«Νύχτωσαν» οι μεγάλες πίστες της Ιεράς Οδού

Δύο φορές την εβδομάδα διανυκτερεύουν πλέον οι μεγάλες πίστες με τις φωταγωγημένες μαρκίζες και τους αρυτίδωτους καλλιτέχνες να προσκαλούν το αθηναϊκό κοινό σε μια θλιβερή φαντασμαγορία, απομεινάρι της εποχής των παχιών αγελάδων. Τα μαραμένα γαρύφαλλα δεν φουσκώνουν πια τραπεζικούς λογαριασμούς, οι βελούδινοι καναπέδες μένουν προκλητικά άδειοι και τα μικρόφωνα βγάζουν έναν ήχο απελπισίας …

Η εικόνα θλιβερή -και άλλο τόσο ενθαρρυντική για τη ζωή ουσίας που επιθυμούμε- με τους επιχειρηματίες ν’ αντικρίζουν τα μαγαζιά τους κενά από θαμώνες, και τους εντατικούς ελέγχους των ράμπο του ΣΔΟΕ να δίνουν τη χαριστική βολή. Σκοτείνιασαν απότομα οι λουλουδιασμένες πίστες της Ιερά Οδού και γι’ αυτό μοιάζει να μην ευθύνεται μόνο η άδεια τσέπη του Έλληνα. Είναι εμφανής πλέον μια ανάγκη επαναπροσδιορισμού της στάσης ζωής του. Το τέλος της ανθοφορούσας πίστας σηματοδοτεί μια νέα αρχή, περισσότερο ψυχαγωγική με τις φωταγωγημένες κενοδοξίες να εγκαταλείπουν πρώτα ονόματα, που πήραν οριστικό ρεπό από την πίστα.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Δέσποινα Βανδή, η Πέγκυ Ζήνα, ο Μιχάλης Χατζηγιάννης και η φετινή ηχηρή απουσία τους από κάποιο νυχτερινό σχήμα. Προσπαθούν να αποτραβήξουν από πάνω τους τις αμαρτωλές ιλουστρασιόν ταμπέλες του παρελθόντος που οι ίδιοι φόρεσαν στους εαυτούς τους, εστιάζοντας σε άλλα πεδία καλλιτεχνικής δράσης.

Οι συνάδερφοί τους, Άννα Βίσση και Αντώνης Ρέμος, από την άλλη πλευρά, κάνουν στροφή στην ποιότητα μετατρέποντας το ένδοξο Αθηνών Αρένα σε μουσικοθεατρική σκηνή, με θεατρικά καθίσματα και… παρατηρήσεις από το προσωπικό του μαγαζιού στο νταλκαδιασμένο κοινό, με τη χρήση λέιζερ, παρακαλώ πολύ (!) Μάλιστα, το φετινό στοίχημα που έβαλαν -παίρνοντας μεγάλο καλλιτεχνικό ρίσκο- μοιάζει να μην τους βγαίνει, αν κρίνουμε από την απόφαση του επιχειρηματία να κρατήσει κλειστό το μαγαζί του τις γιορτινές μέρες για… τους προφανείς λόγους.

Οι δε οικονομικές προσφορές στα μπουζούκια συνεχίζουν να δίνουν και παίρνουν, σε μια ύστατη προσπάθεια να μαζέψουν κόσμο. Μόνο κουπόνια που δεν μοιράζουν οι ιδιοκτήτες τους στους επίδοξους νυχτόβιους θαμώνες… Ακόμη και οι πλούσιοι επιχειρηματίες ή εφοπλιστές που συνήθιζαν να γεμίζουν τα πρώτα τραπέζια συνοδευόμενοι από λυγερόκορμες τηλεπερσόνες, προτιμούν πια να σπαταλούν περιουσίες ολόκληρες σε πιο prive χώρους διασκέδασης, προκειμένου να μην δώσουν αφορμή στη λαϊκή οργή.

Ενδεικτικό της φτώχειας που μαστίζει την πίστα, και το σχήμα Γονίδης – Κοκκίνου. Μπήκε ταφόπλακα στη συνεργασία τους, μόλις δυο εβδομάδες μετά την έναρξη του προγράμματος, με τα άδεια τραπέζια να δικαιολογούν πλήρως τη συγκεκριμένη απόφαση και τον λαϊκό τραγουδιστή να έχει τη μαγκιά να παραδεχθεί δημόσια πως «κλείσαμε γιατί δεν είχαμε κόσμο».

Το συμπέρασμα; Παραφουσκώσε ο Έλληνας από τα σκυλάδικα νέας κοπής που του σερβιρίζουν, άδειασε (και) η τσέπη του και έμειναν οι πίστες να επαιτούν για πίστωση ζωής…

Πηγή: NewPost

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *