Πλέον το seo θα είναι απαραίτητο σε κάθε επιχείρηση και σε κάθε ιστοσελίδα. Πλέον το seo είναι κάτι δεν την εφορία: κανένας δεν μπορεί να το αποφύγει. Η προώθηση ιστοσελίδων είναι ένα σύνολο κανόνων και στρατηγικών για να βελτιστοποιήσουμε την επισκεψιμότητα στην επιχείρηση. …
Η προώθηση ιστοσελίδων πάντα θα υπάρχει ως μια πολιτική διαχείρισης του περιεχομένου. Όσοι ασχολούνται σοβαρά με την προώθηση ιστοσελίδων πλέον έχουν σταματήσει να ψάχνουν να βρουν αν άλλαξε ο αλγόριθμος της google, έχουν σταματήσει να προσαρμόζουν τη seo στρατηγική τους πάνω στις εκάστοτε εκτιμήσεις σχετικά με τον αλγόριθμο της google. Πλέον όσοι ασχολούνται σοβαρά με την προώθηση ιστοσελίδων απλά χτίζουν κατάλληλα το περιεχόμενο της ιστοσελίδας τους και δουλεύουν ανεξάρτητα από τις αλλαγές στον αλγόριθμο της google.
Το seo πάντα ήταν πολύ σχετικό με τη διαχείριση περιεχομένου. Αυτό είναι που διαχωρίζει το ποιοτικό seo από το spam. Το google καταλαβαίνει πότε μια εταιρεία παράγει ποιοτικό περιεχόμενο και το καταχωρεί σε καλή θέση. Επίσης καταλαβαίνει πότε το περιεχόμενο είναι spam, μαζική παραγωγή ειδικά για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει οτι πλέον είναι πολύ δύσκολο να κοροϊδέψει κάποιος τη google. Μια τεχνική που πέρυσι μπορούσε να θεωρηθεί ως “white-hat SEO”, ενδέχεται φέτος να θεωρείται ως “black-hat SEO”. Ο πήχης των ποιοτικών απαιτήσεων ανεβαίνει όλο και ψηλότερα καθώς όλο και περισσότερες ιστοσελίδες αρχίζουν και εστιάζουν στην παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου. Επίσης αυτό που γίνεται όσο και δυσκολότερο είναι να μπορέσει κάποιος να τοποθετήσει σύνδεσμο σε σελίδα με ποιοτικό περιεχόμενο, διότι ο διαχειριστής αυτής της σελίδας θα έχει υψηλές απαιτήσεις.
Σύνδεση seo με διαχείριση περιεχομένου
Το seo και η διαχείριση περιεχομένου αρχίζουν και γίνονται ταυτόσημα. Όποιος θέλει να είναι σωστός και να παίζει σύμφωνα με τους κανόνες, δεν μπορεί να κάνει το ένα χωρίς το άλλο. Αυτό δεν σημαίνει οτι το παραδοσιακό seo θα σταματήσει να έχει αξία. Όμως πολλοί από όσους ασχολούνται με προώθηση ιστοσελίδων υποτιμούν την εργασία που σχετίζεται με την κατάλληλη επιλογή λέξεων, με την προώθηση της κάθε επιμέρους σελίδας ξεχωριστά καθώς και με τη βελτιστοποίηση συνολικά της δομής της ιστοσελίδας. Το seo είναι κάτι πολύ περισσότερο από τη μαζική καταχώρηση backlinks.
Οι βασικές αρχές του seo ποτέ δεν θα πρέπει να παραμελούνται. Η διαχείριση περιεχομένου είναι ο νέος τρόπος για να κάνουμε seo. Όμως αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να παραμελήσουμε το on-page SEO ούτε οτι πρέπει να παραμελήσουμε τη βελτιστοποίηση στο keyword research. Οι βασικές αρχές του seo αποτελούν τις ράγες πάνω στις οποίες πρέπει να κυλήσει το τραίνο της σωστής διαχείρισης περιεχομένου.
Οι μηχανές αναζήτησης θα γίνονται όλο και πιο έξυπνες. Αυτό πρέπει να το γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με κατασκευή ιστοσελίδων. Οι μηχανές αναζήτησης διαρκώς δημιουργούν πιο έξυπνους αλγόριθμους ώστε να διακρίνουν τις ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο με αξία και να απορρίπτουν τις σελίδες με κακής ποιότητας περιεχόμενο. Κατά την κατασκευή και ενημέρωση ιστοσελίδων πρέπει να προσέξουμε ώστε να φτιάξουμε πραγματικά καλό περιεχόμενο. Όσοι θεωρούν οτι το seo είναι απλά μια ακολουθία από τεχνικές κατασκευής ιστοσελίδων όπως βελτιστοποίηση html, link building, και τακτικές σχετικά με λέξεις κλειδιά πλέον είναι καταδικασμένοι να χάσουν το παιγνίδι. Πλέον αυτά δεν αρκούν για να πετύχουμε την κατάταξη μιας ιστοσελίδας σε καλή θέση. Όλες αυτές οι τεχνικές είναι γνωστές σε όλους, τόσο σε όσους κάνουν seo όσο και στις μηχανές αναζήτησης. Η κατασκευή ιστοσελίδων είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από την προώθηση ιστοσελίδας. Για αυτό το λόγο οι νέες μέθοδοι προώθησης ιστοσελίδων προχωράνε πολλά βήματα πιο μπροστά και εστιάζουν στη δημιουργία ελκυστικού περιεχομένου, σχετικού με το θέμα που προωθούμε, που να προσελκύει τον πελάτη και να απαντάει στα ερωτήματά του επισκέπτη.
Σε αυτό άρθρο εξετάσαμε τη σύνδεση ανάμεσα στο seo και στη διαχείριση περιεχομένου.
Πηγή: infopolis.gr
Use Facebook to Comment on this Post