επιγραφές ποιοτικές

Τρία κοινά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις με τις επιγραφές τους και όχι μόνο.
Η επιγραφή του καταστήματός σας είναι μια αναπαράσταση της επιχείρησής σας και με αυτό το μέσο πολλοί από τους πελάτες σας, θα δουν πραγματικά την επιχείρησή σας , γιαυτό και είναι σημαντικό να το κάνετε σωστά. …

Επιγραφές με ξεπερασμένη διαφήμιση

Ένα πανό που αναρτούν κατά την περίοδο των γιορτών ή των Χριστουγέννων τον Ιανουάριο ή κάποια πρόσκληση για το κοινό σε μια τοπική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί από την εταιρία δεν δίνουν τα κατάλληλα ερεθίσματα στους πελάτες για να σας ακολουθήσουν ή να γίνουν πιθανοί αγοραστές και κάτι τέτοιο ίσως και να σας κάνει να φαίνεστε λίγο τεμπέληδες γιαυτό καλό είναι ακόμη και σε κάτι προσωρινό σαν και αυτό, να χρησιμοποιείται μία άρτια επαγγελματική επιγραφή, λίγο πιο οικονομική για να σας δουν οι πελάτες σας πιο επαγγελματικά.
Άλλο ένα χείριστο λάθος που μπορεί να αποτρέψει το κοινό να ξαναεπισκεφθεί την επιχείρησή σας είναι οι διαφημιζόμενες πωλήσεις που έχουν ολοκληρωθεί, τα προϊόντα που μπορεί πλέον να μην υπάρχουν αλλά να συνεχίζουν να διαφημίζονται στην επιγραφή σας. Μία καλή λύση για να αποφευχθεί κάτι τέτοιο είναι μιας τεχνολογίας ηλεκτρονικές επιγραφές που σας δίνουν τη δυνατότητα αλλαγής κειμένου όποια ώρα και στιγμή εσείς επιθυμείτε. Είναι η καλύτερη λύση για την αποφυγή πολλές φορές εν αγνοία σας ,της παραπληροφόρησης του πελατειακού σας κοινού , για να μην υπάρξει ούτε μία στιγμιαία παραβίαση της εμπιστοσύνης .

Ξεθωριασμένες ή κατεστραμμένες επιγραφές

Ένα σημάδι κακής ποιότητας στην επιγραφή σας μπορεί να σας στοιχήσει μεγάλο μέρος πελατών και μεγάλο χάσιμο εσόδων. Σημάδια που έχουν καταστραφεί ή ξεθωριαστεί δίνουν ευτελή αίσθηση στους πελάτες αλλά και την εντύπωση ότι δεν σας ενδιαφέρει η ποιότητα αλλά και η προσοχή του καταστήματός σας . Έτσι μία επιχείρηση φαίνεται αποδιοργανωμένη και αντιεπαγγελματική και γενικά κάνει τους ανθρώπους να σκέφτονται αρνητικά προς την επιχείρησή σας.

Επιγραφές με ορθογραφικά ή γραμματικά λάθη

Η ορθογραφία και τη γραμματική είναι ένα μεγάλο , διχαστικό ζήτημα . Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο που θα μετατρέψει ένα ορισμένο είδος πελατών μακριά από την επιχείρησή σας από λέξεις ή φράσεις με γραμματικά και ορθογραφικά λάθη.

Επενδύστε στην ποιότητα και βεβαιωθείτε ότι το μήνυμα των επιγραφών σας είναι σχετικό και ειλικρινή.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *