Κάποιες ακτοπλοϊκές εταιρείες στο βόρειο Αιγαίο, μπορεί να μείωσαν – στο πλαίσιο της ελεύθερης…
Ο κ. Βαρβιτσιώτης τόνισε ότι αυτή τη στιγμή το υπουργείο είναι σε συζήτηση με τις εταιρείες για να δει πως μπορεί να βελτιώσει επιπλέον τα δρομολόγια και πρόσθεσε ότι «δεν θα πάμε σε λογική «αγόνων γραμμών» στα μεγάλα νησιά της χώρας, καθώς δεν το αντέχει ο προϋπολογισμός, ενώ οι επιδοτήσεις έχουν περιοριστεί λόγω των οικονομικών περικοπών».
Τόνισε δε ότι οι τοπικές κοινωνίες θα πρέπει να αντιληφθούν ότι έχουμε μπει σε μια άλλη φάση, ότι δεν υπάρχουν χρήματα για να δίνονται μεγάλες επιδοτήσεις, όπως στο παρελθόν και για τόσους πολλούς προορισμούς.
Σημειώνεται ότι ο Δήμαρχος Χίου Πολύδωρος Λαμπρινούδης, με αφορμή την απόφαση της Blue Star Ferries να αποσύρει από τη γραμμή Πειραιά – Χίου – Μυτιλήνης το νεότευκτο πλοίο Βlue Star Patmos για την καθιερωμένη ακινησία (συντήρηση του πλοίου) και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή του, μίλησε για την ανάγκη λειτουργίας ενός συντονιστικού φορέων στο Αιγαίο και ότι στην έσχατη περίπτωση, ας ενταχθούν κάποια νησιά στις άγονες γραμμές.
Μάλιστα έχει προγραμματιστεί σύσκεψη για τα νέα ακτοπλοϊκά δεδομένα για το μεσημέρι της επόμενης Τρίτης στην περιφέρεια Βόρειου Αιγαίου με στόχο να καταγραφούν τα προβλήματα.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα εστιάζονται κυρίως όχι στους επιβάτες, αλλά στη μεταφορά ευπαθών προϊόντων και για την ακρίβεια αλιευμάτων, αφού με τη λογική των εταιρειών και οι αλιείς αλλά και οι ιχθυοκαλλιέργειες πρέπει να στέλνουν τα ψάρια τους κατεψυγμένα στον Πειραιά.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Use Facebook to Comment on this Post