Πτώση της αφοσίωσης των πελατών προς τις τουριστικές επιχειρήσεις διαπιστώνει έρευνα της Deloitte: «A Restoration in Hotel Loyalty: Developing a blueprint for reinventing loyalty programs». H έρευνα πραγματοποιήθηκε τον… Οκτώβριο του 2012, μέσω συνεντεύξεων σε 4.000 ταξιδιώτες.
Από την έρευνα προκύπτει ότι μόνο το 8% των ερωτηθέντων μένει πάντα στο ίδιο κατάλυμα και μόνο το 14% ταξιδεύει πάντα με την ίδια αεροπορική εταιρεία. Σύμφωνα με την Deloitte, αντιμετωπίζοντας αυξημένο ανταγωνισμό και συρρίκνωση του πιστού πελατολογίου τους, τα ξενοδοχεία και οι αεροπορικές εταιρίες απαιτείται – τώρα περισσότερο από ποτέ – να εστιάσουν στην παροχή βελτιωμένων και εξατομικευμένων ταξιδιωτικών εμπειριών στους πελάτες τους.
Τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών πελατών (loyalty reward programs), έλαβαν χαμηλή κατάταξη ως κριτήρια επιλογής ξενοδοχείου ή αεροπορικής εταιρείας, αρκετά χαμηλότερη από την παρεχόμενη αξία και την προηγούμενη εμπειρία. Μόνο το 55% των ερωτηθέντων έκρινε τα προγράμματα επιβράβευσης τακτικών πελατών ως υψηλής σπουδαιότητας κριτήριο για την επιλογή αεροπορικής εταιρείας και το 45% για την επιλογή ξενοδοχείου. Μόλις οι μισοί ερωτηθέντες δήλωσαν ότι είναι ικανοποιημένοι από τα προγράμματα επιβράβευσης του ξενοδοχείου τους και από τα αντίστοιχα προγράμματα της αεροπορικής εταιρείας τους.
Επιπλέον σχεδόν οι μισοί από τους συμμετέχοντες στην έρευνα έχουν χρησιμοποιήσει ιστοσελίδες για να παρακολουθούν τις προσφορές στον τουριστικό κλάδο. Η πλειονότητα των καταναλωτών χρησιμοποιεί ακόμη δοκιμασμένους και αξιόπιστους τρόπους για τις ταξιδιωτικές κρατήσεις τους, με το 61% να επισκέπτεται σελίδες ξενοδοχείων και το 59% ιστοσελίδες αεροπορικών εταιρειών πολύ συχνά.
Πηγή: www.tovima.gr
Use Facebook to Comment on this Post