Πώς θα γίνει η αξιολόγηση 25.000 δημοσίων υπαλλήλων

Σύστημα αξιολόγησης τριών επιπέδων για τους δημοσίους υπαλλήλους σχεδιάζει το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης σε συνεργασία με τους Γάλλους εμπειρογνώμονες, με στόχο να κατατεθεί το σχετικό νομοσχέδιο μέσα στο…
Φεβρουάριο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα ΕΘΝΟΣ, η Η ρύθμιση θα περιλαμβάνει τα νέα οργανογράμματα των υπουργείων, αλλά και τα κριτήρια αξιολόγησης των ικανοτήτων του προσωπικού που θα επιφέρουν σαρωτικές μετακινήσεις δημοσίων υπαλλήλων.

Η διαδικασία της αξιολόγησης θα πραγματοποιηθεί κατ’ αρχάς στους υπαλλήλους του στενού δημόσιου τομέα και κατόπιν θα ακολουθήσουν οι δημόσιοι φορείς.

Η αξιολόγηση αφορά όλους τους υπαλλήλους και θα γίνει σε τρία επίπεδα.

Αρχικά, στο μικροσκόπιο θα μπουν πτυχία, σεμινάρια, δεξιότητες (χρήση Η/Υ, ξένες γλώσσες κλπ).

Σε δεύτερο επίπεδο θα γίνει η “χαρτογράφηση” ικανοτήτων. Σε κάθε υπουργείο θα οριστούν υπάλληλοι ως ελεγκτές του παραγόμενου έργου, οι οποίοι θα συμβάλουν στον προσδιορισμό των ετήσιων στόχων, από την επόμενη χρονιά.

Στην τρίτη φάση είναι η μέτρηση της παραγωγικότητας που θα γίνεται ετησίως από το 2014, για να εξακριβωθεί η επίτευξη των στόχων που θα τεθούν ανά υπάλληλο και οργανική μονάδα. Η αξιολόγηση θα προσαρμοστεί ανά κατηγορία υπαλλήλων και εκπαιδευτική βαθμίδα. Οι υπάλληλοι υποχρεωτικής εκπαίδευσης δεν θα δώσουν εξετάσεις ενώ διαφορετική μέθοδος αξιολόγησης θα υπάρξει για τους γενικούς διευθυντές ή για εργαζόμενους με μεγάλη προϋπηρεσία.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *