Το 2ο Σκέλος του Portimao ήταν ένα πραγματικό θρίλερ, με τις συγκινήσεις να καθορίζουν εν μέρει το αποτέλεσμα πριν ακόμη και από την εκκίνηση. O Τοm Sykes που είχει την pole, έχασε την αυτοσυγκέντρωσή του και έπεσε, ενώ ξεκινούσε από το γκαράζ της Kawasaki για τον γύρο warm-up.
Είχε προσπαθήσει να περάσει πάνω από ένα κερμπ χωρίς να προσέξει ότι ήταν πολύ ψηλό και βρέθηκε στην άσφαλτο. Ύστερα η κακοτυχία συνεχίστηκε, καθώς έπεσε ενώ έσπρωχνε τη μοτοσυκλέτα του για να επιστρέψει στο γκαράζ.
Το ZX-10R είχε στραπατσαριστεί, οι μηχανικοί το επανέφεραν σε κάποια οδηγήσιμη κατάσταση πολύ γρήγορα, o Sykes μπήκε στον αγώνα τελευταίος, αλλά αναγκάστηκε να επιστρέψει δύο φορές στα πιτ για διορθώσεις. Τελικά ξαναμπήκε στον αγώνα 7 γύρους πίσω. Οδήγησε σαν αφιονισμένος και έκανε ρεκόρ αγώνα με of 1’42″475 (το πήρε από τον Biaggi που το είχε από το 2010), αλλά βέβαια αυτό δεν ήταν αρκετό για να παρηγορήσει τον Sykes…
Με τον Sykes-φόβητρο εκτός, ο Laverty ξεκίνησε ουσιαστικά από την pole. Πήρε την εκκίνηση, έστριψε πρώτος και οδήγησε χωρίς αναμφισβητηθεί ως την καρό σημαία, την οποία πήρε με άνετη διαφορά από τον δεύτερο. Αυτή είναι η 4η νίκη του Laverty φέτος που ωστόσο βρίσκεται πίσω από τον Guintoli, παρότι ο Γάλλος έχει μία μόλις νίκη –αλλά 6 βάθρα σε 8 σκέλη.
Προηγουμένως και για 11 γύρους είχε δεχτεί την πίεση του πολύ γρήγορου Jonathan Rea, όμως ο αναβάτης της Pata Honda συνάντησε τα γνωστά προβλήματα με τα ηλεκτρονικά του Honda και άρχισε να «ρετάρει».
Η κακοτυχία του έδωσε την ευκαιρία στον Sylvain Guintoli που ακολουθούσε υπομονετικά, να τον περάσει στον 18ο γύρο. Ο Γάλλος τον άφησε πίσω εύκολα και το μόνο που έμεινε στον Rea ήταν η 3η θέση του βάθρου, αρκετή για να χαμογελάσει το χείλι του, μετά την εγκατάλειψη στο Α’ Σκέλος.
Ο Marco Melandri αντίθετα βρέθηκε από τον Παράδεισο στην Κόλαση, εξ αιτίας ενός σκάρτου πίσω ελαστικού της Dunlop. Ο αναβάτης της Goldbet BMW οδηγούσε σαν λαβωμένο θηρίο, μένοντας όλο και πιο πίσω από το θήραμά του, για να τερματίσει 12ος ενώ είχε ξεκινήσει 3ος.
Στον τερματισμό το πίσω λάστιχο ήταν τελείως κατεστραμμένο από τη δεξιά πλευρά. Ο Marco δήλωσε πως η καταστροφή του είχε αρχίσει να γίνεται αισθητή από τον 5ο γύρο.
Τη σημαία της Kawasaki κράτησε ψηλά ο Loris Baz με την 4η θέση, ακολουθούμενος από τον Chaz Davies που έσωσε την τιμή της ΒΜW. Η έκπληξη στην 6η θέση είχε το όνομα Carlos Checa, που πέτυχε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα.
Ακολούθησε ο Jules Cluzel, με το Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000, ενώ ο συναθλητής του Leon Camier εγκατέλειψε από τεχνικό πρόβλημα, στον 13ο γύρο. Ο Ayrton Badovini (Alstare Ducati) πήρε την 8η θέση, την 9η ο Davide Gugliano (Althea Racing RSV4) και τη 10η ο Michel Fabrizio (Red Devils Roma RSV4).
Μπροστά από τον ταλαίπωρο Melandri τερμάτισε ο Max Neukirchner με την MR Ducati 1199 R. Οι Sandi (Pedercini Kawasaki ZX-10R), Lundh (Pedercini Kawasaki ZX-10R) και Iannuzzo (Grillini Dentalmatic BMW S1000RR) έκλεισαν την 15άδα. Ο Leon Haslam που εγκατέλειψε στο Α’ Σκέλος, στο Β’ δεν ξεκίνησε καν.
Αποτελέσματα Β’ Σκέλους στo Portimaο:
1. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV4 (22 γύροι)
2. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 +4.107
3. Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR +5.853
4. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R +15.306
5. Chaz Davies GBR BMW GoldBet S1000RR HP4 +17.552
6. Carlos Checa ESP Alstare Ducati 1199 R +18.366
7. Jules Cluzel FRA Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +29.392
8. Ayrton Badovini ITA Alstare Ducati 1199 R +38.359
9. Davide Giugliano ITA Althea Racing RSV4 +39.321
10. Michel Fabrizio ITA Red Devils Roma RSV4 +44.603
11. Max Neukirchner GER MR Ducati 1199 R +45.339
12. Marco Melandri ITA BMW GoldBet S1000RR HP4 +45.429
13. Federico Sandi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R +1m 16.310
14. Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R +1m 16.375
15. Vittorio Iannuzzo ITA Grillini Dentalmatic BMW S1000RR +1m 18.303
16. Ivan Clementi ITA HTM BMW S1000RR +1m 24.259
17. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R +7 γύροι
Δεν τερμάτισε
18. Leon Camier GBR Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 (συμπλήρωσε 12 γύρους)
Ταχύτερος γύρος αγώνα
Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1’42.475
Επίσημα ρεκόρ WSBK στο Portimao
Ταχύτερος Γύρος: Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1′ 41.415 (2012)
Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1’42.475
Βαθμολογία αναβατών
Guintoli 213, Sykes 185, Laverty 174, Melandri 156, Davies 133, Baz 119, Rea 105, Fabrizio 101, Giugliano 79, Cluzel 72, Camier 62.
Use Facebook to Comment on this Post