Στην τελική ευθεία η δημιουργία της εταιρείας Marketing Greece

Στην τελική ευθεία βρίσκεται η δημιουργία της εταιρείας Marketing Greece με τη συμμετοχή μελών του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΞΕΕ) και της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και…
Επικοινωνίας (ΕΕΔΕ,) που μέσα στη βδομάδα θα υπογράψουν το καταστατικό της.

Ο ΣΕΤE συγκέντρωσε σε λιγότερο από έξι μήνες κεφάλαιο ύψους 1,2 εκατ. ευρώ που απαιτείτο για τη σύστασή της και από το Μάιο η Marketing Greece θα είναι σε θέση να οργανώσει fam trips για δημοσιογράφους από το εξωτερικό.

Μέλη του διοικητικού της συμβουλίου θα είναι στελέχη της τουριστικής αγοράς, που είναι και μέλη του ΣΕΤΕ, από τα οποία έχουν εξασφαλιστεί και τα κονδύλια για τη λειτουργία της, ενώ σε επικουρικό ρόλο θα βρίσκονται επαγγελματίες με εξειδίκευση στο τουριστικό αντικείμενο ή στο μάρκετινγκ.

Η λειτουργία του website της Marketing Greece στο οποίο θα καταχωρηθούν όλες οι ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις θα ξεκινήσει εντός του καλοκαιριού για να προστεθούν αργότερα επιπλέον υπηρεσίες σύγκρισης τιμών και ήδη διαπιστώνεται ενδιαφέρον από εταιρείες εκτός τουριστικού κλάδου να έχουν παρουσία ως διαφημιζόμενοι.

Προς το παρόν υπάρχει μια πρώτη υλικοτεχνική υποδομή στα γραφεία της εταιρείας στην οδό Βουκουρεστίου στο κέντρο της Αθήνας, ενώ έχουν γίνει διερευνητικές συζητήσεις για το λογότυπο. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη, σε αυτή τη φάση πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στο branding της εταιρείας, ώστε να μην υπάρχει σύγχυση με το υπάρχον λογότυπο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ): Greece, All Time Classic. Πάντως στόχος είναι το logo και το slogan της Marketing Greece να έχει διάρκεια στο χρόνο.

Πηγή: www.express.gr

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *