Στη σύγχρονη οικονομία η παραδοσιακή διαφήμιση έχει αντικατασταθεί σε μεγάλο βαθμό από την προβολή ιστοσελίδων. Όλοι πλέον θέλουν να φαίνονται στην πρώτη σελίδα του google. …
Η προώθηση ιστοσελίδας απασχολεί κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης διότι το google είναι αυτό που θα φέρει πελάτες στην επιχείρησή του Η προώθηση των ιστοσελίδων απασχολεί κάθε κατασκευαστή ιστοσελίδων διότι αυτό απασχολεί τους πελάτες του. Και αυτό ακριβώς θα εξηγήσουμε σε αυτό το άρθρο: συμβουλές προώθησης και προβολής ιστοσελίδων.
Πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Η προώθηση ιστοσελίδων δεν είναι ένα μαγικό ραβδί που θα πάρει μια οποιαδήποτε ιστοσελίδα και θα την ανεβάσει στην πρώτη σελίδα του google. Η προώθηση των ιστοσελίδων ξεκινάει από πολύ νωρίς, από τα πρώτα στάδια της κατασκευής της ιστοσελίδας. Όταν ξεκινάμε να κατασκευάσουμε μια ιστοσελίδα πρέπει να ξέρουμε ποιός είναι ο στόχος μας σχετικά με την προώθησή της. Εάν το γνωρίζουμε αυτό τότε το κέρδος είναι διπλό: από τη μια η κατασκευή της ιστοσελίδας θα είναι πολύ πιο στοχευμένη, και από την άλλη μαζί με την κατασκευή της ιστοσελίδας θα έχουμε κάνει μεγάλο μέρος της δουλειάς που σχετίζεται με την προώθηση ιστοσελίδων.
Στην κατασκευή της ιστοσελίδας θα πρέπει να φροντίζουμε ωστε να τονίσουμε ιδιαίτερα τα σημεία που θέλουμε να προβάλλουμε. Αυτά τα σημεία θα πάρουμε και θα ενισχύσουμε όταν κάνουμε seo. Επίσης αυτά τα σημεία θα πάρουμε και θα προβάλλουμε όταν κάνουμε προβολή ιστοσελίδων ή προβολή στα Social Media. Και αυτά τα σημεία θα διαφημίσουμε όταν κάνουμε διαφήμιση στο Google ή διαφήμιση στο Internet γενικότερα.΄
προβολή ιστοσελίδων
Το πρώτο βήμα για τη σωστή προβολή μιας ιστοσελίδας είναι να ξεκαθαρίσουμε τι θέλουμε να προβάλλουμε. Για παράδειγμα μια τεχνική εταιρεία κατασκευών μπορεί να θέλει να προβάλλει ιδιαίτερα τις νέες της πολυκατοικίες ώστε να πουλήσει διαμερίσματα. Μπορεί επίσης να θέλει να προβάλλει μια νέα τεχνική μονώσεων ή ενεργειακού σπιτιού ώστε να αποκτήσει συνεργάτες. Μπορεί επίσης να θέλει απλά να προβάλλει τις δουλειές που έχει κάνει ώστε να αυξήσει το κύρος της στην αγορά των κατασκευαστών. Μπορεί όμως να θέλει απλά να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της στην αγορά γενικά. Κάθε μια από αυτές τις απαιτήσεις στοχεύει σε διαφορετικό κοινό, επομένως απαιτεί διαφορετική προσέγγιση. Αυτή η διαφορετικότητα στην προσέγγιση σημαίνει διαφορετικά κείμενα, διαφορετικές εικόνες, διαφορετικά group στα social media, διαφορετικές επικεφαλίδες και γενικά ολόκληρο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Φανταστείτε στο προηγούμενο παράδειγμα η εταιρεία να θέλει να προβάλλει τεχνικές λεπτομέρειες για μια νέα τεχνική ενεργειακών σπιτιών, και ολόκληρη η δομή της ιστοσελίδας να περιστρέφεται γύρω από την παρουσίαση σπιτιών που έχει χτίσει. Τότε το πρόβλημα είναι διπλό: από τη μια θα είναι πολύ δύσκολη η προβολή της ιστοσελίδας, διότι η ιστοσελίδα δεν έχει το κατάλληλο περιεχόμενο που θέλουμε να προβάλλουμε. Και από την άλλη η προβολή της ιστοσελίδας δεν θα έχει κανένα νόημα αν ο επισκέπτης που θα μπει δεν θα βρει αυτό που θέλει. Δηλαδή ο επισκέπτης που ενδιαφέρεται για ενεργειακά σπίτια μπαίνει σε μια ιστοσελίδα που παρουσιάζει κυρίως εικόνες σπιτιών. Είναι σίγουρο οτι δεν θα παραμείνει να ψάξει τη σελίδα μας μέχρι να βρει την πληροφορία. Η σωστή προβολή των ιστοσελίδων ξεκινάει με τη σωστή και στοχευμένη δομή της ιστοσελίδας και συνεχίζει με την προβολή στα social media, σε video sites, σε καταλόγους, και βέβαια την προώθηση στο google και τη διαφήμιση στο google.
Εάν όλα τα παραπάνω δεν γίνουν σωστά, τότε το μόνο που απομένει είναι η διαφήμιση στο google. Όταν δεν βγαίνουμε στα οργανικά αποτελέσματα, τότε φροντίζουμε να βγουμε τουλάχιστο στις διαφημίσεις του google. Εδώ δεν απαιτούνται τεχνικές γνώσεις, ούτε καλή οργάνωση. Η διαφήμιση στο google όμως θέλει περισσότερα χρήματα. Αν κάνουμε σωστά τη δουλειά της προβολής και της προώθησης της ιστοσελίδας, τότε το κόστος είναι πολύ χαμηλότερο από το να κάνουμε κάθε μήνα διαφήμιση στο Google. Με πολύ λιγότερα χρήματα θα έχουμε πολύ καλύτερο αποτέλεσμα σε σχέση με τη διαφήμιση στο google.
ηγή: infopolis.gr
Use Facebook to Comment on this Post