Ξενοδοχεία της Κρήτης σε ισχυρά brand names

Σημαντικό ποσοστό των ξενοδοχειακών μονάδων βρίσκονται υπό τη σκέπη ισχυρών ονομάτων

Σε ποσοστό 21% ανέρχονται τα δωμάτια ελληνικών ξενοδοχείων που… βρίσκονται κάτω από το brand μιας αλυσίδας ή δικτύου, με τους tour operators να κυριαρχούν στην εγχώρια αγορά.

Οι TUI και Thomas Cook κατέχουν την πρώτη και την τρίτη θέση με βάση τα δωμάτια, διαθέτοντας 9.211 δωμάτια σε 42 ξενοδοχεία η πρώτη και 2.956 δωμάτια σε 23 ξενοδοχεία η δεύτερη, τα περισσότερα από τα οποία στις κατηγορίες τεσσάρων (4*) και πέντε αστέρων (5*).

Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η αλυσίδα Mitsis Hotels με 5.334 δωμάτια, στις αντίστοιχες κατηγορίες (4* και 5*). Σύμφωνα με το Hotel Brands Report της GBR Consulting (www.gbrconsulting.gr/hotelbrands), μόλις 6% των ξενοδοχείων στην Ελλάδα είναι branded αλλά λόγω μεγέθους μονάδων, στα δωμάτια το ποσοστό αυξάνεται.

Από τα διεθνή brands που δεν ανήκουν σε tour operators, τη σημαντικότερη παρουσία έχει η διεθνής αλυσίδα Starwood με 2.301 δωμάτια σε 11 ξενοδοχεία 5* στη χώρα, ενώ πολύ περιορισμένη παρουσία έχουν διεθνή brands όπως Hilton, Intercontinental, ενώ η Marriott πρόσφατα ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το ξενοδοχείο Ledra Marriott.

Τα δέκα κορυφαία brands συμπληρώνουν το consortium Bee Happy με 45 ξενοδοχεία (2.632 δωμάτια), τα Aquis Hotels με 12 ξενοδοχεία (2.616 δωμάτια), η αλυσίδα Aldemar με επτά ξενοδοχεία (2.587 δωμάτια), καθώς και τα consortium Leading Hotels of the World με 12 ξενοδοχεία (2.113 δωμάτια), Small Luxury Hotels of the World με 45 ξενοδοχεία (2.094 δωμάτια) και Tablet Hotels με 38 ξενοδοχεία (2.026 δωμάτια).

Ποσοστό 34% των branded ξενοδοχείων ανήκουν στην κατηγορία πέντε αστέρων (5*), 42% στην κατηγορία τεσσάρων αστέρων (4*), 15% στην κατηγορία τριών αστέρων (3*), 9% στην κατηγορία δύο αστέρων (2*) και 1% στην κατηγορία ενός αστεριού (1*).

Σε ότι αφορά τη διείσδυση των brands ανά κατηγορία, τα πέντε αστέρων (5*) ξενοδοχεία και δωμάτια είναι branded κατά 58% και 69,7% αντίστοιχα, τα τεσσάρων αστέρων (4*) κατά 20,2% και 35,5%, ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στις χαμηλότερες κατηγορίες είναι σημαντικά χαμηλότερα. Παρατηρείται επίσης ότι τα διεθνή brands είναι ιδιαίτερα ισχυρά στην κατηγορία των πέντε αστέρων (5*), τα εθνικά στην κατηγορία των τεσσάρων αστέρων (4*) και τα τοπικά στις κατηγορίες τριών αστέρων (3*) και δύο αστέρων (2*).

ΤΟ ΒΗΜΑ

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *