Απο τις 25/5 προσπαθω να πεισω τους υπαλληλους της WIND να με συνδεσουν με προισταμενο…
αφου δεν εχω ικανοποιηθει απο τις απαντησεις τους μεχρι τωρα.Η παγια απαντηση ειναι οτι οι προισταμενοι ΔΕΝ μιλανε με πελατες & μερικες απο τις απαντησεις τους στην ερωτηση γιατι δεν ενημερωθηκα για την αυξηση του παγιου μου οταν εληξε το συμβολαιο μου αλλα αυθερετως προχωρησαν στην συνεχιση του ειναι:
1.Εχουμε πολλους πελατες & δεν μπορουμε να μιλαμε με ολους…
2.Ειναι υποχρεωση του συνδρομητη να αναζητησει το ποσον του παγιου…
3.δεν σας ενημερωσαν ε;Πω πω…κακως…
4.εχετε ρωτησει τοσες φορες & εχετε παρει απαντηση.Θελετε κατι αλλο γιατι δεν μπορω να ακουω τα ιδια & τα ιδια;…
5.Οι προισταμενοι εχουν αλλα καθηκοντα.Δεν ασχολουνται με πελατες…
6.Ειναι πολυ λογικο να αλλαζει το παγιο με την ληξη του συμβολαιου.Δεν μπορειτε να το καταλαβετε;Γιατι θα πρεπει να σας ενημερωσουμε…(μηπως γιατι αν δεν μου αρεσει ισως παω σε αλλον παροχο;).Σημειωστε οτι ειμαι στην WIND απο την ημερα που ηρθε η κινητη τηλεφωνια στη Ελλαδα,ουτε θελω να φανταστω τι θα γινοταν αν αλλαζα τις τηλεφωνικες εταιρειες αναλογα με τις προσφορες τους & ζητουσα μια σοβαρη απαντηση απο την WIND…
Use Facebook to Comment on this Post