“Πιστεύω πως θα ήταν μια καλή ιδέα να τους δώσουμε το δικό τους πρωτάθλημα. Για κάποιο λόγο οι γυναίκες δεν συμμετέχουν στη Φόρμουλα 1. Και όχι γιατί δεν τις θέλουμε. Φυσικά και τις θέλουμε. Προσελκύουν ενδιαφέρον από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ) και πιθανότατα αρκετούς χορηγούς”, τόνισε ο 84χρονος δισεκατομμυριούχος.
Ο Έκλεστοουν θέλει να φιλοξενούνται οι αγώνες πριν από τα Grand Prix της Φόρμουλα 1. Το πρωτάθλημα έχει βέβαια πάντα άλλα πρωταθλήματα υποστήριξης.
Πάντως η διασημότερη γυναίκα οδηγός στη Φόρμουλα 1, η οδηγός δοκιμών της Williams, Σούζι Βολφ δεν ενδιαφέρεται ιδιαίτερα. Η ίδια βέβαια θα μπορούσε να κάνει το ντεμπούτο της σε αγώνα στο αυστραλιανό Grand Prix, όταν είχε προβλήματα στη μέση ο Βάλτερι Μπότας, η Williams ωστόσο προτίμησε να συμμετάσχει με ένα μονοθέσιο και προσέλαβε και τον Άντριαν Σούτιλ σε περίπτωση που χρειαστεί τρίτο οδηγό.
Η Σούζι Βολφ, σύζυγος του επικεφαλής της Mercedes Τότο Βολφ, δήλωσε “δεν νομίζω πως αυτή η πρόταση πηγαίνει στη σωστή κατεύθυνση. Δεν ξέρω που θα βρουν οδηγούς αρκετά καλές για τη Φόρμουλα 1. Επιπλέον εγώ έκανα την καριέρα μου ως οδηγός, ανεξάρτητα από το φύλο μου. Για ποιο λόγο να με ενδιαφέρει ένας αγώνας με γυναίκες; Δεν με ενδιαφέρει καθόλου να νικήσω σε ένα τέτοιο αγώνα”.
Κάποτε ο Έκλεστοουν είχε μιλήσει απαξιωτικά για τις γυναίκες οδηγούς. Η δημοτικότητα της Αμερικανίδας Ντάνικα Πάτρικ τον ανάγκασε να αλλάξει γνώμη.
Η Sauber βρισκόταν κοντά σε συμφωνία με μια πραγματικά καλή οδηγό, τη Σιλβάνα ντε Σιλβέστρο, όμως το χορηγικό πακέτο που τη συνόδευε δεν ήταν αρκετά δυνατό για να της δώσει μια θέση στο σπορ. Φέτος η Lotus ενέταξε στο δυναμικό της, την Ισπανίδα Κάρμεν Χόρντα, όμως είναι περισσότερο… πρέσβειρα παρά οδηγός.
Η μοναδική γυναίκα που έχει συμμετοχές στη Φόρμουλα 1 και μάλιστα είχε βαθμολογηθεί ήταν η αείμνηστη Ιταλίδα Λέλα Λομπάρντι.
Πηγη sport 24