αποτελεσματικό seo: ποιότητα περιεχομένου

Στο αποτελεσματικό seo το Α και το Ω είναι το περιεχόμενο. Αυτή η τάση είναι αυξανόμενη τα τελευταία χρόνια, αλλά ειδικά μετά από τις τελευταίες αλλαγές στον αλγόριθμο της google, το περιεχόμενο είναι η σημαντικότερη παράμετρος για την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Πρέπει να έχετε πρωτότυπο περιεχόμενο και να αποφεύγετε τις αντιγραφές περιεχομένου, …
διότι η αντιγραφή περιεχομένου αντί να οδηγήσει σε αποτελεσματικό seo μπορεί να καταδικάσει την ιστοσελίδα σας.

Για να πετύχουμε αποτελεσματικό seo πρέπει να δώσουμε μεγάλη σημασία στους παρακάτω παράγοντες:
Λέξεις κλειδιά (Keywords),
Σύνδεσμοι (Links – internal, inbound, outbound),
Μετα-ετικέτες (Metatags),
Περιεχόμενο (Content)
Οπτικά εφέ (Visual Extras and SEO)
Domains, URLs, Web Mastery

Στο συγκεκριμένο άρθρο παρουσιάζουμε τρόπους για αποτελεσματικό seo, και συγκεκριμένα τους παράγοντες που σχετίζονται με Content και επηρεάζουν θετικά την προώθηση μιας ιστοσελίδας

αποτελεσματικό seo

Πρωτότυπο περιεχόμενο (Unique content)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Το να έχετε πολύ περιεχόμενο (σχετικό περιεχόμενο, το να οποίο είναι διαφορετικό από το περιεχόμενο άλλων ιστοσελίδων τόσο στις λέξεις όσο και στο νόημα) είναι μια εξαιρετική προώθηση για τη κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Εάν θέλετε να πετύχετε αποτελεσματικό seo , τότε πρέπει α ξεκινήσετε από εδώ.

Συχνότητα αλλαγής περιεχομένου (Frequency of content change)
Συντελεστής βαρύτητας: +3
Οι συχνές αλλαγές περιεχομένου εκτιμώνται ιδιαίτερα από το google. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό να ανεβάζετε συχνά νέο περιεχόμενο αλλά δεν είναι τόσο σημαντικό εάν κάνετε απλά ενημερώσεις σε ήδη ανεβασμένο περιεχόμενο.

Μέγεθος γραμματοσειράς στις λέξεις κλειδιά (Keywords font size)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Όταν μια λέξη κλειδί στο κείμενο έχει μεγαλύτερο μέγεθος σε σχέση με τις υπόλοιπες λέξεις του κειμένου, αυτό σημαίνει οτι είναι αξιοπρόσεκτη, επομένως είναι πιο σημαντική από το υπόλοιπο κείμενο. Το ίδιο ισχύει και για τις επικεφαλίδες (headings h1, h2, κλπ.) οι οποίες γενικά έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από το υπόλοιπο κείμενο

Μορφοποίηση γραμματοσειράς στις λέξεις κλειδιά (Keywords formatting)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Τα έντονα και τα πλάγια γράμματα (Bold και italic) είναι ένας εναλλακτικός τρόπος για να δώσουμε έμφαση σε σημαντικές λέξεις και σημαντικές φράσεις. Ωστόσο, πρέπει να χρησιμοποιείτε έντονα και τα πλάγια γράμματα (Bold και italic) και μεγαλύτερα μεγέθη γραμματοσειράς (larger font sizes) μόνο όπου υπάρχει κάποιος λόγος διότι αλλιώς θα πετύχετε ακριβώς το αντίθετο αποτέλεσμα (δηλαδή το google θα σας επιβάλει ποινή)

Ηλικία του εγγράφου (Age of document)
Συντελεστής βαρύτητας: +2
Τα πιο πρόσφατα έγγραφα (ή τουλάχιστο αυτά που τροποποιήθηκαν πρόσφατα) προτιμώνται από το google και τις μηχανές αναζήτησης

Μέγεθος αρχείου (File size)
Συντελεστής βαρύτητας: +1
Γενικά οι μεγάλες σελίδες (1.500 – 2.000 λέξεις και πάνω) δεν προτιμώνται από το google, ή τουλάχιστο μπορείτε να πετύχετε καλύτερη κατάταξη (ranking) εάν έχετε τρεις μικρές σελίδες (μέχρι 500 ως 1.000 λέξεις) παρά μια μεγάλη σελίδα για ένα συγκεκριμένο θέμα. Επομένως πρέπει να μοιράζετε τις μεγάλες σελίδες σε πολλές μικρές σελίδες.
Από την άλλη, σελίδες με λιγότερες από 100 ή 200 λέξεις επίσης δεν αρέσουν στο google.

Επαναλαμβάνουμε οτι ναι μεν η κλίματα αξιολόγησης των συντελεστών βαρύτητας είναι μέχρι το τρια (3), όμως γενικότερα η σημασία του περιεχομένου είναι πολύ μεγαλύτερη από όλα τα άλλα κριτήρια για το αποτελεσματικό seo.

Πηγή: http://infopolis.gr/apotelesmatiko-seo/

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *