Το State Department φέρεται να διάθεσε ούτε λίγο ούτε πολύ 630.000 δολάρια τα οποία επιμερίστηκαν σε δύο καμπάνιες που δημιούργησε στο Facebook για το έτος 2011 καθώς και για το 2012 με …
απώτερο στόχο να αυξήσει τον αριθμό από likes στις σελίδες που αυτί διατηρεί στο facebook.
Τουλάχιστον αυτά σύμφωνα με μια έκθεση επιθεώρησης από το Γραφείο του Γενικού Επιθεωρητή και η οποία δημοσιεύτηκε στο Washington Examiner.
Βλέπετε στην άλλη όχθη του Ατλαντικού έχουν καταλάβει εδώ και πολλά χρόνια την θεμελιώδη για επικοινωνιακούς σκοπούς αξία του δημοφιλούς αυτού μέσου και η διαφήμιση στο facebook θεωρείται must σε και όχι απλό επικοινωνιακό πρόσθετο σε κάθε προσπάθεια προώθησης μιας ιστοσελίδας είτε μιλάμε για προβολή στο google, είτε για προβολή σε άλλα social media.
Φυσικά η επιτυχία των αγανακτισμένων που προήλθαν μέσα από το facebook έπεισε πλεον και τους δικούς μας πολιτικούς να στρέψουν τα βλέμματα τους εκεί με τελευταίο τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη.
Οι επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα όπως και σε άλλους τομείς φυσικά είχαν ανακαλύψει τις δυνατότητες του μέσου πολύ νωρίτερα από τους πολιτικούς και τα κόμματα μας.