Κάποιοι τον γνωρίζουν ως Σατανά, άλλοι ως Διάβολο η Εωσφόρο και Λούσιφερ, όμως ελάχιστοι είναι αυτοί που γνωρίζουν το πραγματικό του όνομα και το αγγελικό γένος από το οποίο προέρχεται.Εμείς στην Αθέατη γνώση συγκεντρώσαμε πληροφορίες για τους αναγνώστες μας, οι οποίες ξεκαθαρίζουν ότι το πραγματικό όνομα του κοινώς αποκαλούμενου Διαβόλου, ονομάζεται Σαμαέλ.
Ο Σαμαέλ λοιπόν, προέρχεται από το αγγελικό γένος Οφανίμ και όταν εξέπεσε τον ακολούθησαν και άλλα αγγελικά όντα από διάφορα γένη και δημιούργησαν ένα κοινό σώμα το οποίο πήρε το όνομα Δαίμονες.
Ας δούμε όμως τώρα μερικές από τις πηγές που υπάρχουν και αναφέρονται στο όνομα του διαβόλου που είναι Σαμαέλ.
Στο ογκόδες έργο “Τα Χρονικά του Ιεραμεήλ” ο Σαμαέλ περιγράφεται ως “επικεφαλής των Σατανάδων.” Ακόμα κι αν αυτό το έργο τον παρουσιάζει ως έναν από τους πιο μοχθηρούς αγγέλους, εντούτοις κάποτε ήταν ένας άγγελος στην υπηρεσία του Θεού που εξέπεσε όμως τελικά μη μπορώντας ότι κάποιος άλλος θα εκπληρώσει τον αρχαίο σκοπό που δεν είναι άλλος από την νίκη κατά της ανυπαρξίας που γενικά ονομάζεται με το όνομα Ο ΜΗ ΩΝ .
Ο Σαμαέλ απεικονίζεται έτσι στην εβραϊκή γραφή. Είναι ο άγγελος του θανάτου, και συλλέκτης της ψυχής του Μωυσή. Στην Εβραική γραφή Haggadah, ο Σαμαέλ είναι ο φύλακας του αδελφού του Ιακώβ, Ησαύ. Τα κείμενα αυτά , παρουσιάζουν τον Σαμαέλ ως κακό άγγελο επειδή ο Ησαύ είναι κακός και σκέφτεται μόνο τα κοσμικά πράγματα και έλκεται στη λατρεία της ειδωλολατρείας.
Ο Σαμαέλ στο Ζοχάρ συνδέεται με τον Αμαλέκ, το Θεό του φυσικού κόσμου. Το κείμενο περιγράφει τον Σαμαέλ , ως άγγελο που φέρει και το απόκρυφο όνομα Αμαλέκ. Το Ζοχάρ επιπλέον περιγράφει το όνομα Σαμαέλ , δίνοντας την ερμηνεία γι αυτό που είναι το δηλητήριου του Θεού.
Ο Άρθουρ Έντουαρντ Γουέιτ στην εργασία του η ιερή Καμπάλλα ερμηνεύει τον Σαμαέλ ως «ο θεός της αυστηρότητας » και τον εξισώνει επίσης με τον Σατανά και το φίδι, και την Λίλιθ που είναι η νύφη του.
Στη “δαιμονολογία και γνώση του διαβόλου” του Moncure Ντάνιελ Conway, ο Σαμαέλ, λειτουργεί ως αριστερό χέρι του Θεού ( γενικά το ο,τιδήποτε έχει σχέση με αριστέρο σημείο στις γραφές συνδυάζεται με το κακό όποτε καταλαβαίνετε ότι αυτό το κείμενο ταυτόχρονα αποτελεί και προπαγάνδα για να προωθήσουν την πανθρησκεία που θα μιλά για να πλανήσει τον κόσμο για καλό και κακό θεό ) και είναι σύντροφος της αισθησιακής παρθένας Νααμά και της Λίλιθ.
Στο Γνωστικό κείμενο τα απόκρυφα του Ιωάννη που ανακαλύφθηκαν ανάμεσα στα Χειρόγραφα Ναγκ Χαμαντί, ο Σαμαέλ είναι ένα άλλο όνομα που δίνεται για τον δημιουργό που δημιούργησε τον υλικό κόσμο ( καμιά σχέση με τον Τριαδικό Δημιουργό τον πατέρα των όλων ) , συνδέοντας έτσι αυτόν και με το κείμενο Ζοχάρ που τον συνδέει με το φυσικό κόσμο , αποδεικνύοντας κατ αυτόν τον τρόπο ότι ο Σαμαέλ δημιούργησε τον ψεύτικο κόσμο μέσα στον οποίο ζούμε για να δοκιμαστούμε στο κατά πόσο θέλουμε να βρισκόμαστε κοντά στον Θεό.
Αργότερα, κατά την παράδοση της Γριμόριας μαύρης μαγείας, ο Σαμαέλ είναι συλλαβισμένος ως ΣΑΜ-ΑΕΛ , για μαγικούς σκοπούς. Στο κείμενο “Επτάμερον” έχει περιγραφεί σαν άγγελος , ο οποίος λέγεται ότι βασιλεύει πάνω στις ημέρες της εβδομαδάς και κυρίως την Δευτέρα και την Τρίτη.
