«Τι γίνεται με τις αποζημιώσεις που είχε υποσχεθεί η ΔΕΔΔΗΕ; »

ΕΡΩΤΗΣΗ

ΠΡΟΣ: ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Κύριε Υπουργέ,
Aπό τον Μάιο του 2011 ο ΔΕΔΔΗΕ έχει θεσπίσει διαδικασία βάσει της οποίας…

χορηγείται χρηματικό ποσό σε καταναλωτές που έχουν υποστεί βλάβη ηλεκτρικών
συσκευών τους, εξαιτίας τυχαίας διακοπής του ουδέτερου αγωγού του εναερίου ή
υπογείου δικτύου Χαμηλής Τάσης.

Επίσης, κάθε φορά που παρατηρούνται καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση των
καταναλωτών, σύμφωνα με τον «Χάρτη Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές»,
τον Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.) –
θυγατρική της ΔΕΗ, οι καταναλωτές δικαιούνται αποζημίωση! Πιο συγκεκριμένα,
στον «χάρτη» περιλαμβάνονται δέκα βασικές υπηρεσίες, με συγκεκριμένες
χρονικές δεσμεύσεις και σύμφωνα με εισήγηση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας
(ΡΑΕ), σε περίπτωση μη τήρησης κάποιας από τις προθεσμίες αυτές, ο ΔΕΔΔΗΕ
Α.Ε. καταβάλλει στον καταναλωτή συγκεκριμένο ποσό, ως οικονομική ρήτρα –
αποζημίωση, μετά από αίτηση του καταναλωτή προς την εταιρεία.
Ερωτάσθαι:

1. Πόσες καταγγελίες υπήρξαν μέχρι σήμερα κατά περίπτωση;

2. Ποια χρηματικά ποσά έχουν δοθεί κατά περίπτωση;

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΑΡΑΣ
ΓΑΒΡΙΗΛ ΑΒΡΑΜΙΔΗΣ

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *