Αποστείλαμε το παρακάτω εξώδικο στο Δήμαρχο Πειραιά με κοινοποίηση στους λοιπούς υποστηρικτές του τραμ (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ) με την έκκληση τα χρήματα για αυτό…
το επιβλαβές μέσο να διατεθούν στον Πειραϊκό Λαό που πεινάει και πεθαίνει,
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
ΠΡΟΣ Τον Δήμαρχο Πειραιά κ. Μιχαλολιάκο
Κύριε Δήμαρχε
Από δημοσιεύματα του τοπικού τύπου και από έγγραφο που συντάχτηκε με ειδική εντολή σας και απευθύνεται στους περιπτερούχους, όπου ρητά αναφέρετε «συγκεκριμένα, η έλευση του τραμ», καθίσταται φανερό ότι προωθείτε την έλευση του τραμ-τραίνου στον Πειραιά.
Δεν θα αναφερθούμε εκτενώς εδώ:
-Στις καταστροφικές συνέπειες αυτού του «έργου» για την πόλη (απώλεια 2.500 θέσεων νόμιμης στάθμευσης – καταστροφή πράσινου, δέντρων και πεζοδρομίων – διχοτόμηση πόλης – απαξίωση ακινήτων – περιορισμός εμπορικής κίνησης – ηχορύπανση – κραδασμοί – ατυχήματα -… ) που αναγνωρίζατε μέχρι και την προεκλογική περίοδο των προηγουμένων εκλογών, όταν δηλώνατε «ότι το τραμ θα περάσει πάνω από το σώμα μου» και έπειτα αλλάξατε θέση, για λόγους που εσείς γνωρίζετε, ούτε·
-στα εκατοντάδες εκατομμύρια που απωλέσθηκαν από το αρχικό κεφάλαιο της τότε ΤΡΑΜ ΑΕ, και στα νέα που θα σπαταληθούν, 95.000.000 (ενενήντα πέντε εκατομμύρια) τουλάχιστον για να αναβιώσει, ντε και καλά, ένα συγκοινωνιακό μέσο του προπερασμένου αιώνα, τη στιγμή μάλιστα που μεγάλος αριθμός Πειραιωτών σιτίζεται από την Εκκλησία, πεθαίνει από έλλειψη φαρμάκων και αυτοκτονεί.
Θα σας επιστήσουμε όμως την προσοχή σε δύο παραμέτρους Νομιμότητας:
1ον )Γνωρίζετε πολύ καλά ότι έχει ασκηθεί προσφυγή στο Συμβούλιο Επικρατείας κατά της εισόδου του τραμ στον Πειραιά και αναμένεται απόφαση, συνεπώς δεν μπορείτε να προδικάζετε την απόφαση της Δικαιοσύνης και να προωθείτε τις παρεμβάσεις για το τραμ, και·
2ον )για την παρούσα χάραξη δεν υπάρχει καν εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (Μ.Π.Ε.), αφού ό,τι εγκρίθηκε στην σχετική συνεδρίαση της τότε Νομαρχίας Πειραιά προϋπέθετε την Υπογειοποίηση των Γραμμών του Ηλεκτρικού. Το δε μνημόνιο που έχει συνταχθεί μεταξύ του προκάτοχού σας κ. Φασούλα με τον κ. Λιάπη δεν καλύπτει αυτό κενό Νομιμότητας. Ούτε σε τριτοκοσμικές χώρες δεν προωθούνται παρεμβάσεις της έκτασης του τραμ, χωρίς εγκεκριμένη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και συνδεδεμένης Κυκλοφοριακής Μελέτης.
Για αυτό σας κάνουμε έκκληση, όπως επιτάσσει ο θεσμικός σας ρόλος, να προασπίσετε την Νομιμότητα, και ακόμα περισσότερο να θυμηθείτε τις παλαιότερές σας θέσεις για το τραμ και να αποτρέψετε την καταστροφή του Πειραιά, και τα εκατομμύρια Ευρώ να δοθούν στον Πειραϊκό λαό που πεινάει και πεθαίνει.
Για την ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΑΜ Μπάμπης Δεληνταδάκης
Ειδικός Γραμματέας του ΙΝΚΑ Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος
Δημότης και κάτοικος Πειραιά
ΥΓ: Για λόγους αρχής το παρόν κοινοποιείται (με την ίδια έκκληση) σε όσους με την ψήφο τους, τα μνημόνια, την επιστημονική τεκμηρίωση κτλ προωθούν την είσοδο του τραμ στον Πειραιά συγκεκριμένα στους: κυρίους ΦΑΣΟΥΛΑ (πρώην Δήμαρχο Πειραιά), ΛΙΑΠΗ (πρώην Υπουργό), ΔΡΙΤΣΑ (πρώην δημοτικό σύμβουλο και νυν βουλευτή), ΚΑΡΔΑΡΑ (επικεφαλής δημοτικής κίνησης «Το Λιμάνι Της Αγωνίας»), ΜΙΧΑ (Πρώην Νομάρχη), και ΜΠΕΛΑΒΙΛΑ, ΠΟΛΥΖΟ (καθηγητές του Πολυτεχνείου).
J.A. Είναι φανερό, πως η πρόταση ανάλωσης κεφαλαίου για δημιουργία κοινωνικά ωφέλιμων έργων, επετράπη να γίνεται από την ΤΡΑΜ Α.Ε. με την δημιουργία όμως απαράδεκτης ασφυξίας στις πόλεις και τώρα στον Πειραιά. Αυτό δεν είναι ωφέλιμο έργο. Δεν ζητήθηκε από τους Πειραιώτες. Ο Πειραιάς έχει υπερεπαρκείς συγκοινωνίες. Μόνο και μόνο η μεταφορά κεφαλαίων στους εργολάβους με βλάβη των πόλεων, δεν είναι ο σκοπός της πρότασης ανάλωσης κεφαλαίων. Κάποιος Εισαγγελέας πρέπει και εδώ.
Use Facebook to Comment on this Post