Σύμφωνα με έρευνα του Interactive Advertising Bureau ενός συνδέσμου διαφημιστικών εταιρειών η διαφήμιση στο διαδίκτυο σημείωσε μια μεγάλη αύξηση της τάξης του 11,5% την περυσινή χρονιά και …
άγγιξε το ιλιγγιώδες ποσό των 24,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Η διαφήμιση στο internet μπορεί να χωριστεί σε τρεις κατηγορίες. Αυτές του display όπου η διαφήμιση είναι με εικόνα ή βίντεο (π.χ. facebook διαφήμιση με εικόνα ή youtube διαφήμιση μέσω βίντεο ) , search για τις διαφημίσεις κειμένου ( π.χ. οι διαφημίσεις στο επάνω μέρος και δεξιά στο google όταν κάνουμε αναζητήσεις) και οι classifieds που αφορούν ηλεκτρονικές αγγελίες όπως καταχωρήσεις σε ηλεκτρονικούς καταλόγους ( vrisko.gr ) ή σε διάφορα web sites προσφορών.
Η κατηγορία διαφήμισης search που αφορά κυρίως το google μέσω του google adwords παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2011, κατά 15,5% λαμβάνοντας υπόψη την ευρωπαική αγορά.
Αύξηση όμως επίσης της τάξης του 9,1% καταγράφηκε και στην κατηγορία display στην οποία κυρίαρχο κομμάτι έχει το youtube.
Μικρότερη αύξηση παρουσίασαν οι διαφημίσεις classifieds που όμως βρίσκονται σε ανοδική πορεία και αυτές.
Μιλώντας με τον Θανάση Δαβαλά από την dreamweaver.gr που εξειδικεύεται στην διαφήμιση στο διαδίκτυο και στην προώθηση ιστοσελίδων στο google τα νούμερα αυτά με διψήφια ποσοστά ανόδου σε αγορές όπως της Ευρώπης που είναι μια ώριμη αγορά υπό την έννοια ότι δεν είναι μια διαφημιστική πίτα που διαμορφώνεται τώρα αλλά ήδη έχει γνωρίσει τα προηγούμενα χρόνια μια εντυπωσιακή και συνεχόμενη άνοδο αποδεικνύει ότι το μέλλον της διαφήμισης δεν βρίσκεται πλέον στο χαρτί αλλά με σταθερά βήματα περνάει στον χώρο του internet.
Use Facebook to Comment on this Post