Πλέον το 2014 η προώθηση ιστοσελίδων έχει αλλάξει πολύ. Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζουμε τις τάσεις στην προώθηση ιστοσελίδων για το 2014. Η προώθηση ιστοσελίδων 2014 έχει κάποια νέα χαρακτηριστικά σε σχέση με το 2013. …
Η προβολή στα social media θα γίνεται όλο και πιο απαραίτητη. Πλέον η προβολή στα social media δεν είναι πλέον προαιρετική για το seo, αλλά έχει γίνει υποχρεωτική. Ατό δεν σημαίνει οτι η προβολή στα social media και η προώθηση ιστοσελίδων έχουν γίνει το ίδιο πράγμα. Παραμένουν δυο ξεχωριστά πράγματα. Όμως πλέον γίνεται απαραίτητο για το seo να έχουμε ισχυρή προβολή στα Social Media ώστε να μπορούμε να λαμβάνουμε οργανική κίνηση και να χτίζουμε ισχυρό brand awareness. Αυτό γίνεται επειδή οι άνθρωποι εύκολα μοιράζονται περιεχόμενο σε κοινωνικά δίκτυα και ειδικά σε Twitter, Facebook, Google+ και LinkedIn. Εφόσον θα βάλουμε στα κοινωνικά δίκτυα περιεχόμενο που οι χρήστες θέλουν να το μοιραστούν, όλο και περισσότερα μάτια θα κοιτάζουν την επιχείρησή μας και θα χτίσουμε εταιρική φήμη σε χρόνο πολύ συντομότερο από όσο θα χρειαζόμασταν με τον παραδοσιακό τρόπο της προώθησης ιστοσελίδων. Από την άλλη, αυτό το βλέπουν οι μηχανές αναζήτησης και ενημερώνουν κατάλληλα τους καταλόγους τους.
προώθηση ιστοσελίδων 2014 νέες τάσεις
Εφόσον κάνουμε προώθηση ιστοσελίδων το 2014 θα θέλαμε να αναγνωρίζουμε ποιό είναι το αποτέλεσμα της κατάταξης του google, σε ποιά θέση βρισκόμαστε, καθώς και για ποιό λόγο έγινε αυτό. Όμως αυτό είναι κάτι που θα γίνεται όλο και πιο περίπλοκο με την πάροδο του χρόνου. Από την άλλη είναι πλέον απαραίτητο για την προώθηση ιστοσελίδων το 2014 και στο μέλλον. Πλέον χρειαζόμαστε πολύ κόπο και πολλή προσπάθεια για να κατανοήσουμε τι είδους περιεχόμενο πρέπει να διανέμουμε στο διαδίκτυο καθώς και σε ποιά κανάλια πρέπει να το διανέμουμε για την προώθηση των ιστοσελίδων μας. Επίσης πρέπει να γνωρίζουμε τι δεν θέλει το google να κάνουμε, ώστε να το αποφεύγουμε. Για παράδειγμα, η εμπειρία έχει δείξει οτι η καταχώρηση σε επιλεγμένους καταλόγους ή η καταχώρηση σε επιλεγμένες εφαρμογές είναι που μπορεί να βοηθήσει πολύ θετικά την προώθηση των ιστοσελίδων μας. Όμως είναι δύσκολο να αναγνωρίσουμε μια σαφή σχέση ανάμεσα στο πλήθος των ανθρώπων που βλέπουν αυτές τις καταχωρήσεις, στο πλήθος εμφανίσεων σε αυτές τις μηχανές αναζήτησης καθώς και στη δυνατότητα να μας παρέχουν κίνηση λειτουργώντας ως backlink. Επίσης κάτι που μετράει πολύ για το google είναι να γίνεται διαμοιρασμός του περιεχομένου από αυτές τις επιλεγμένες πλατφόρμες προς το google pLus.
Πλέον, από το 2014 to seo μετατοπίζεται προς το mobile. Ήδη περισσότερο από το 40% των email διαβάζονται μέσα από φορητές συσκευές. Ήδη μεγάλο ποσοστό χρηστών έχει πλέον πρόσβαση στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας φορητές συσκευές. Αυτό σημαίνει οτι η κατασκευή ιστοσελίδων πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Δεν έχει νόημα να κάνουμε κατασκευή ιστοσελίδων αν δεν πρόκειται να εμφανίζονται με άριστο τρόπο σε όλες τις φορητές συσκευές. Αυτού του είδους η κατασκευή ιστοσελίδων ονομάζεται responsive κατασκευή ιστοσελίδων. ΤΟ κεντρικό νόημα στη responsive κατασκευή ιστοσελίδων είναι οτι η ιστοσελίδα είναι κατασκευασμένη με layers τα οποία κατανέμονται στην οθόνη με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το πλάτος της οθόνης της συσκευής από την οποία έχουμε πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Πρέπει να προσέξουμε πολύ ειδικά στην περίπτωση που κάνουμε κατασκευή e-shop. Διότι όταν κάνουμε κατασκευή e-shop πρέπει να καταχωρήσουμε πάρα πολλά προϊόντα. Και όλα τα προϊόντα που καταχωρούμε κατά την κατασκευή e-shop θέλουμε να βγαίνουν στην πρώτη σελίδα, και βιαζόμαστε να κάνουμε την προώθηση της ιστοσελίδας με το eshop. Και εδώ είναι η παγίδα που κρύβεται όταν κάνουμε κατασκευή e-shop : πρέπει να εφαρμόσουμε μόνο τεχνικές back hat seo, και να μην πέσουμε στην παγίδα να εφαρμόσουμε τεχνικές white hat seo.
Πέρα όμως από την κατασκευή ιστοσελίδων προσαρμοσμένων για κινητά, από το 2014 και πέρα στην προώθηση ιστοσελίδων πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι αλγόριθμοι που χρησιμοποιούνται για να γίνεται η κατάταξη των αποτελεσμάτων όταν η αναζήτηση γίνεται μέσω φορητής συσκευής. Σε αυτή την περίπτωση το πρώτο που μετράει είναι να είναι responsive η ιστοσελίδα. Επίσης μετράει πάρα πολύ η ταχύτητα. Όσο πιο γρήγορη είναι μια ιστοσελίδα, τόσο ψηλότερα θα βγει στη λίστα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης ειδικά για φορητές συσκευές. Οι ιστοσελίδες που δεν είναι responsive ή οι ιστοσελίδες που αποτελούν απλά ένα υποσύνολο της κανονικής ιστοσελίδας προσαρμοσμένο σε κινητά, αποτελούν κακή εμπειρία για το χρήστη, συνεπώς το google θα αποφύγει να τις εμφανίσει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων. Ακόμα δεν γνωρίζουμε σε ποιά χρονική στιγμή η αγορά θα μετακινηθεί ολικά προς το mobile. Όταν όμως γίνει αυτό, τότε οι παραδοσιακό τρόποι κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων που δεν λαμβάνουν υπόψη το ρresponsive είναι καταδικασμένοι να σβήσουν οριστικά.
Πηγή: infopolis.gr