Η Google ενεργοποιεί τον ad blocker στον Chrome από τον Φεβρουάριο

Με ανακοίνωσή της η Google γνωστοποίησε ότι ο ad blocker που αναπτύχθηκε ειδικά για τον Chrome browser θα καταστεί διαθέσιμος από τις…
15 Φεβρουαρίου 2018.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώθηκαν, από εκείνη την ημερομηνία και έπειτα, θα μπλοκάρονται διαφημίσεις των websites που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις του προγράμματος Better Ads Experience, όπως αυτές ορίστηκαν από την «Συμμαχία για καλύτερες διαφημίσεις».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το μπλοκάρισμα θα αφορά ιστοσελίδες και όχι μεμονωμένες διαφημίσεις κάτι που σημαίνει ότι θα μπλοκάρεται το σύνολο του διαφημιστικού περιεχομένου, ακόμη και οι διαφημίσεις της ίδιας της Google.

Οι περιορισμοί στην προβολή δεν θα είναι μόνιμοι καθώς θα δίνεται το δικαίωμα στις ιστοσελίδες των οποίων το διαφημιστικό υλικό μπλοκάρεται να προβούν εντός τριάντα ημερών στις ανάλογες διορθώσεις και διαδικασίες ώστε να επιστρέψουν στην «λευκή λίστα» του Chrome.

Η Google υποστηρίζει ότι τα sites με νόμιμες διαφημίσεις δεν θα έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα από τη λειτουργία ad blocker στον Chrome. Ωστόσο, το γεγονός ότι η μεγαλύτερη διαδικτυακή εταιρεία στον κόσμο, με τη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης και συγχρόνως με το μεγαλύτερο δίκτυο ψηφιακής διαφήμισης θέτει τέτοιους περιορισμούς δημιουργεί ανησυχίες.

Στόχος της αμερικανικής εταιρείας είναι ο ενσωματωμένος ad blocker να λειτουργεί σαν μία προ-εγκατεστημένη εναλλακτική επιλογή στα αντίστοιχα προγράμματα άλλων developers. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το παρελθόν η Google έχει ασκήσει κριτική στη χρήση λύσεων ad-blocking.

Ο ad blocker του Chrome θα κάνει την εμφάνισή του σε όλες τις εκδόσεις και πλατφόρμες του web browser, συμπεριλαμβανομένου του Android.

Use Facebook to Comment on this Post

Related posts

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *