Πως να φτιάχνουμε επιτυχημένες διαφημίσεις google
Η διαδικασία συγγραφής και βελτιστοποίησης για τις διαφημίσεις google απαιτεί τέχνη.
Ο μόνος δρόμος που οδηγεί στη γνώση είναι η εμπειρία. …
Αφού γράψετε μερικές διαφημίσεις google και τις αφήσετε να φτάσουν στις χίλιες εμφανίσεις, τότε θα έχετε αποκτήσει μια μικρή εμπειρία ώστε να μπορείτε να γράφετε καλές διαφημίσεις.
Όσο καλύτερη είναι η αναλογία «κλικ / εμφανίσεων» (CTR), τόσο πιο αποδοτική είναι η διαφημίσεις google.
Αντίθετα, εάν έχετε χαμηλή αναλογία CTR, τότε θα πρέπει να αλλάξετε ή να διαγράψετε τη διαφήμιση.
Στη συνέχεια παρουσιάζουμε κάποιους τρόπους που θα σας βοηθήσουν να γράψετε ένα ελκυστικό διαφημιστικό κείμενο:
Καταρχήν θα πρέπει το κείμενό σας να διακρίνεται από σαφήνεια και από ευθύτητα. Θα πρέπει οι χρήστες να καταλάβουν αμέσως για ποιό λόγο το δικό σας προϊόν είναι σημαντικό και διαφορετικό από τα υπόλοιπα.
Η επικεφαλίδα της διαφήμισης θα πρέπει να περιλαμβάνει λέξεις κλειδιά. Για παράδειγμα εάν ένας χρήστης γράψει «ελαστικά αυτοκινήτων», τότε η διαφήμιση που έχει αυτή τη φράση στην επικεφαλίδα της θα ξεχωρίσει.
Καλό είναι η διαφήμισή σας να περιλαμβάνει προσφορές και τιμές. Όσο περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν σας βλέπει ο χρήστη, τόσο πιθανότερο είναι να κάνει κλικ.
Καλό είναι η διαφήμισή σας να περιλαμβάνει προτροπές, για παράδειγμα να αποφύγετε τη φράση «κάντε κλικ εδώ» και να προτιμήσετε πιο ενεργητικά ρήματα όπως «αποκτήστε», «παραγγείλτε» ή «αγοράστε»
Δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιήσετε το όνομα της εταιρείας ή του δικτυακού σας τόπου στη διαφήμιση, εκτός αν η εταιρεία σας είναι μια καταξιωμένη φίρμα.
Καλό είναι στη διεύθυνση URL οι λέξεις να γράφονται με κεφαλαία αρχικά γράμματα, για παράδειγμα www.InfoPolis.gr ή www.PolitikoKafeneio.gr
Καλό είναι στη διαφήμιση να βάλετε τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας που θα οδηγήσει το χρήστη εκεί ακριβώς όπου θέλετε να πάει, για παράδειγμα να τον στείλετε στη σελίδα προσφορών ή στη σελίδα προϊόντος ή στη σελίδα συμβουλών, και όχι στην κεντρική σελίδα της εταιρείας σας.
Στη συνέχεια θα δούμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε και να βελτιστοποιήσουμε τη σελίδα προορισμού
Η σελίδα προορισμού είναι η θέση στην οποία οδηγείται ο χρήστης όταν θα κάνει κλικ πάνω στο σύνδεσμο της διαφήμισης.
Όσο καλύτερη είναι η σελίδα προορισμού, τόσο πιθανότερο είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τπυ υποψήφιου πελάτη.
Το google έχει τη δυνατότητα να βαθμολογήσει τη σελίδα προορισμού. Ουσιαστικά μετράει την ποιότητα της σελίδας προορισμού.
Για να πάρει υψηλή βαθμολογία η σελίδα προορισμού πρέπει να έχει ενημεωτικό και χρήσιμο περιεχόμενο, το οποίο να είναι συναφές με τις λέξεις κλειδιά της διαφήμισης καθώς και με το ίδιο το διαφημιστικό κείμενο.
Το ζητούμενο είναι η σελίδα προορισμού να ικανοποιεί τις παρακάτω προδιαγραφές:
Οι χρήστες να μπορούν να βρουν εύκολα όσα τους υπόσεται η διαφήμιση
Να παρουσιάζει με ξεκάθαρο τρόπο όλα όσα προσφέρει η επιχείρηση
Να παρουσιάζει ανοιχτά πληροφορίες για την επιχείρηση
Να είναι εύκολη στην πλοήγηση, δηλαδή ο χρήστης με εύκολο τρόπο να βρίσκει αυτό που θέλει να αγοράσει.
Να αποφεύγονται τα ενοχλητικά στοιχεία που ενδεχομένως κάνουν δύσκολη την πλοήγηση του χρήστη, όπως για παράδειγμα τα popup παράθυρα.
Να παρουσιάζει ελεύθερα την πληροφορία χωρίς να ναπαιτεί εγγραφή από το χρήστη, διότι αυτό ενδεχομένως να διώξει πολλούς επισκέπτες
Τόσο η εμφάνιση όσο και το περιεχόμενο τηε σελίδας προορισμού πρέπει να τη βοηθούν να ξεχωρίζει από τους υπόλοιπους ιστότοπους
Πολλές επιπλέον πληροφορίες για να φτιάξετε διαφημίσεις google καθώς και για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας θα βρειτε στη dreamweaver.gr
Πηγή: http://www.infopolis.gr/diafimiseis-google/
Use Facebook to Comment on this Post