Διαδικτυακές συνεργασίες για προβολή της Χερσονήσου σε όλο τον κόσμο

Συνεργασίες με μεγάλα τουριστικά portals ξεκινάει ο Δήμος Χερσονήσου διαπιστώνοντας τη μεγάλη επιρροή που…

έχει το διαδίκτυο στις αποφάσεις των τουριστών να την επιλογή των διακοπών τους. Σκοπός των συνεργασιών αυτών είναι να δώσει όσο το δυνατόν καλύτερη πληροφόρηση σχετικά με το Δήμο και τις εμπειρίες που θα μπορούσε ένα επισκέπτης να γευτεί σε αυτόν.

Οι ρωσόφωνες αγορές είναι οι πλέον αναπτυσσόμενες τα τελευταία 3 χρόνια για το νησί της Κρήτης και ειδικότερα για όλες τις περιοχές του Δήμου και για το λόγο αυτό ο Δήμος Χερσονήσου ξεκινάει την πρώτη συνεργασία με το τουριστικό portal grekomania.ru.

Το Grekomania.RU είναι ένα από τα πιο δημοφιλή μέχρι σήμερα τουριστικά portals για την Ελλάδα, το οποίο απευθύνεται σε χρήστες που ομιλούν τη ρωσική γλώσσα – από τους πολυάριθμους κατοίκους της Ρωσίας και των χωρών της Κοινοπολιτείας των Ανεξαρτήτων Κρατών έως και της Ρωσικής διασποράς σε όλο τον κόσμο.

Η επισκεψιμότητα του portal αυτήν τη περίοδο ανέρχεται στους 8000 επισκέπτες καθημερινά, με τάση αύξησης 90%-110% την καλοκαιρινή περίοδο και 100%-150% ετησίως.

Το portal παρέχει σε κάθε επισκέπτη – χρήστη μια σειρά διαφορετικών θεμάτων και δυνατοτήτων, συμπεριλαμβάνοντας καθημερινά επίκαιρα νέα, εκδηλώσεις, γεγονότα και πλούσιο φωτογραφικό υλικό που αφορούν αποκλειστικά την Ελλάδα.

Ο απώτερος σκοπός είναι η θετική προβολή της χώρας καθώς και όλων των δραστηριοτήτων που πραγματοποιούνται μέσα σ’ αυτήν.

prismanews

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *