Τις 148.765, έφτασαν οι αιτήσεις για το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, το δίμηνο από 14 Ιανουαρίου του 2013 έως 10 Μαρτίου, σύμφωνα με…
Τα στοιχεία διαβιβάστηκαν, μετά από ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Καράμπελα, για τη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ αναφορικά με το κοινωνικό τιμολόγιο και την κατανομή της στα περιφερειακά ΜΜΕ.
Όπως σπεύδει να υπογραμμίσει ο κ. Ζερβός, εξαιτίας της ενημερωτικής καμπάνιας της ΔΕΗ για το νέο σημαντικό διευρυμένο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο, οι αιτήσεις ανήλθαν στις 148.765 για το συγκεκριμένο δίμηνο όταν, από την 1η Οκτωβρίου του 2010 έως και τις 13 Ιανουαρίου του 2013, δηλαδή μέσα σε περισσότερα από δύο χρόνια, είχαν υποβληθεί 377.825 αιτήσεις.
«Είναι προφανές από τα ανωτέρω στοιχεία ότι η σκοπιμότητα της συγκεκριμένης διαφημιστικής δαπάνης είναι πλήρως αιτιολογημένη, προκειμένου να ενημερωθούν οι ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ιδιαίτερα εν μέσω πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης» αναφέρει ο κ. Ζερβός.
Διευκρινίζει, παράλληλα, ότι η διαφημιστική κατανομή γίνεται με κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα (τηλεθέαση, ακροαματικότητα, κυκλοφορία εφημερίδων).
Ειδικά δε για τα περιφερειακά ΜΜΕ, ο πρόεδρος της ΔΕΗ αναφέρει ότι, για πρώτη φορά, κριτήριο είναι να επιλέγονται περιοχές στις οποίες η ΔΕΗ αναπτύσσει ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα, μαζί και με όλα τα άλλα κριτήρια που προαναφέρθηκαν.
Use Facebook to Comment on this Post