Πίσω από την πλάτη του Χάμιλτον, έγινε χαμός! Ο Νίκο Ρόσμπεργκ αν κι εκκίνησε από την τρίτη θέση βρέθηκε δεύτερος καθώς προσπέρασε τρεις φορές τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Ο Γερμανός με Ferrari, μάλιστα, βοήθησε άθελά του τον συμπατριώτη του με Mercedes την τρίτη φορά, καθώς στον 37ο γύρο βγήκε εκτός πίστας «τραυματίζοντας» την πτέρυγά του και έκανε ένα εκτός προγράμματος πιτ στοπ που του στοίχισε πολύτιμο χρόνο. Όμως στους τελευταίους γύρους ο αγριεμένος Κίμι Ραϊκόνεν βρήκε την ευκαιρία να επιτεθεί στον Ρόσμπεργκ για τη δεύτερη θέση και κατάφερε να του την αρπάξει, καθώς στον προτελευταίο γύρο ο Γερμανός έφυγε για λίγο εκτός πίστας κι επέτρεψε στον Φινλανδό να τερματίσει δεύτερος.
Η δεύτερη Mercedes έμεινε να… συμπληρώνει το πόντιουμ, ενώ Βαλτέρι Μπότας (Williams) και Σεμπάστιαν Φέτελ την πεντάδα. Οι υπόλοιποι της δεκάδας ήταν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull), Ρομάν Γκροζάν (Lotus), Σέρχιο Πέρες (Force India), Ντάνιελ Κβίατ (Red Bull) και Φελίπε Μάσα (Williams), ενώ για μια θέση έχασε τη βαθμολογούμενη δεκάδα ο Φερνάντο Αλόνσο (McLaren Honda).
Ένας ηλεκτρικό πρόβλημα υποχρέωσε τον Μάσα σε εκκίνηση από το pit lane αν και ήταν έκτος στις κατατακτήριες του Σαββάτου. Ακόμη πιο άτυχος ήταν ο Τζένσον Μπάτον, που δεν κατάφερε καν να τρέξει λόγω ηλεκτρικής βλάβης στη McLaren Honda κι έτσι μπήκε τέλος στο σερί των 179 εμφανίσεών του σε Grand Prix, που «απειλούσε» το ρεκόρ των 187 του Ρικάρντο Πατρέζε από το 1982 μέχρι το 1993.
Η πρώτη πραγματική αποχώρηση ήρθε στον 30ο γύρο, όταν ο Κάρλος Σάινθ βγαίνοντας από τα πιτ ανέφερε πρόβλημα στον εμπρός αριστερό τροχό της Toro Rosso και τέθηκε εκτός αγώνα. Λίγους γύρους μετά η καταστροφή ολοκληρώθηκε για την ομάδα, αφού εγκατέλειψε και ο Μαξ Φερστάπεν.
Ο επόμενος αγώνας, πέμπτος στη σεζόν, θα γίνει 8-10 Μαΐου στην Καταλονία.
Πηγη sportfm