Διάστημα περίπου επτά μηνών – σχεδόν δηλαδή μέχρι το τέλος του χρόνου – απαιτείται για να μπορέσουν οι ασφαλισμένοι της Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ να εισπράξουν τις αποζημιώσεις τους, ενώ για τους ασφαλισμένους της Commercial Value ίσως απαιτηθεί λιγότερος χρόνος για την κάλυψη των πελατών της.
Ο Επόπτης Χαρτοφυλακίων Ζωής των δύο εταιρειών, Ι. Παντελίδης, μιλώντας σε ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Εξελίξεις στην ασφαλιστική αγορά επιπτώσεις από την ανάκληση αδειών εταιρειών – νέο θεσμικό πλαίσιο», που διοργάνωσαν τα πρωτοβάθμια Σωματεία Διαμεσολαβούντων ΣΕΜΑ, ΕΕΑΕ και ΠΣΑΣ, με την υποστήριξη του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, τόνισε ότι οι ασφαλισμένοι «οφείλουν να επιδείξουν υπομονή για να εισπράξουν τις αποζημιώσεις τους, καθότι θα πρέπει …
.
… πρώτα να προσδιοριστούν, να αποτιμηθούν και να εκποιηθούν τα περιουσιακά στοιχεία των δύο ανακληθεισών εταιρειών ώστε να εξευρεθούν τα αναγκαία κεφάλαια και οι διαδικασίες αυτές σε κάθε περίπτωση απαιτούν χρόνο για να ολοκληρωθούν».
Ο πρόεδρος της Επ.Ε.Ι.Α., Γ. Πέτσας, ζήτησε από τις ασφαλιστικές εταιρείες να εκλάβουν ως θετικό το ζήτημα της αναδρομικότητας για τους ασφαλισμένους των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value, επισημαίνοντας ότι ο κλάδος έχει να αναμένει υπεραξίες σε μακροπρόθεσμη βάση «εφόσον συμβάλει ενεργά και ουσιαστικά στην αντιμετώπιση του ζητήματος».
Παράλληλα, εκτίμησε ότι μέρος των υποχρεώσεων που θα αναλάβουν οι εταιρείες, θα μπορούσαν να το αντιμετωπίσουν με λελογισμένες αυξήσεις στα ασφάλιστρα, ενώ τόνισε ότι πλέον, στον κλάδο Ζωής μετά και την ανάκληση της Ασπίς Πρόνοια οι ασφαλιστικές εταιρείες δεν έχουν να φοβούνται απώλειες στα χαρτοφυλάκιά τους από αθέμιτες πρακτικές.
Η γενική διευθύντρια της Ενωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος Μαργαρίτα Αντωνάκη, αναφέρθηκε στις τρέχουσες εξελίξεις του κλάδου, ενώ ο πρόεδρος του ΣΕΜΑ Γ. Καραβίας επέμεινε ιδιαίτερα στην ανάγκη διαλόγου μεταξύ πολιτείας και αγοράς για την επίλυση όλων των κρίσιμων ζητημάτων της ασφαλιστικής βιομηχανίας.
Επεσήμανε επίσης ότι η ασφαλιστική αγορά αναμένει από την πολιτεία να έχει συνέχεια και συνέπεια στο έργο της έναντι του πολίτη, ώστε το ασφαλιζόμενο κοινό να μην αντιμετωπίσει στο μέλλον καταστάσεις ανάλογες των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value.
kathimerini
Use Facebook to Comment on this Post