«ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ: ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ»

Των Γιάννη Κατράδη και Ανδρέα Παπαδαντωνάκη

Εάν οι πίνακες με τους μεταταχθέντες εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας, που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο, συνοδεύονταν από δύο ακόμη πολύ σημαντικά στοιχεία όπως:
Την Διεύθυνση Εκπαίδευσης από την οποία προέρχονται οι μεταταχθέντες
Ένα συγκεντρωτικό πίνακα με τον αριθμό των αιτήσεων για συγκεκριμένες θέσεις, ανά Διεύθυνση και Περιφέρεια τότε θα ήταν πιο εύκολη η εξαγωγή συμπερασμάτων, αλλά κυρίως ο έλεγχος της διαδικασίας…
Με τα δύο αυτά στοιχεία να λείπουν από τους πίνακες που έδωσε στη δημοσιότητα το ΥΠΑΙΘ, δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε πόσοι εκπαιδευτικοί ανά Διεύθυνση έκαναν αιτήσεις για κενά της περιοχής της οργανικής τους θέσης, πόσοι ήλθαν από άλλες περιοχές και αν ασφαλώς υπήρξαν λάθη στη διαδικασία, με βάση το ενημερωτικό σημείωμα του ΥΠΑΙΘ, στις 22/8/2013.

Πάντως μία πρώτη επεξεργασία των αριθμητικών στοιχείων δείχνει ότι:
Για τις Διοικητικές θέσεις υπήρχαν 806 κενά, έγιναν 354 μετατάξεις και απέμειναν 452 κενά που δεν καλύφθηκαν.

Πιο συγκεκριμένα:
για τις θέσεις στις (ενοποιημένες) Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας δόθηκαν 444 κενά, έγιναν 284 μετατάξεις και δεν καλύφθηκαν 160 θέσεις.
Για τα ΙΕΚ, δόθηκαν 362 κενά, έγιναν 70 μετατάξεις και απέμειναν 292 θέσεις.
Για τις θέσεις εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια, δόθηκαν 3891 κενά, έγιναν 3141 μετατάξεις και απέμειναν 750 κενές θέσεις.

Παρακάτω ακολουθούν αναλυτικοί πίνακες με τους μεταταχθέντες και τα κενά που απέμειναν, ανά κλάδο και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, καθώς και ένας συγκεντρωτικός πίνακας με το πλεονάζον προσωπικό ανά κλάδο, που αρχικά υπήρχε και αυτό που συνεχίζει να υπάρχει (σύμφωνα πάντα με το ΥΠΑΙΘ), μετά από τις μετατάξεις.

Γιάννης Κατράδης

Ανδρέας Παπαδαντωνάκης

www.dictyo.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *