη διαίσθηση, μπορούν να γευτούν και να μυρίσουν αυτά που δεν αντιλαμβανόμαστε κοινοί άνθρωποι και άλλα πολλά.
Αυτό τα επηρεάζει ιδιαίτερα στο σχολείο είτε στην απόδοσή τους στα μαθήματα αφού δε θέλουν να πηγαίνουν σχολείο είτε στην συναναστροφή τους με τα υπόλοιπα παιδιά.
Οι γονείς, λόγω της ελλιπής πληροφόρησης δεν είναι εύκολο να καταλάβουμε αν το παιδί μας είναι indigo αλλά σίγουρα αν είναι, μας δυσκολεύει καθώς πολλές φορές έχει ανεπιθύμητη συμπεριφορά.
Αυτά τα παιδιά δυσκολεύονται να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η κοινωνία μας και συχνά είναι δυστυχισμένα. Ο μόνος τρόπος για να μπορέσει κάποιος να έρθει πιο κοντά μαζί τους, είναι η ισότητα αφού θεωρούν τον κόσμο άδικο, άνισο, χαοτικό.
Τα παιδιά indigo χρειάζονται μια ιδιαίτερη μεταχείριση χωρίς φωνές. Συχνά τους βοηθούν οι ενεργειακές θεραπείες όπως το ρέικι.
Η συνεννόηση με αυτά τα παιδιά, ξεκινά από την κατανόηση για αυτό και οι γονείς πρέπει να πληροφορηθούμε περισσότερο για το ιδιαίτερο αυτό χάρισμα πολλών παιδιών που υπάρχει στην αύρα τους.
Δέκα σημαντικά χαρακτηριστικά για να καταλάβουμε αν το παιδί μας είναι indigo:
Έρχονται στον κόσμο με ένα αίσθημα ότι είναι προνομιούχοι (και συχνά λειτουργούν με αυτό τον τρόπο)
Έχουν ένα αίσθημα ότι «δικαιούνται να είναι εδώ», και εκπλήσσονται όταν οι άλλοι δεν συμμερίζονται αυτή την άποψη.
Η προσωπική αξία δεν είναι θέμα. Συχνά αυτά τα παιδιά λένε στους γονείς «ποιοι είναι».
Αντιμετωπίζουν δυσκολίες με την απόλυτη εξουσία (εξουσία χωρίς εξήγηση ή επιλογή)
Απλώς δεν κάνουν κάποια πράγματα, για παράδειγμα το να περιμένουν στην ουρά είναι δύσκολο για αυτά.
Απογοητεύονται με συστήματα που έχουν προσανατολισμό προς την τελετουργία και που δεν απαιτούν δημιουργική σκέψη.
Συχνά βλέπουν καλύτερους τρόπους για να κάνουν πράγματα, τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο, γεγονός που τα κάνει να φαίνονται αντικομφορμιστές απέναντι σε οποιοδήποτε σύστημα.
Μοιάζουν αντικοινωνικά εκτός εάν είναι με το δικό τους είδος. Εάν δεν υπάρχουν τριγύρω τους άλλοι της ίδιας συναίσθησης, συχνά γίνονται εσωστρεφείς και νιώθουν ότι κανένας άνθρωπος δεν τους καταλαβαίνει. Το σχολείο συχνά είναι κοινωνικώς υπερβολικά δύσκολο για αυτά.
Δεν θα ανταποκριθούν στην πειθαρχία μέσω της ενοχής («Περίμενε να γυρίσει ο πατέρας σου σπίτι και να δει τι έκανες»).
Δεν είναι ντροπαλά στο να σου δείχνουν τι χρειάζονται.