Ενα στα τέσσερα νοικοκυριά αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες από το Διαδίκτυο. Η χρήση του Ιντερνετ διαδίδεται με γοργούς ρυθμούς χάρη και στα ελκυστικά πακέτα σύνδεσης που δίνουν οι εταιρείες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Το 2012 ο αριθμός των νοικοκυριών που έψαχναν μέσα από το Ιντερνετ αυξήθηκε κατά 14% σε σχέση με το 2011. Ο μέσος ρυθμός αύξησης του αριθμού των ατόμων που πραγματοποίησαν αγορές μέσω του Διαδικτύου έφθασε το 18,5% την …
πενταετία 2008-2012.
Σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, οι άνδρες εμφανίζονται ως κυρίαρχοι του Διαδικτύου έναντι των γυναικών αλλά σταδιακά παραχωρούν ένα μέρος της κυριαρχίας τους.
Ο ένας στους δύο έχει ανοίξει ένα παράθυρο στον ηλεκτρονικό κόσμο και αναζητεί προϊόντα σε τιμές ευκαιρίας. Το 2012 η δραστηριότητα του ανδρικού φύλου διαμορφώθηκε στο 56,9%. Ωστόσο, σε σχέση με το 2011 κάποιοι αποχώρησαν από την ενεργό δράση αφού το ποσοστό των ανδρών ήταν στο 60,7%. Το «ασθενές φύλο» βελτίωσε τις επιδόσεις του στο Διαδίκτυο καθώς ενισχύθηκε η παρουσία του στον κόσμο του Ιντερνετ. Το ποσοστό τους ανήλθε στο 43,1% το 2012 έναντι 39,3% το 2011.
Οι χρήστες
Οι τέσσερις στους δέκα που κάνουν χρήση της τεχνολογίας ανήκουν σε ηλικιακές ομάδες από 25 έως 34 ετών. Οι χρήστες έχουν υψηλό μορφωτικό επίπεδο και είναι απόφοιτοι ΤΕΙ και ΑΕΙ. Επίσης σημαντικός αριθμός έχει κάνει μεταπτυχιακές σπουδές.
Η συμμετοχή τους φθάνει σε ποσοστό 55,7%. Οι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατέχουν ποσοστό 40,2%.
Οι χρήστες αναζητούν μέσω του Διαδικτύου να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες. Σε ποσοστό 36,1% δίνουν παραγγελίες για την αγορά φαρμάκων. Ρούχα, παπούτσια και αθλητικά είδη αντιπροσωπεύουν το 28%, τα προϊόντα με περιεχόμενο την ηλεκτρονική εκμάθηση φθάνουν σε ποσοστό 25% και το 16,2% αφορά την απόκτηση εισιτηρίων για εκδηλώσεις θεατρικών παραστάσεων, συναυλιών, κινηματογράφων.
Πάντως, σε ορισμένα είδη και αγορές υπάρχει μείωση ενδιαφέροντος από τους χρήστες. Ανάμεσά τους είναι και οι κρατήσεις ξενοδοχείων κατά 26%. Οι υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών σημείωσαν πτώση 40%.
Μιλώντας με τον υπεύθυνο της dreamweaver.gr κο Θανάση Δαβαλά που είναι μια από τις παλαιότερες εταιρείες στον χώρο κατασκευής e-shop και προώθησης ιστοσελίδων μας ανέφερε ότι οι φθηνότερες τιμές στο διαδίκτυο και η φιλολογία για αυτό έστρεψε στο διαδίκτυο για αναζήτηση φθηνών προϊόντων και υπηρεσιών ηλικιακές ομάδες ατόμων που δεν τους απασχολούσε μέχρι πρότινος το διαδίκτυο , όπως ηλικίες των 50 και άνω οδηγώντας σε αυτήν την έκρηξη αγορών μέσω e-shop ενώ όπως μας τόνισε βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή του φαινομένου συγκρινόμενη η χώρα μας με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης στις οποίες το διαδίκτυο αποτελεί βασικό κανάλι διάθεσης προϊόντων και πληροφοριών αρκετά χρόνια πριν από ότι στην χώρα μας
πηγή: ethnos.gr
Use Facebook to Comment on this Post