Η κατασκευή e-shop για σας σίγουρα περιλαμβάνει ένα καλά σχεδιασμένο, γρήγορο, φιλικό προς το χρήστη, εντυπωσιακό ηλεκτρονικό κατάστημα, συχνά γεμάτο φανταχτερά χαρακτηριστικά. Αυτό όμως δεν είναι αρκετό για να κάνει την κατασκευή e-shop σας να είναι δημοφιλείς και σας εξασφαλίσει ένα υψηλό CR.
Προφανώς και κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Στην πραγματικότητα, θα ήταν σαν να έχετε το πιο πολυτελές ξενοδοχείο στον κόσμο, αλλά αν είναι στη μέση της ερήμου, χωρίς οποιοδήποτε είδος μάρκετινγκ, κανείς δεν γνωρίζει ούτε την ύπαρξή του, ούτε και …
την πρόσβαση σε αυτό. Είναι επίσης προφανές ότι τα καλύτερα δυνατά μέσα της διαφήμισης πρέπει να είναι σε απευθείας σύνδεση με την κατασκευή e-shop, για να γίνει εφικτή η εξασφάλιση σε μια υψηλή θέση στις μηχανές αναζήτησης (ειδικά στην Google). Για να μάθετε περισσότερα για την προώθηση ιστοσελίδων κάντε ένα κλικ εδώ
Γιατί αυτό είναι το μέσον με το οποίο οι άνθρωποι στις μέρες μας ψάχνουν να βρουν το τι θέλουν να αγοράσουν. Έτσι το ερώτημα είναι: πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό; Πώς να κάνετε την κατασκευή e-shop να σας εξασφαλίζει μια εμφάνιση ψηλά στη λίστα των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης; Πόση προσπάθεια χρειάζεται; Τι κοστίζει, σαν επένδυση, σε χρόνο και χρήμα; Δείτε περισσότερα για το τι χρειάζεστε για ένα e-shop κάνοντας κλικ εδώ
Πρώτος παράγοντας που θα πρέπει να περιλαμβάνεται στην κατασκευή e-shop είναι η μοναδικότητα και η διαφοροποίηση. Αν όλο το περιεχόμενο των σελίδων σας είναι παρόμοιο σε όλη την έκτασή του, θα αποφασίσει και το ρομπότ της google ότι θα είναι βαρετό, δηλαδή «μη ιδιαίτερο» και ως αποτέλεσμα θα μειώσει τη θέση σας στην κατάταξη.
Ως εκ τούτου, αν θέλετε να πάτε με τα νερά τους, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, κατά την κατασκευή e-shop, να κάνετε την κάθε ιστοσελίδα σας όσο πιο μοναδική είναι εφικτό. Από την μέχρι τώρα εμπειρία που έχω στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, μια προτεινόμενη λύση είναι η ακόλουθη.
Στην την κατασκευή e-shop οι σελίδες της κάθε κατηγορίας δεν θα πρέπει να είναι απλά ο χώρος για την εμφάνιση των προϊόντων. Θα πρέπει επίσης να περιέχουν τις μοναδικές περιγραφές τους, με λεπτομέρειες για το κάθε προϊόν, οι οποίες θα μπορούν, με σαφήνεια και ακρίβεια, να καθορίσουν πως η συγκεκριμένη κατηγορία συνδέεται με αυτό, καθώς και το είδος των προϊόντων που περιέχει.
Οι περιγραφές για την κάθε κατηγορία θα πρέπει να εμφανίζονται πιο πάνω από τις περιγραφές για τα προϊόντα, επειδή τα ρομπότ από τις μηχανές αναζήτησης τείνουν να ελέγχουν κυρίως στο πρώτο μέρος του περιεχομένου στην ιστοσελίδα σας. Έτσι, κατά τη διάρκεια στην κατασκευή e-shop θα πρέπει να θυμάστε ότι τα ονόματα των κατηγοριών οφείλουν να είναι μοναδικά. Όπως και η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων που θα αναλάβει την δημιουργία της σελίδας σας να είναι μια εταιρεία με απόλυτη εξειδίκευση στον τομέα όπως η dreamweaver.gr τα πακέτα της οποίας μπορείτε να δείτε εδώ
Πηνελόπη Σαλπέα
web design – customer care for dreamweaver.gr
Use Facebook to Comment on this Post