Το φουσκωμένο πορτοφόλι του άνδρα φαίνεται ότι δεν αποτελεί πλέον κίνητρο, για να σπρώξει μία γυναίκα στην αγκαλιά του, θυσιάζοντας, μάλιστα, συχνά την ελευθερία της και υπομένοντας ακόμα και λεκτική ή σωματική βία, ως αντάλλαγμα…
για την οικονομική ευημερία και το lifestyle.
Η οικονομική κρίση φαίνεται ότι οδήγησε τις Ελληνίδες σε αλλαγή προτεραιοτήτων και επαναπροσδιορισμό των συναισθηματικών αναγκών τους, οι οποίες πλέον πηγάζουν από την…ψυχή τους.
Τουλάχιστον, αυτά προκύπτουν από τη νέα έρευνα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου και της Εταιρείας Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (με προσωπικές συνεντεύξεις 600 γυναικών στην Αττική), που καταρρίπτει την εικόνα της Ελληνίδας στα χρόνια πριν από την κρίση, σύμφωνα με το διευθυντή του ινστιτούτου Κώστα Κωνσταντινίδη.
Η απάντηση στο ερώτημα «τι θέλουν οι γυναίκες σήμερα από τους άνδρες;» συνοψίζεται σε τρεις λέξεις: Ασφάλεια, τρυφερότητα και πίστη.
Η έρευνα βασίστηκε σε ένα πρωτοποριακό στατιστικό μοντέλο του πανεπιστημίου του Πίτσμπουργκ, το οποίο εφαρμόστηκε, για πρώτη φορά, στη χώρα μας, στηριζόμενο στις προσωπικές συνεντεύξεις.
Ο παράγοντας που καθορίζει την επιλογή του ερωτικού συντρόφου, είναι η ασφάλεια για το 53% των γυναικών που ρωτήθηκαν. Και όταν λέει ασφάλεια η γυναίκα, εννοεί «να είναι πιστός σύντροφος» (56%) και «να νοιάζεται για μένα και να μου φέρεται με τρυφερότητα» (44%).
Η ερωτική ζωή εξακολουθεί να θεωρείται σημαντικός πυλώνας στις σχέσεις, ωστόσο παρουσιάζει «ρωγμές», κυρίως, λόγω μείωσης της συχνότητας, αλλά και της διάρκειας των ερωτικών επαφών.
Πάντως, το 36% των γυναικών θεωρεί ότι το σεξ έχει τον πρώτο λόγο στην επιλογή συντρόφου.
Την ίδια στιγμή, μόνο μία στις 10 γυναίκες δηλώνει ότι η κοινωνική ζωή έχει κύριο λόγο στην επιλογή συντρόφου, ενώ λιγότερο από το 1% των γυναικών απάντησε ότι η οικονομική κατάσταση παίζει ουσιαστικό ρόλο στην επιλογή της.
Εντύπωση προκαλεί το στοιχείο ότι το σύνολο των γυναικών από τα δυτικά προάστια, που έχουν πληγεί ιδιαίτερα από την οικονομική κρίση, δήλωσαν ότι θέλουν από τον άνδρα «ασφάλεια και να νοιάζεται για την οικογένεια».
Δημοκρατία
Use Facebook to Comment on this Post