Δημιουργείται ειδικό γραφείο για τα βουλγαρικά φορτία
Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι και το 2014 η τιμολογιακή πολιτική της ΟΛΘ ΑΕ θα παραμείνει αμετάβλητη, δηλαδή δεν θα υπάρξουν αυξήσεις.
Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, μιλώντας σε εκδήλωση για την παρουσίαση του λιμανιού στη Σόφια, ο κ. Αγγελούδης σημείωσε ότι η συγκεκριμένη κίνηση στην ουσία επιβλήθηκε από τη θεαματική αύξηση της διακίνησης φορτίων από και προς τη Βουλγαρία μέσω της Θεσσαλονίκης.
Το 2009, είπε, το 22,3% -περίπου 5860 TEUs (σ.σ. μονάδα μέτρησης κοντέινερς)- των τράνζιτ εμπορευματοκιβωτίων, που διακινήθηκαν μέσω του λιμένα Θεσσαλονίκης, είχε προέλευση ή προορισμό τη Βουλγαρία. To 2010 το ποσοστό αυτό αυξήθηκε σε 29,5% για να φτάσει πέρυσι περίπου στο 39,1%, ήτοι στα 16.030 TEUs.
Προσδοκίες ότι το 2013 θα είναι η καλύτερη χρονιά της 5ετίας
Τα μέχρι τώρα στοιχεία διακίνησης για το 2013 είναι ακόμη πιο ενθαρρυντικά. Στο εννεάμηνο η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την Βουλγαρία ανήλθε σε 15.213 TEUs και είναι αυξημένη κατά 76,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2012, “κάτι που μας κάνει αισιόδοξους ότι το 2013 θα κλείσει με μεγάλη αύξηση και θα είναι η καλύτερη χρονιά της τελευταίας πενταετίας”, σημείωσε ο κ.Αγγελούδης.
«Μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στην Βουλγαρία διαμέσου του λιμένα της Θεσσαλονίκης σχεδόν τριπλασιάστηκε», υπογράμμισε ο κ. Αγγελούδης, ο οποίος κάλεσε τις επιχειρήσεις της Βουλγαρίας να εμπιστευτούν ακόμη περισσότερο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διακίνηση των φορτίων τους, καθώς -όπως είπε- η σχέση του χρόνου εξυπηρέτησης με το κόστος είναι άκρως ανταγωνιστική σε σχέση με όλα τα υπόλοιπα λιμάνια της νότιας βαλκανικής.