Εμφανίζεται επίσης στην έκδοση του «Faustbuch” με τίτλο 1505 Magiae Naturalis et Innatural , όπου ταυτίζεται με το στοιχείο της φωτιάς.
Ο Χέινριχ Κορνήλιος Αγρίππας τον σχετίζει με τον Ουραίο, μια μορφή κόμπρας της βασιλικής εξουσίας των Φαραώ , που μπορεί να συσχετιστεί με την σημασία του ονομάτος του , που όπως είπαμε σημαίνει το δηλητήριου του Θεού ή θεός-δηλητήριο.
Ο Σάμουελ Λίντελ Μακ Γκρέγκορ-Μάθερς, ένας από τους ιδρυτές του Ερμητικού Τάγματος της Χρυσής Αυγής (εντελώς τυχαίο το Σάμουελ = Σαμαέλ με την Χρυσή αυγή;) κάνει την ίδια σύνδεση στην έκδοση του βιβλίου του “Η Ιερή Μαγεία του Άμπρα Μελίν του Μάγου.
Ο Σαμαέλ εμφανίζεται επίσης στη μετάφραση του Μάθερς του “Γρημόριου της Αρμαδέλ” , όπου και σε αυτό το τεύχος ο χαρακτήρας του πνεύματος παραμένει συγκεχυμένος αφού αναγνωρίζεται και ως πεσμένος άγγελος και ως ένα ουράνιο ον. Ως ένας πεσμένος άγγελος που διδάσκει την μαγεία, την νεκρομαντεία , γνωρίζοντας επίσης τα επικίνδυνα σημεία της νεκρομαντείας για να τα αποφεύγει, και τις απόκρυφες επιστήμες. Περιέργως διδάσκει επίσης την νομολογία.
Ορισμένοι πιστεύουν ότι είναι σχεδόν αδιανόητο ότι ο Αγιος Γρηγόριος Ι (90-604) ονομάτιζε τον Σαμαέλ μεταξύ των επτά αρχαγγέλων. Ακόμη και αν είναι πιθανό ότι ο Γρηγόριος δεν μπορούσε να γνωρίζει όλη την εβραϊκή γνώση γύρω απο τον Σαμαέλ, η δήλωση του δεν μπορεί να είναι τόσο αδιανόητη όσο φαίνεται αρχικά. Ο Σαμαέλ πριν εκπέσει ήταν ένας αρχάγγελος, στο Χρονικό της Ιεραμεήλ περιγράφεται ο Σαμαέλ ως “αρχηγός των σατανάδων”, υποδεικνύοντας ότι ήταν ένας άγγελος με μεγάλη θέση, επίσης, ένας από τους πιό μοχθηρούς πράγμα λογικό αφού είναι ο αρχηγός των δαιμόνων.
Πολλοί ήταν επίσης αυτοί που ζήλεψαν την κακία και το μίσος του Σαμαέλ πρός το ανθρώπινο γένος σε σημείο να βαπτιστούν με το όνομα του λαμβάνοντας το χρήσμα και να διαδώσουν τα μοχθηρά σχέδια του, κι ένας από αυτούς όπως είχαμε γράψει σε άρθρο μας στην Αθέατη γνώση ήταν και ο Σαμαέλ Αούν Βεόρ. Συγγραφέας, λέκτορας, αποκρυφιστής και ιδρυτής της Παγκόσμιας Χριστιανικής Γνωστικής κίνησης, ενός θρησκευτικού κινήματος του οποίου οι ρίζες τείνουν προς τον αποκρυφισμό και τον εσωτερισμό.
Επίσης αναφέρεται , στην Αποκάλυψη του Βαρούχ (εβραϊκά: ברוך , «μπαρούχ», δηλαδή «ευλογημένος») ο οποίος ήταν, σύμφωνα με την Παλαιά Διαθήκη, ο γραφέας, μαθητής και αφοσιωμένος φίλος του βιβλικού προφήτη Ιερεμία.
Ας δούμε τι έγραψε στο Apocalypsis Baruchi Graece Κεφάλαιο IV:
8. Καὶ εἶπον ἐγὼ· Δέομαί σου, δεῖξόν μοι τί τὸ ξύλον τὸ πλανῆσαν τὸν Ἀδάμ;
Καὶ εἶπεν ὁ ἄγγελος· Ἡ ἄμπελός ἐστιν, ἣν ἐφύτευσεν ὁ ἄγγελος Σαμαὴλ ὅτινη ὠργίσθη Κύριος ὁ θεός· καὶ ἐκατηράσατο αὐτὸν καὶ τὴν φυτείαν αὐτοῦ.
Ἐν ᾧ καὶ διὰ τοῦτο οὐ συνεχώρησεν τὸν Ἀδὰμ ἅψασθαι αὐτοῦ.
Καὶ διὰ τοῦτο φθονήσας ὁ διάβολος ἠπάτησεν αὐτὸν διὰ τῆς ἀμπέλου αὐτοῦ.
