Φωτιά θα πάρουν τα τέλη κυκλοφορίας για όσους έχουν ακριβό αυτοκίνητο, ενώ όσοι έχουν παλιό αυτοκίνητο θα δουν τα τέλη κυκλοφορίας να …πέφτουν σημαντικά.
Όπως διαβεβαιώνει ο υπουργός αναπληρωτής Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης θα πρέπει να θεωρείται βέβαιη η σημαντική ελάφρυνση όσων έχουν παλιό αυτοκίνητο και ειδικά εκείνοι που έχουν όχημα και παλιό και μεγάλου κυβισμού.
Μάλιστα ο κ. Αλεξιάδης έφερε παράδειγμα αυτοκινήτου του 1995 που πλέον πληρώνει σήμερα τέλη κυκλοφορίας σχεδόν διπλάσια απ” την αξία του.
Θα πρέπει επίσης να θεωρείται δεδομένο ότι θα επιβαρυνθούν κατά πολύ εκείνοι που αγόρασαν την τελευταία πενταετία ακριβό αυτοκίνητο.
Το μείγμα που θα ακολουθηθεί για τον καθορισμό των τελών κυκλοφορίας θα επιβαρύνει όμως και όσους έχουν αυτοκίνητο το οποίο αγόρασαν από το 2007 μέχρι το 2010 καθώς και σε αυτά τα αυτοκίνητα θα υπολογίζονται πλέον οι ρύποι.
Τα αυτοκίνητα αυτά θα επιβαρυνθούν κατά πολύ λόγω των ρύπων, όμως οι ιδιοκτήτες του θα πρέπει να περιμένουν να ξεκαθαρίσει η κατάσταση καθώς και εδώ θα συνυπολογίζεται η αξία του αυτοκινήτου, πιθανότατα με βάση την ασφάλιση.
Έτσι για ένα αυτοκίνητο του 2008 με εργοστασιακή τιμή 28.000 ευρώ που σήμερα η αξία του είναι βάσει της ασφάλισης στα 10.000 ευρώ τα τέλη θα είναι σαφώς χαμηλότερα.
Στόχος του υπουργείου, όπως δηλώνει ο Τρύφων Αλεξιάδης, είναι να πέσει το βάρος των τελών κυκλοφορίας στους ιδιοκτήτες ακριβών και πολύ ακριβών αυτοκινήτων και να ελαφρυνθούν τα φθηνά και τα μεσαίας αξίας αυτοκίνητα.
Έτσι όλα δείχνουν ότι ο … συντελεστής της αξίας του αυτοκινήτου θα παίξει τον βασικό ρόλο στο ποσό που θα πληρώνει ο ιδιοκτήτης, ωστόσο παραμένει το ερώτημα για το ζήτημα των ρύπων στα αυτοκίνητα μετά το 2007 που δεν ανήκουν στην κατηγορία των παλιών που θα ελαφρυνθούν από τα υπέρογκα τέλη, ενώ παράλληλα έχουν και υψηλούς ρύπους…
Use Facebook to Comment on this Post