Στο συγκεκριμένο σημείο από το κείμενο βλέπουμε ότι ο Σαμαήλ ταυτίζεται με τον διάβολο. Σαμαήλ είναι το όνομα που χρησιμοποιείται σε ελληνικά κείμενα για τον Σαμαέλ. Έχουμε λοιπόν μια σημαντική μαρτυριά ως απόδειξη για το ότι το όνομα του διαβόλου είναι Σαμαέλ.
Ακόμη μια αναφορά στο όνομα του Σαμαέλ βρίσκουμε στην Ανάληψη του Ησαία Κεφάλαιο 11, 41. Λόγω αυτών των οραμάτων και των προφητειών , ο Σαμαέλ Σατανάς , έκοψε στα δύο τον Ησαιά τον γιό του Αμώς του Προφήτη μέσω του χεριού του Μανάσση.
Ξεκάθαρο σημείο ότι Σαμαέλ είναι το όνομα του διαβόλου.
Στην χρονογραφία του Μοναχού Γεωργίου Κεδρυνού, ενός βυζαντινού χρονογράφου ο οποίος έζησε στο τέλος του 11ου και στις αρχές του 12ου αιώνα αναφέρεται:
Σημειώσαι ότι εν τη λεπτή Γενέσει κείται τον συναντήσαντα τω Μωσεί μη είναι άγγελον , άλλα πολυώνυμον τινά , Σαμαήλ και Μαστελμάν , ός εστίν Σατανάς.
Πράγματι καταλαβαίνουμε ότι το όνομα του Διαβόλου , είναι Σαμαέλ.
Οι αναφορές όμως δεν τελείωνουν εδώ καθώς υπάρχει στοιχείο σχετικά με τον Σαμαέλ σατανά στο παλιό χειρόγραφο με τίτλο ΟΙ ΑΓΓΕΛΟΙ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ Η ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ: Η σύγχυση σχετικά με τον Άγγελο του Θανάτου, που αναφέρεται στις τελευταίες ώρες του Μωυσή.
1. Όταν έφτασε η ώρα κατά την οποία ο Μωυσής ήταν έτοιμος να πεθάνει , ο Σαμαέλ , ο άγγελος ο οποίος είναι γεμάτος με μίσος κατά των ανθρώπων , ζήτησε ακρόαση από τον θρόνο του Θεού και είπε , δώσε μου άδεια να πάρω την ψυχή του Μωυσή. Αλλά ο Θεός είπε πρός τον άγγελο που ονομάζεται ως ο θεός της δριμύτητας…
Σε αυτό το σημείο πρέπει να πούμε ξανά ότι Σαμαέλ σημαίνει στα εβραικά το δηλητήριο του Θεού ή καλύτερα ο θεός του δηλητηρίου.
Θα μπορούσαμε να δώσουμε πάρα πολλές αναφορές ακόμα σε αρχαία ελληνικά χειρόγραφα και αλλούς αλλά θεωρούμε ότι οι αποδειξείς αυτές είναι υπεραρκετές , δίνωντας σας όμως μια τελευταία μαρτυρία σχετικά με τον Σαμαέλ , υπάρχει ένα σύμβολο, το οποίο απεικονίζει τον Βάαλ μέσα σε πεντάλφα και αντίθετα το ένα από το άλλο, τα ονόματα του Σαμαέλ και της Λίλιθ των δύο μεγάλων εχθρών που ενώ παλιά βρισκόταν όπως τουλάχιστον λένε κείμενα σε πνευματικό γάμο , τώρα αντιμάχονται ο ένας τον άλλον.
Στον εξωτερικό κύκλο του συμβόλου βρίσκονται κάποια εβραικά γράμματα που σημαίνουν , Ο ΜΗ ΩΝ , δηλαδή φανερώνουν την αρχή της ανυπαρξίας .
Πρέπει να τονίσουμε στο σημείο αυτό , ότι η πεντάλφα για προπαγανδιστικούς λόγους χρησιμοποιείται ως το σύμβολο των σατανιστών αφού στις πέντες κορυφές της μπαίνουν τα γράμματα της λέξης Ο ΜΗ ΩΝ , του πενταγράμματου εχθρού.
Αντίθετα το σύμβολο του διαβόλου , είναι η εξάλφα , στις έξι κορυφές της οποίας μπαίνουν τα γράμματα της λέξης ΣΑΜΑΕΛ .
Τελειώνοντας , πρέπει να πούμε ότι τα στοιχεία αυτά υπάρχουν για όποιον θέλει να τα αναζητήσει και να τα βρει , ως προς απόδειξη για το ότι το όνομα του Διαβόλου είναι Σαμαέλ , όμως να γνωρίζετε ότι η αλήθεια δεν μένει ποτέ κρυφή και πάντα όλα όσα θέλουν να μας κρύψουν αργά ή γρήγορα έρχονται στο φως.
Επιμέλεια άρθρου: Dimitris Papadoudis / Vagedim
Φωτογραφία: Vagedim
Use Facebook to Comment on this Post